sobota 1. září 2018

NÁKUPY produkty od Dermacolu

Ráda podporuji značku Dermacol, nejen protože je původem z České republiky, ale také pro kvalitu jejich produktů. Mnohé produkty jsem si velmi oblíbila a staly se mými svatými grály. Dnes tu pro tebe mám menší nákupový článek, kde ti ukáži 3 produkty, které jsem si aktuálně pořídila a jsem s nimi moc spokojená.

Dermacol Cleansing odličovač voděodolného make-upu



Dermacol Cleansing odličovač voděodolného make-upu je jeden z těch, které dokáží skutečně odlíčit i voděodolné produkty. Dlouho jsem hledala svého favorita, s kterými bych nemusela mou citlivou pokožku dřít. Odličovač má 120 ml, je to tedy skladné balení ideální i na cesty. Cena 107 Kč v akci je super!
Odličovač obsahuje dvoufázovou fluidní strukturu. Jedna část je bezbarvá a druhá modře zabarvená. Po zatřesení se obě části spojí, naliješ je na tamponek a můžeš odličovat. Díky tomu, že obsahuje olej, je vhodný i na velmi suchou pleť. Pokožku nevysušuje, což se mi běžně u jiných odličovačů stává! Nijak nezapáchá, nemám problém s ním odlíčit i mé citlivé oči (navíc je vhodný i pro nositelky kontaktních čoček). S voděodolnou řasenkou si bez problému poradí. Tohle je moje už asi 5. balení a rozhodně ne poslední.

Dermacol Aroma Ritual
Dermacol Aroma Ritual sprchové gely zná snad úplně každý. Na výběr máš hned z několika voňavých variant. Já si pro tentokrát vybrala meruňka + meloun. Musím uznat, že je to ideální vůně na léto. Je to vůně svěží se sladkým ocáskem. Nemám ráda přeslazené vůně a zároveň nemusím vůni citronu, proto je tohle ideální kombo pro mě. Za 250 ml zaplatíš 53 Kč. Tyto sprcháče jsou na těle velmi příjemné, pokožku přehnaně nevysušují a líbivou vůni cítíš na svém těle ještě dlouho poté. Všechny palce nahoru!

Dermacol Magnetic Metal metalická tužka na oči

Léto si žádá trošku experimentovat a k tomu mi pomohla Dermacol Magnetic Metal metalická tužka na oči. Nikdy jsem nebyla fanouškem barevných tužek na oči, vždycky jsem v tomto zůstávala spíše při nudě. Pak jsem se ale rozhodla vyzkoušet odstín 1, což je nádherná třpytivý bronzovo-zlatá. Tato barvička se mě získala! Navíc máš na výběr i z dalších odstínů. Tužka stojí 116 Kč.

Dermacol Magnetic Metal metalická tužka na oči

Tužka je nádherně pigmentovaná. Jedním tahem docílíš maximální pigmentace. Je navíc krémová, tudíž nijak oko nedřeš. Na oku rychle zasychá a poté drží jako přibitá. V popisu má také to, že je voděodolná, což ocení mastná víčka, kterým produkty špatně drží, nebo pokud chceš tužku dávat na spodní vodní linku.
Dokáže oční make-up krásně oživit. Mé hnědé oči rozzářit. Tento produkt mě velmi mile překvapil.

Žádné komentáře:

Okomentovat