sobota 29. září 2018

RECENZE produkty značky Freeman

Kosmetická značka Freeman se vyznačuje výtečnou kvalitou za ještě výtečnější ceny. Je to kosmetika cenově dostupná, a přesto se dá srovnat s high-end profesionálními produkty. Osobně je mi velmi sympatické, že má ve své filosofii to, že vychází z přírody. Seženeš ji v síti prodejen Rossmann, Drogerie Teta, Albert, Kaufland, Makro, COOP, Tesco, Billa, Globus a dm drogeriemarkt. Informace o produktech si můžeš najít na internetových stránkách www.freemanbeauty.cz.

Vyzkoušela jsem další dva produkty od značky Freeman a v tomto článku se s tebou podělím o mé postřehy a dojmy, jaké jsou dle mého názoru.

FREEMAN Pssssst suchý šampon ve spreji cestovní

O tomto produktu jsem neměla ani zdání, že jej značka Freeman nabízí. Velmi ráda zkouším suché šampony, proto to byla jasná volba na testování.

Jedná se o malé cestovní balení, které má 50 ml. Mohu tě ale potěšit tím, že to není produkt na jedno použití (jak tomu u takto malých sucháčů mnohdy bývá). Popravdě mi trvalo celkem dlouho, než jsem jej spotřebovala. Balení je ale pěkně skladné a vleze se do každé kabelky.



Design se nese v duchu minimalismu - velmi jednoduché, neurazí a nenadchne. Ovšem co mě maximálně zaujalo, je vůně! Miluji, když produkty na vlasy voní a tohle je jeden z nich. Je to vůně, která mi připomíná něco z dětství (vůbec si nemohu vzpomenout co), takže si ihned našla místečko v mém srdíčku. Je to parfemace spíše sladší a teplejší. Rozhodně bych si přála, aby začali v této variantě vyrábět voňavky!

Pár slov od prodejce: "Sprej obsahuje pudrové částečky, které absorbují přebytečnou mastnotu, eliminují odér a zbytky styling přípravků zatímco dodávají vlasům objem."


Ačkoliv není tento produkt určen pro brunetky, tak nezanechává bílé fleky ve vlasech. Samozřejmě pokud bys to s aplikací na jedno konkrétní místečko přehnala, pak by se bílý flíček objevil, ale při běžném rychlém přestříknutí není žádný problém! Je velmi zajímavé, že běžně u suchých šamponů mívám ten problém, že mi udělají z vlasů "chemlon", že je vysuší až moc a vypadá to jak suchá sláma. Tento vlasům dodá lesk, zvýrazní jejich barvu a zároveň je zbaví mastnoty. Objem se také koná, ale ne nijak převratný - na ten mám doma i lepší produkty.

V závěru musím říct, že za ty peníze mě produkt velmi mile překvapil a rozhodně ho nemám naposledy. Potřebuji další balení!

FREEMAN pleťový čistící gel ostružina

Jako další tu mám pleťový čistící gel. Balení má 175 ml, tudíž ti vydrží pěkně dlouhou dobu. Jako první musím zmínit vůni tohoto produktu, jelikož mě naprosto uchvátila. Jedná o ostružinovou vůni, která je sladká, a přesto svěží, trefná, nikoliv chemická… naprosto dokonalá! Když mi tento gel přišel domů, musela jsem k němu pořád čuchat! Tohle se povedlo.


Gel by měl být pro všechny typy pleti a pro všechny věkové kategorie (dokonce obsahuje složky, které působí proti stárnutí a regenerují pleť). Mezi jeho účinky patří: jemně smývá nečistoty, maz a make-up, aniž by pleť vysušoval. Ostružiny jsou bohaté na antioxidanty, které pleť obnovují a zanechávají svěží pocit. Výtažek z vrbové kůry působí jako exfoliant, odstarňuje částečky odumřelé kůže a zanechává pleť hladkou a zářivou. Také složení mě velmi potěšilo: ostružinový extrakt, extrakt z ovesných vloček, extrakt ze santalového dřeva.

Jelikož mám pleť velmi suchou, gely na čištění pleti vyhledávám. Tato textura mou pokožku nijak nevysušuje, naopak. Po použití nemám pocit, že se okamžitě potřebuji namazat od hlavy až k patě hydratačním krémem.


Řekla bych, že produkt nedokáže nahradit odličovací produkty. Na oční okolí bych jej rozhodně nedoporučila a při silnější vrstvě make-upu bys musela použít hodně tohoto produktu. Já si tento gel oblíbila na dočišťování pleti. Pleť zbavím veškerých zbytků make-upu a jiných nečistot. Je to taková poslední tečka na závěr, abych měla jistotu, že pleť je precizně vyčištěná.

Na pleti je příjemný, aplikaci si užívám a poté pokožku nemám podrážděnou. Bála jsem se, aby mě parfemace nějak neobtěžovala, ale naopak! Je to prostě osvěžující. Určitě bych doporučila gel používat také společně s nějakým masážním strojkem na čištění pleti. Rozhodně stojí za vyzkoušení (zejména pro suchou pleť).

Žádné komentáře:

Okomentovat