sobota 15. září 2018

TESTUJI řasenky!

Jelikož mám s řasami věčný problém, ráda recenzuji různé řasenky různých značek. Tentokrát jsem pečlivě testovala dvě řasenky známých značek. Jak u mě uspěly? Dozvíš se v článku.

Řasenka Volume Million Lashes

Řasenka Volume Million Lashes je ve světě kosmetiky velmi profláklá a já s ní doposud ještě neměla tu zkušenost, proto jsem ráda, že jsem ji mohla otestovat na vlastní… řasy. Na první pohled je řasenka jednoduše krásná. Lesklý zlatý obal působí elegantně a luxusně.

Kartáček je spíše větší a tlustější. V průřezu připomíná sluníčko. Překvapilo mě, jak je ohebný, což netuším, zda je dobře či na škodu. Jelikož má štětinky poměrně daleko od sebe, obávala jsem se, aby řasy neslepoval. To se naštěstí neděje! Konzistence je naprosto perfektní! Není příliš tekutá, ani příliš suchá. Zkrátka ideálka pro mé řasy.

Řasenka slibuje extra objem a řasy tak husté, jako by jich byly miliony! Měla by zvětšit jejich objem až 3x. Ano, řasenky jsou velmi individuální záležitost a co vyhovuje mě, nemusí vyhovovat tobě. Ale zde je můj názor… Řasenka mi řasy nezahustila, což mi vůbec nevadí, jelikož jich mám dostatek. Pěkně je (na mé poměry) natočila a pozvedla. Nevytváří žmolky ani "pavoučí" nožičky. Neopadává. Po celý den vydrží bezchybná a velmi snadno se také odličuje.

Není to žádný zázrak, ovšem ani propadák. Za mě lepší průměr. Na Notino.cz stojí 237 Kč. V nabídce mají také odstín Extra Black.

Rimmel Wonder'Full Wake Me Up řasenka s výtažky z okurky

Rimmel Wonder'Full Wake Me Up řasenka s výtažky z okurky jednu dobu byla také velkým hitem. Jak je ale u mě známo, nejprve počkám, až BUM odpadne a poté se vrhnu na testování. Řasenka stojí 187 Kč. Na první pohled tě upoutá její až jedovatě zelený lesklý obal, a jelikož obsah řasenky voní po okurce, je tento design naprosto vhodný.

Kartáček má tvar přesýpacích hodin. Vždycky jsem si myslela, že tento tvar mi nesedí, ale opak je pravdou. Běžně vyhledávám zahnuté kartáčky do tvaru "C", ale také tento mi vyhovuje. Štětinky jsou dostatečně blízko u sebe, tudíž neslepuje řasy. Díky zúžené špičce se snadno dostaneš i na méně dostupná místa. Aplikace je snadná a rychlá. Dokáže obalit každičkou jednu řasu, pozvednout ji a načernit. Prodloužení řas není nijak extrémní, ale velmi jemné - ideální na každodenní nošení. Také řasy umí solidně zahustit a vytvořit dojem milionů řas.

Rimmel Wonder'Full Wake Me Up řasenka s výtažky z okurky


Kromě estetického účinku řasenka také řasy posiluje, vyživuje a hydratuje. Obsahuje účinné přírodní látky, jako provitamin B5 (pantenol), vitamin E a okurku setou pro osvěžující vůni. Trošku jsem se bála, zda mi parfemace na očích nebude vadit, ale vůbec ne! Na očích nejde cítit a při nandávání je to příjemné osvěžení.

Závěrem mohu říci, že mé citlivé oči nijak nedráždí, přes den neopadává, neztrácí na intenzitě, nežmolkuje se pod oko… Ačkolikv efekt není nijak převratný, tak je to dobrá řasenka na každodenní nošení do práce či do školy.
Obě řasenky jsou si velmi podobné. Nevytváří sice WOW efekt až efekt umělých řas, ale jsou to dobré průměrné řasenky, které ráda používám na běžný den. Rozhodně je doporučuji otestovat na vlastní kůži. Pokud jsi spíše nenáročná, rozhodně nebudeš zklamaná. Zrovna řasenky jsou velmi individuální záležitost. Co mně nesedne, jinému sednout může. Je potřeba to vyzkoušet a tohle je tip pro tebe!

Žádné komentáře:

Okomentovat