neděle 30. září 2018

RECENZE 2DERM čisticí duobase a maska protective

Po delší odmlce jsem si pro tebe připravila opět recenzi na produkty značky For Life & Madaga, které seženeš na webové stránce: www.forlifemadaga.com.


K testování jsem si vybrala sadu 2DERM Barrier Protective Transparent, která obsahuje:
- 2DERM Barierový krém TRANSPARENT (50 ml)
- 2DERM čisticí DUOBASE (200 ml)
- 2DERM Maska protective (18 ml)
- 2DERM Barierový krém Colour (4 ml)
A navíc také dárkovou taštičku se zlatým logem FOR LIFE & MADAGA, která vypadá vskutku luxusně.


Celá sada stojí 1062 Kč. Oproti běžné ceně tak ušetříš 369 Kč, takže se určitě vyplatí koupit celou sadu, než jednotlivé produkty zvlášť. V této recenzi bych se ráda podívala na zoubek čisticí duoubázi a masce na obličej.



2DERM čisticí DUOBASE

Produkt má 200 ml a samostatně stojí 404 Kč. Dá se ovšem zakoupit také vzoreček 15 ml za 60 Kč. Tuto možnost velmi oceňuji, jelikož můžeš nejprve otestovat, jak vyhovuje tvé pleti, než si zakoupíš celé balení. Někomu by se mohla zdát vyšší cena, za mě je přijatelná, jelikož v péči o pleť se nezdráhám si připlatit. Navíc se jedná o vysoce luxusní značku kosmetiky.

A oč se vlastně jedná? Jedná se o nedráždivou dermato-kosmetickou emulzi, která je určena pro šetrné čištění rizikové, hypercitlivé pleti s porušenou bariérovou funkcí. Já mám velmi suchou pleť a v momentě, kdy se venku začíná ochlazovat a na tvář mi šlehá vítr, má pleť trpí. Mám ji vysušenou, přecitlivělou a zarudlou. Jelikož trpím na chladovou alergii, pak si tyto problémy ještě ztrojnásob a zjistíš, jak se cítím.


Doufala jsem, že tohle je tedy ideální produkt pro nadcházející období. Velmi se mi zalíbilo také složení, které obsahuje složky, jež mi vyhovují. Především panthenol má na mou pleť uklidňující účinky. Kokosový olej a olivový olej pak zajišťují to, že má pleť po čištění není vysušená.

Aktivní látky: derivát kokosového oleje, cukerný emulgátor, medilan, olivový olej, panthenol, mikro-emulzní systém.


Musím uznat, že při používání produktu jsem velmi spokojená. Pleť krásně dočistí, aniž by ji dráždil. Po použití není začervenalá a hlavně nepálí. Dokonce mou pokožku ani nevysušuje, což běžně produkty na čištění pleti dělají. Je velmi šetrný, proto bych jej doporučila i velmi citlivé pleti všech věkových kategorií. Jako bonus je bez výrazné parfemace, což u produktů na pleť oceňuji. Cítím z něj pouze jemnou jakoby citrusovou vůni.

2DERM Maska protective

V poslední době jsem se začala více vyžívat v maskách na pleť. Pravděpodobně to bude tím počasím. V létě se mi pleť více mastí, a proto nemám potřebu ji ještě více hydratovat a vyživovat maskami. Maximálně jsem používala chladivé plátýnkové masky na osvěžení. Začal podzim a já si užívám ty chvíle sama pro sebe, kdy se zkrášluji prostřednictvím masek.

Balení má 18 ml a stojí samostatně 314 Kč. Je možné si také objednat vzoreček na jedno použití 4 ml za 66 Kč. To je určitě super, že je tu ta možnost! Maska se nachází v praktické tubě, z které jde produkt snadno ven. Je to malé a skladné balení ideální také na cestování.


Jedná se o intenzivní přípravek pro urychlení obnovy bariérové funkce pokožky. Doporučuje se používat v kombinaci s 2DERM krémem, kdy podporuje biologickou regeneraci kůže. Pár slov od prodejce: "Klinická ověření prokázaly, že po aplikaci emulzního systému 2DERM dochází velmi rychle k reparaci poškozené pokožky, zmírnění svědění, odstranění podráždění, snížení suchosti a celkově rychlejší regeneraci."

Maska je určena pro dospělou pokožku, která je citlivá, suchá, případně s další disfunkcí. Já bych ji doporučila především extrémně suché, přecitlivělé a zarudlé pleti. Tato maska se stala mou záchranou, když se náhle udělal venku mráz a má pokožka to velmi špatně nesla. Najednou byla začervenalá, objevila se suchá místa a "krupička" plná pupínků. Počasí se zbláznilo a má pleť taktéž.

Aplikace se doporučuje 1 krát týdně na obličej, krk i dekolt - ano, ani na tyto partie by se nemělo v péči zapomínat. Maska se má nechat působit cca 15 minut. Postupně se vstřebává pod kůži, vyživuje a hydratuje. Po tomto čase odsaj přebytek ubrouskem, ale obličej si neumývej. Následně už můžeš nanést krém.


Ze začátku jsem měla pocit, že mě maska na pleti lehce štípe. Nebylo to nic hrozného ani nic srovnatelného s alergickou reakcí. Následně jsem se na e-shopu dozvěděla, že je to běžné. Tento nepříjemný pocit však trval pouhých pár minut a poté ustal. Je dost možné, že to bylo způsobeno také tím, že má pokožka byla skutečně přecitlivělá a podrážděná. Maska ji po pár chvilkách uklidnila. Rozhodně jsem měla po aplikaci pleť krásnější. Působila více rozzářeně a vitálně. Na první dotek je hebčí. Zbavila jsem se suchých míst. Je to takový extrémně hutný a výživný krém. Pořádná BOMBA pro tvou pleť. Navíc je produkt bez parfemace!

Žádné komentáře:

Okomentovat