pondělí 1. října 2018

RECENZE Clinique 3 Steps hydratační krém pro suchou až velmi suchou pleť

V kosmetickém světě snad neexistuje člověk, který by neznal značku Clinique. Jejich pověst je předchází. Četla jsem mnohé recenze o jejich pečujících krémech na pleť. A konečně jsem se odhodlala taky jeden vyzkoušet! Dnes ti povím, co na něj říkám.

Clinique 3 Steps hydratační krém pro suchou až velmi suchou pleť


Značka je známá pro svůj koncept péče o pleť Clinique ve 3 krocích. Tvrdí, že k dokonalé pleti stačí pouhé 3 kroky. Posledním krokem po precizním vyčištění pleti je namazat ji krémem. Já si vybrala z jejich nabídky Clinique 3 Steps hydratační krém pro suchou až velmi suchou pleť. Pokud můj blog čteš pravidelně, pak jistě víš, že s dehydratací pokožky bojuji. Bez krémů se neobejdu a velmi ráda objevuji nové lepší.

Clinique 3 Steps hydratační krém pro suchou až velmi suchou pleť

Krém se prodává na Notino.cz ve dvou variantách. Buď 50 ml, nebo kalíšek s 30 ml. Já si na test objednala menší balení za 334 Kč. Cena mě velmi mile překvapila, jelikož jsem žila v domnění, že se jedná o dražší značku. Tohle je velmi přijatelná, lidová cena v péči o pleť. Právě péče je totiž kosmetická kolonka, v které se nezdráhám si připlatit.

Krém se nachází v na první pohled luxusním kalíšku, který je designován do matu. Víčko je stříbrné a vysoce lesklé. Při pohledu ze shora funguje jako zrcátko, což může být dobré na cesty. Jinak se celý design nese v duchu minimalismu. Je to jednoduché a elegantní - přesně můj šálek kávy.

Značka se vyznačuje také tím, že její produkty jsou 100 % neparfemované. Tento fakt zajisté ocení citlivé nosánky. Skutečně z krému necítím žádnou vůni (jen přírodní "vůni" krému). U očního okolí mě tedy nijak nedráždí. U krémů obecně je lepší, pokud nemají parfemaci.

Konzistencí je to spíše hutnější krém, ovšem rozhodně to neznamená, že by se hůře roztíral. Naopak - aplikace je rychlá a snadná. Rozhodně se dá použít jak na den, tak na noc. Na den vyhledávám spíše lehčí krémy, na noc hutnější a výživnější. Tento se nachází na zlaté střední cestě, ale spíše do kategorie hutnější a výživnější. Přesně tohle jsou vlastnosti, která má suchá pleť potřebuje.

Clinique 3 Steps hydratační krém pro suchou až velmi suchou pleť

Po aplikaci na pleť se poměrně rychle vstřebává pod kůži. Nezanechává mastný film, naopak vyživuje a hydratuje pod povrchem - pěkně postupně během dne nebo noci. Tohle je vždy známka kvalitnějšího krému. Ty méně kvalitní dokáží hydratovat pouze na povrchu. Na dotek je pleť krásně jemná a hebká. Jde poznat, že po pár měsících používání rozhodně také pevnější a pružnější. Z tohoto důvodu bych jej doporučila i zralejší pleti. Pokud si dáš krém do ledničky, pak tě také příjemně osvěží a zklidní začervenalou pleť - tento fígl velmi ráda praktikuji.

Co více říci? Já jsem spokojená a Clinique má za mě velký palec nahoru!

Žádné komentáře:

Okomentovat