úterý 9. října 2018

RECENZE Gabriella Salvete Matte Lips

Na trhu se objevily nové matné tekuté rtěnky a já je prostě musela vyzkoušet! V nabídce je dohromady 5 odstínů, které mě na první pohled okouzlily. Myslím si, že na levnou značku dekorativní kosmetiky to vypadá velmi slibně.



Rtěnky mají 4,5 ml a stojí 145 Kč. Řekla bych, že v tomto případě platí heslo "hodně muziky za málo peněz". Obal mě mile potěšil. Nese se v duchu minimalismu. Matný černý design nepůsobí vůbec lacině, právě naopak. Navíc se na obalu nachází malé průsvitné okýnko, v kterém lze snadno poznat, o jaký odstín se jedná. Tohle se moc povedlo a za mě palec nahoru!


Aplikátor má tvar obdélníku. Uprostřed je prohlubeň, kde ulpívá barva - to má za následek to, že na jedno namočení vykreslíš celé rty. Aplikátorek je tak akorát veliký a navíc příjemně huňatý. Kromě toho rtěnka nádherně voní. Není to žádná nechutně chemická, výrazná či přeslazená vůně, ale taková decentní parfemace, jakou si u rtěnek ráda nechám líbit.


Všech 5 odstínů má společné to, že jsou maximálně pigmentované! Skutečně stačí jedna vrstva a je vymalováno! Také konzistence není příliš tekutá, což u levnějších tekutých rtěnek bývá zvykem. S aplikátorem se snadno manipuluje a precizně se dá vykreslit srdíčko rtů. S tím nemám žádný problém. Po nanesení je potřeba delší dobu čekat, než rtěnka na rtech zaschne a zmatní. U tmavších odstínů však došlo k tomu, že úplně nezaschly nikdy, zato odstín 103 a 105 zaschnuly úplně a neobtiskávaly se. U tmavších sice budeš mít na skleničce otisk rtů, ale není to žádná hrůza. Na rtech rtěnky vytváří tenkou sametovou vrstvu, která nelze vůbec cítit. V průběhu dne zapomeneš, že na sobě rtěnku máš. Svými vlastnostmi bych je přirovnala k tekutým rtěnkám od značky Bourjois.


A jak jsou na tom s výdrží? Tohle není 16 hodinová rtěnka, která vydrží jídlo i pití. Pokud opatrně piješ nebo jíš, pak se to dá, ale jestliže se na své rty nebudeš soustředit, rtěnka se z prostředku rtů vytratí. Lze ji ovšem snadno upravit jedním tahem a na zbytečky nandat druhou vrstvu, aniž by rtěnka žmolkovatěla. Při pouhém mluvení se ovšem rtěnka ze rtů neztrácí a drží pěkně.

Ačkoliv výdrž není nějak převratná, dokážu to rtěnce odpustit pro její komfort a především nádherné barvičky, které nabízí! Tohle je rtěnka, kterou naneseš, hodíš do kabelky a na toaletě si ji upravíš. Tvé rty pod ní nebudou zbytečně vysušené. Také odličování je velmi snadné. Stačí přejet navlhčeným ubrouskem a rtěnka je pryč, aniž bys rty musela drhnout (to je něco, co na dlouhodržících rtěnkách nesnáším).

A teď se pojďme společně podívat na jednotlivé odstíny!

101 Strawberry Dream je svítivá červená se studeným podtónem (lze v ní odborným okem vidět modrou). Vzhledem k podtónu ti opticky vybělí zuby. Tohle je barva, která neodpouští, proto je potřeba ji skutečně precizně nanést a po zbytek dne hlídat, zda vypadá stále perfektně. Doporučuji před aplikací rtěnky použít konturovací tužku na rty. Prodlouží výdrž a pomůže ti s vykreslením rtů. Barva je za mě nádherná, elegantní až vášnivá!



102 Cherry Berry je vínová s fialovým podtónem. Tohle je barvička, která je naprosto dokonalá na podzim! Nádherně sedne brunetkám s opálenou pletí.



103 Pink Passion je odstín, který si mě naprosto získal. Po této rtěnce jsem sahala jako první, když mi balíček s rtěnkami přišel. Naprosto unikátní barva, která se v drogérkových vodách jen tak nevadí. Je to silně studená růžová, která je až neonová, mírně do fialova. Tahle barva bude na tvých rtech svítit na míle daleko. Měla jsem trošku strach, aby na rtech neflekatěla, ale pokud si dáš tu práci s precizním nanesením, pak je tento odstín naprosto v pořádku. Vřele doporučuji především blondýnkám - těm tato barva sedne jak zadek na hrnec. Když jsem s rtěnkou vyšla ven, mířilo na ni hodně pohledů. Ano, není to úplně pro každého. Je výrazná až extravagantní, ale nemohu se dočkat na další léto, až to s ní pořádně rozbalím! To je vyloženě letní svěží barvička!



104 Dolce Vita se na první pohled v lahvičce podobá odstínu 102 Cherry Berry, ale nenech se zmást! V odstínech je znatelný rozdíl. Tato barvička je více do hněda. U tmavších typů by se mohla chovat jako nude.



105 Thats me! je posledním odstínem z této řady a je to zároveň nejvíce "nositelný" odstín. Zařadila bych jej do kategorie nude. Vhodný je pro všechny věkové kategorie na běžné denní nošení. Také odhaduji, že i já tento odstín vynesu ven nejčastěji. Hodí se ke každému líčení, nijak na sebe přehnaně neupozorňuje, odpustí malé nedokonalosti na rtech... Zároveň to není taková ta "korektorová" barva, která je moc světlá a dělá "mrtvolný efekt". Je to neutrální odstín, který sedne většině lidem.



Za mě určitě tyto rtěnky stojí za vyzkoušení! Já jsem měla trošku předsudky vzhledem k tomu, že s touto značkou nemám dobré zkušenosti, ale jsem příjemně překvapena!

Žádné komentáře:

Okomentovat