středa 24. října 2018

RECENZE 2DERM Barierový krém TRANSPARENT For Life & Madaga

Po delší odmlce jsem si pro tebe připravila opět recenzi na produkty značky For Life & Madaga, které seženeš na webové stránce: www.forlifemadaga.com.

K testování jsem si vybrala sadu 2DERM Barrier Protective Transparent, která obsahuje:
- 2DERM Barierový krém TRANSPARENT (50 ml)
- 2DERM čisticí DUOBASE (200 ml)
- 2DERM Maska protective (18 ml)
- 2DERM Barierový krém Colour (4 ml)
A navíc také dárkovou taštičku se zlatým logem FOR LIFE & MADAGA, která vypadá vskutku luxusně.


Celá sada stojí 1062 Kč. Oproti běžné ceně tak ušetříš 369 Kč, takže se určitě vyplatí koupit celou sadu, než jednotlivé produkty zvlášť. V této recenzi bych se ráda podívala na zoubek bariérovému krému.



2DERM Barierový krém TRANSPARENT

Krém je produkt, na který jsem se z celé sady těšila nejvíce. Zbožňuji testovat nové krémy a jejich účinky na mou pleť. Jelikož mám pleť velmi suchou a citlivou, mažu ráda a mažu často. Má pleť hydrataci a výživu vyžaduje, jinak se cítím jak sušená švestka.


Krém má obsah 50 ml a stojí samostatně 657 Kč. Je možné také objednat vzorek 4 ml za 44 Kč, abys zjistila, zda na něj nemáš nějakou alergickou reakci. A v případě, že by ti krém nadměrně vyhovoval, je možné si zakoupit také větší balení 200 ml za 1621 Kč, což se samozřejmě vyplatí. Co se týče ceny, musím podotknout, že je to sice dražší, ale při péči o pleť se nebojím za produkty připlatit. Tohle je ta část kosmetického světa, na které bychom neměli šetřit. Jde nejen o naši krásu, ale také o zdravou pleť.

Jedná se o mikroemulzní bariérový systém pro udržení pokožky ve zdravém stavu. Měl by zamezovat stárnutí kůže vlivem UV záření. Je klinicky testován a doporučován dermatology. Dle popisu by se mělo jednat o pořádnou bombu v péči o pleť.

Pár slov od prodejce: "Klinická ověření prokázaly, že po aplikaci emulzního systému 2DERM dochází velmi rychle k reparaci poškozené pokožky, zmírnění svědění, odstranění podráždění, snížení suchosti a celkově rychlejší regeneraci. 2DERM je velmi vhodný k ošetření pokožky dětí i dospělých s citlivou, suchou a jinak disfunkční pokožkou."

2DERM emulzní systém je vhodný pro stavy s porušenou bariérovou funkcí kůže tzn:
- přecitlivělé pokožky (např. na kosmetické přípravky, léčiva, alergeny apod.)
- stavů tzv. hypersenzitivní pokožky se zvýšenou reakcí (červenání, otok, pálení)
- podrážděné pokožky (sluncem, mechanickým třením aj.)
- po zákroku (chemický peeling, laser, mikrodermabraze, depilace apod.)
- stárnoucí, vrásčité pokožky
- suché, popraskané pokožky a rtů
- jako ochrana a prevence před vnějšími vlivy a nepřízní počasí
- kůže s funkční poruchou bariérové funkce: atopická dermatitida, psoriaza, lichen ruber ve fázi akutního výsevu s výrazným svěděním, seborrhoická dermatitida, vrozená suchost kůže - xerodermie

Já mám velmi suchou pleť, která je navíc přecitlivělá. Trpím na suchá místečka na kůži, kterých se jen těžce zbavuji. Zároveň mám chladovou alergii, proto když se venku udělá mráz, ihned mi naskakuje červená vyrážka, která pálí a svědí. V tuto dobu si opravdu pečlivě vybírám, co si na svou pleť dám. Jen tak něco totiž nesnese.


Krém je určen pro denní i noční aplikaci. Je super, že je to krém 2 v 1, tudíž nemusíš mít vícero lahviček na kosmetickém stolku. To je rozhodně benefit také při cestování. Já navíc oceňuji, že balení je s pumpičkou. S pumpičkou se snadno manipuluje, dává krému tak akorát a funguje tak, jak má. Navíc je to rozhodně hygieničtější způsob, než sahat prsty do kalíšku s krémem. A nemohu ani opomenout luxusní design v duchu minimalismu. To se mi moc zamlouvá!

Krém je bez parfemace! V péči o pleť tento fakt rozhodně oceňuji. Cítím z něj pouze lehký přírodní závan citrusů (nevím, zda je to záměr nebo pouze můj subjektivní pocit). Konzistencí je to velmi hutný krém. Takto hutné krémy mám ve zvyku používat spíše na noc. Přes den si vystačím s nějakým méně výživnějším. I přes hutnou konzistenci se bez problému roztírá a poměrně rychle do pleti vstřebává.

Po aplikaci na pleti nezůstává mastný film. Krém se jakoby vstřebá pod kůži, kde plní svou funkci. To je znak kvalitního krému! Nekvalitní krém ti bude pleť hydratovat pouze na povrchu a navíc budeš tak mastná, že se budeš lesknout jak psí kulky. Díky této vlastnosti je možné ihned po aplikaci nanést make-up.


Krém je opravdu hodně hydratační a hodně výživný. Pleť je poté krásně hebká a jemná na dotek. Po zhruba 2 týdnech používání jsem si všimla také toho, že je prozářenější a jednoduše působí více zdravě. V kombinaci s jinými produkty z této řady se mi podařilo zmírnit začervenání a přecitlivělost kůže. Když venku fučí ledový vítr, nanesu krém a vycházím ven. Je to taková ochranná bariéra pro mou pleť. Netvoří se mi tak suchá místa na pleti a chladová alergie je ve snesitelnější formě.

Pokud máš stejné problémy s pletí jako já, pak rozhodně doporučuji tento krém vyzkoušet.

Objednávej: https://www.forlifemadaga.com/2derm-barierovy-krem-transparent + krém seženeš také v lékárnách.

Žádné komentáře:

Okomentovat