pondělí 8. října 2018

RECENZE Eucerin Deo antiperspirant proti nadměrnému pocení

Příliš často deodoranty a antiperspiranty na mém blogu nezmiňuji, ale ve skutečnosti je velmi ráda testuji! U tohoto typu produktu mám ten problém, že mám vždy po nějakém čase pocit, že mi přestane fungovat. Objevila jsem ale svatý grál mezi antiperspiranty, o který se s tebou zkrátka musím podělit!

Eucerin Deo antiperspirant proti nadměrnému pocení

Eucerin Deo antiperspirant proti nadměrnému pocení jsem si pořídila na doporučení kamarádky, která je s ním nadmíru spokojená. Co si budeme povídat… přes léto je pocení velmi diskutované téma. Skoro se mu ani nedá vyhnout. Já používala tento antiperspirant celé léto, abych ti mohla přinést podrobnou recenzi.

Balení 50 ml stojí 191 Kč. Dle mého názoru je to velmi pěkná cena. 50 ml je dostatečně velké množství, které ti vydrží na dlouhou dobu. Já při aktivním používání 3 měsíce jsem jej ještě nedopotřebovala. Přesto je to balení malé a skladné - tudíž vhodné jen tak do kabelky nebo na cesty. Spodní část je ale skleněná, proto je váha produktu těžší. Není to žádná hrůza ovšem. Mně se to líbí, jelikož to vypadá mnohem lépe než klasické "plasťáčky". Na estetiku si já potrpím. Design se nese v duchu minimalismu - jednoduché a elegantní.

Notino nabízí i další provedení tohoto antiperspirantu. Jeden je ve spreji, další je určen pro velmi citlivou pokožku a další je například bez obsahu hliníku. Jak vidíš, na své si přijde každý. Cokoliv hledáš, to u této značky najdeš. Já si vybrala naprosto klasickou variantu ve verzi roll-on, tedy kuličkový. Deodoranty/antiperspiranty ve spreji příliš nevyhledávám, jelikož mou pokožku dráždí. Tuhé mě většinou nedokáží v létě dostatečně osvěžit. Kuličkový antiperspirant mě ani nedráždí a krásně osvěží a zchladí místo pod paží. Za mě ideální.

Eucerin Deo antiperspirant proti nadměrnému pocení

Tento produkt má velmi jemnou parfemaci. Není to žádná přeslazená nebo kořeněná vůně, která by se mi bila s parfémem. Zato je to vůně decentní a evokuje ve mně čistotu. Když bych to měla říct úplně upřímně - tohle je vůně, kterou chceš cítit, když si přičuchneš k podpaží. Čistotu, svěžest a ženskost.

Eucerin produkty na kůži umí. Dělá je velmi šetrné i k té nejcitlivější pokožce. Šla jsem s tímto antiperspirantem na jistotu, že mě nebude nijak dráždit. Nemýlila jsem se. Dočetla jsem se, že je vhodný dokonce i na atopickou pokožku (potvrzeno klinickým výzkumem). Neobsahuje barviva, konzervanty ani alkohol (na ten si dávám velký pozor při výběru antiperspirantu).

Zatím co deodoranty plní funkci pouze zamaskovat nepříjemný zápach při pocení, antiperspiranty mají za úkol pocení zmírnit. Samozřejmě tě jej žádný produkt nezbaví! Pocení je normální a přirozená věc (obzvlášť v létě). Ale jak jsem zmínila - dá se pocení eliminovat a zabránit tak nepříjemnému zápachu a nevzhledným koláčům potu na oblečení. Eucerin avizuje až 48 hodin redukce vytváření potu a nepříjemného zápachu. Rozhodně jsem tedy neplánovala se 48 hodin nemýt…

Antiperspirantů jsem vyzkoušela již mnoho. Zatím nejvíce mi sedl od Biodermy, ale TENTO je ještě o chlup lepší. Aplikace je příjemná a osvěžující. Je potřeba před tím umýt vodou a vysušit podpaží, aby funkce byla co nejefektnější. Chvíli mi trvalo, než jsem také pochopila, že si nemám podpaží v tom produktu vymáčet, ale že ho stačí skutečně málo. Méně je někdy více. Podpaží se zamklo, vytvořilo takový "lepkavý" povrch a drželo pot na jenom místě, aniž by se tvořily zmíněné koláče. Takto jsem byla v suchu dobrých 6 hodin, poté jsem potřebovala opět podpaží opláchnout a zopakovat aplikaci. Vůně ovšem vydržela do umytí! Ta trvala, ačkoliv se pot už začal objevovat.

Pokud někomu tyto účinky přijdou málo, tak musím upozornit, že letošní léto mělo opravdu tropické teploty. V chladnějším počasí dá tento antiperspirant bez problému celý den bez nutnosti opakované aplikace. A lidičky, stal se zázrak! Ani po měsících nemám pocit, že by mi tento produkt přestal fungovat, jak tomu bylo u ostatních antiperspirantů.

Žádné komentáře:

Okomentovat