pátek 26. října 2018

RECENZE Fotokniha Layflat od Tiskarik.cz

Mít možnost fotit kdykoliv a kdekoliv prostřednictvím mobilu je sice super, ale není nad staré dobré papírové podoby fotek. Možná, že jsem stará škola, ale já stále fotografie nechávám vyvolávat a také jsem již po druhé ve svém životě vytvořila FOTOKNIHU! Jak dopadla? To se dozvíš v tomto článku.

O internetové stránce www.tiskarik.cz jsem ti již vykládala. Je to portál, na kterém si můžeš vytvořit fotokalendáře, fotoobrazy nebo třeba pexeso s vlastními fotografiemi. Tyto personalizované věcičky já mám velmi ráda! Dle mého názoru tímto vzniká originální a hlavně jedinečný dárek pro kohokoliv. Nevíš co darovat? Tohle může být ta správná volba.


Na výběr máš z několika různých provedení fotoknih. Já si vybrala verzi LAYFLAT k vytvoření moderního fotoalba. Jelikož má neteř bude mít brzy 1 rok, rozhodla jsem se vytvořit jí malý dáreček, který si bude moci následně prohlížet (ano, své fotky totiž miluje a nepřestávají ji fascinovat). Zvolila jsem motiv s názvem Baby Girl, což mi přišlo příhodné. K výběru máš ale ještě dalších 10 různých designů. Na své si přijde každý!

Motiv Baby Girl je ve stylu slaďoučké růžové v kombinaci s bílou a šedou. Není to nic extrémně "čučavého" a vyzývavého. Moc se mi líbí, že ačkoliv je to roztomilé, tak ne kýčové a stále decentní. Tohle se moc povedlo!

Tato kniha se pohybuje v cenách od 799 Kč. Základní šablona má 20 stran, ale je možné si další strany přikoupit za 15 Kč. Celkem je možné mít fotoknihu s 52 stranami, což by byla opravdu naducaná fotokniha. Já vytvořila dohromady 24 stran a platila i s dopravou 879 Kč. Balíček mi přišel za 5 dní (avizují doručení do týdne), což je bleskovka! Celkově s přístupem e-shopu jsem nadmíru spokojená.



Fotokniha je vytištěná na papíru vysoké kvality s panoramatickou vazbou a dokonale plochým otevřením stránek. Bála jsem se, aby fotografie, které se nachází na přelomu stránek, nebyly deformované, a vůbec! Ploché otevření stránek mohu potvrdit a maximálně jej oceňuji. Čekala jsem klasický papír, ale kvalitou předčil všechna má očekávání. Jedná se o velmi tvrdý papír s vysokým leskem. Barvy jsou mnohem zářivější, než byly na počítači. Tisk je kvalitní a nemám mu co vytknout. Samotná fotokniha má velikost 28 x 21 cm, tudíž se jedná o formát A4. Jelikož stránky jsou tvrdé/širší a fotokniha poměrně velká - výsledek je těžký, zato bytelný. Věřím, že nám krásná a neporušená zůstane věčně.


Tvorba fotoknihy je jednoduchá. To zvládne opravdu každý. Program tě navede, jak máš pokračovat. Jelikož mám dost starý a pomalý počítač, chvíli mi tvorba trvala. Nakonec když jsem výsledek dala zpracovat, počítač se mi seknul a já byla na nervy, že se mi celá má práce ztratí. Web to má ale udělaný fikaně! Projekt zůstal uložen a já už jej jen obnovila. Díky za to!


Při tvorbě ti program říká, pokud fotografie není dostatečně kvalitní. Můžeš si být tedy jistá, že výsledek bude dokonalý. Já zkusila ponechat v knize i jednu méně kvalitní fotografii a k mému překvapení i ta ve výsledku nebyla rozmazaná! Na přední stranu knihy si můžeš navolit kromě úvodní fotografie také text. Já dopsala jméno a datum narození. Dále si na jednotlivých dvojstranách volíš rozložení stránky. Můžeš tam klidně nedát žádnou fotografii (jen text) nebo 7 a více. Možností je tolik, že nebudeš nijak limitována. Každá stránka je vytuněná o vkusné rámečky a roztomilé obrázky/kliparty. Dále už dáš jen objednat a čekáš na nahrání a zpracování webovou stránkou. Možná si chvíli počkáš, ale není to žádná hrůza.


Z výsledku jsem unešená! Když jsem knihu držela v ruce, nemohla jsem uvěřit, jak krásně a profesionálně to vypadá. Ta kvalita, ten design, ty barvy… všechno na jedničku. Navíc na knize nikde netrčí nějaký nápis eshopu či reklama, což by celkový dojem kazilo. Tohle je ideální dárek pro tvé blízké (třeba na blížící se Vánoce).

Žádné komentáře:

Okomentovat