pondělí 15. října 2018

RECENZE Maybelline SuperStay Matte Ink

V tomto článku jsem si pro tebe připravila recenzi na další tekutou matnou rtěnku, tentokrát od značky Maybelline. Konkrétně na tuto novou řadu rtěnek jsem četla rozporuplné názory. Někteří je milují, jiní tvrdí, že na trhu jsou lepší a nechápou ten BOOM okolo nich. Já se konečně odhodlala vyzkoušet jeden odstín!

Maybelline SuperStay Matte Ink dlouhotrvající matná tekutá rtěnka



Maybelline SuperStay Matte Ink dlouhotrvající matná tekutá rtěnka se prodává v mnoha odstínech. Na drogérkovou značku je to velmi pěkný výběr. Já se dlouho rozmýšlela, až nakonec padla volba na odstín 65 Seductress. Jedná se o studenější verzi hnědé. Moc se mi na této hnědé líbí, že sedne nejen tmavším typům, ale i těm světlejší, jelikož není tolik výrazná (naopak ani světlá natolik, aby vytvářela mrtvolné rty). Zařadila bych ji rozhodně do kategorie nude. U bledších žen bude samozřejmě "čučavější", ale stále nositelná na běžné denní pochůzky - do školy nebo do práce. Jelikož je to barva se spíše studenějším podtónem, tak opticky bělí zuby. Hodí se snad ke každému líčení. Od té doby, co ji mám doma, pokaždé když nevím, jakou rtěnku zvolit, sahám po tomto odstínu. Ve své kosmetické sbírce mám asi 150 odstínů růžové, ale hnědé mi zoufale chyběly (budu si muset hnědou kolekci rozšířit).

Lahvička rtěnky koresponduje vždy s daným odstínem. Tohle je skvělý nápad, protože aspoň víš, po jakém odstínu saháš, aniž by ses musela dívat dovnitř. Pro nás, co máme bohatší kosmetickou sbírku, je tohle velké plus. Jinak je balení velmi jednoduché a decentní.

Samotný aplikátor má tvar kapičky. Je hodně ohebný, proto se při aplikaci dokáže přizpůsobit. Velikostí je spíše menší, tudíž je nanášení rtěnky precizní. Uprostřed kapičky je prohlubeň, kde se drží produkt a při aplikaci se postupně uvolňuje. Nemusíš tedy namáčet opakovaně do lahvičky. Celé rty vykreslíš po jednom (maximálně dvou) namočení.

Maybelline SuperStay Matte Ink dlouhotrvající matná tekutá rtěnka

Objem je 5 ml a cena na Notino činí 175 Kč, což je nádhera!

Pigmentace u tohoto odstínu je naprosto fantastická. Kryje v první vrstvě a nijak neflekatí. Drogérkové značky jdou neustále s kvalitou nahoru. Po aplikaci chvíli trvá, než rtěnka zaschne do matna. Dobrou zprávou je to, že je skutečně matná. Není to takový ten saténový finish. Preferuji ultra matné finishe a tohle se mi líbí. Bohužel mám pocit, že rtěnka nikdy 100 procentně nezaschne. Stále zanechává na rtech lehce lepivý efekt. Tato vlastnost určitě nebude vadit ženám, které mají velmi suché rty a klasické matné rtěnky jim jsou nepříjemné. Abych byla upřímná, tak mně tento lepivý efekt také vůbec nevadí (ačkoliv vím, že kamarádce ano). Rty nemám vysušené, nemám potřebu rtěnku sundat a přetřít je balzámem.

Maybelline SuperStay Matte Ink dlouhotrvající matná tekutá rtěnka

Maybelline avizuje výdrž 16 h. Ano, 16 hodin by vydržela, pokud bys nejedla. Pití zvládá bez problému, mluvení stejně tak, ovšem při jídle se ojí z prostředku rtů a po mastném se úplně vytrácí. Během mluvení se ale nerozpíjí do okrajů, pěkně drží, nikam se neposouvá a neztrácí intenzitu. Musím uznat, že Dermacol Matte Mania rtěnky jsou lepší, ovšem ani tyto nejsou propadákem.

Žádné komentáře:

Okomentovat