úterý 30. října 2018

RECENZE Benefit The POREfessional Minimize Pores

Je tu snad někdo, kdo by neznal slavnou podkladovou bázi od značky Benefit? Za poslední roky obletěla celý kosmetický svět a našla si mnoho příznivců. Jelikož Benefit je značka dražší, ani se mi nesnilo, že bych někdy dostala příležitost tento produkt odzkoušet na vlastní kůži a EJHLE - stalo se a já jsem vděčná.



Benefit obaly prostě umí! Jejich designy jsou vskutku nápadité a mě to baví. Na první pohled se zdálo, že mi přišel produkt v obyčejné papírové krabičce. Ta je ovšem vytuněná zajímavými zákoutími a nápisy, které vystihují produkt. Balzám má 22 ml a stojí 698 Kč. Je to poměrně malé skladné balení, které se ti vleze do každé kosmetické taštičky. Nemusíš se však bát, že by produkt rychle mizel, stačí ho skutečně jen kapka, proto ti i tohle balení vydrží dlouhou dobu.

Jak název produkt napovídá, je zaměřen především na póry. Ačkoliv já mám velmi suchou pleť, která běžně nemívá sklony mít rozšířené póry, stejně je tam vidím. S příchodem podzimu se má pleť rozhodla, že se v oblasti T-zóny začne mastit - na to já ovšem nejsem vůbec zvyklá. Rozšířené póry na nose jdou znát a já je pečlivě čistím. Abych je neměla tolik zanesené, je tu od toho zmíněný produkt.


Samozřejmě nemůžeš být tak naivní a myslet si, že póry ti díky tomu produktu nadobro zmizí. Ovšem je možné je minimalizovat. Pleť bude hezčí a čistší.

Konzistencí je to taková řidší kašička. Lze ji použít buď pod nebo na make-up. Já ji využívám pouze pod make-up, kde si plní svou funkci. Překvapilo mě, že je báze zabarvená. Má jemnou tělovou barvu, která ovšem na pleti nemá krycí funkci (leda nepatrnou). Nemusíš se bát, že by na tvou pleť byla báze moc tmavá nebo světlá… rozetře se až do ztracena.

A jak to funguje? Báze vyplní veškeré póry a drobné vrásky, které na pleti máš. Vyhladí tvou pleť a ta je připravena k nanesení make-upu. Make-up na pleti vypadá s použitím tohoto produktu několikanásobně lépe. Pleť je vyhlazená, póry jsou neviditelné a navíc dokáže prodloužit výdrž make-upu. Velké překvapení pro mě bylo také to, že jsem za celý den nepotřebovala přepudrovat T-zónu! Vůbec jsem se neleskla, což považuji za velké plus, pokud máš mastnou pleť a make-upy na tobě nedrží.


Moc se mi zalíbil hedvábný finish, který tento produkt dělá, proto jsem jej začala používat i v případě, že make-up na pleti nemám. Pleť jsem vyčistila, nanesla balzám a zapudrovala. Případně jsem použila korektor na místečka, kde mám nedokonalosti či tmavé kruhy pod očima nebo prosvítající žilky (což je u bledé pleti velký problém). Pleť vypadala mnohem lépe, zůstala sametově hebká a matná po celý den. Tento "natural look" se mi zamlouvá!

Jemný balzám pro minimalizaci pórů The POREfessional je vhodný pro všechny typy pleti (především jej doporučuji pleti mastné) a pro všechny věkové kategorie. Je bez SPF ochrany, což oceňuji, jelikož právě SPF v produktech mi dost často zanáší póry (to by u tohoto produktu bylo kontraproduktivní). Transparentní receptura obsahuje derivát vitamínu E, který je známý jako ochrana pokožky před volnými radikály. Balzám je bez olejů, na pleti lehoučký, transparentní a hedvábný - jak se píše na krabičce.

Nikdy bych nevěřila, že produkt dokáže udělat takové divy. Tohle, dámy a pánové, skutečně funguje!

Objednávej na e-shopu www.parfemy-elnino.cz.


Žádné komentáře:

Okomentovat