čtvrtek 1. listopadu 2018

LAST MINUTE HALLOWEENSKÝ TUTORIAL

Také já si tento rok chtěla vyzkoušet v rámci Halloweena vytvořit něco kreativního. Kdy jindy se vyřádit, když ne teď? Jelikož je to tutorial na poslední chvíli, nejedná se o nic složitého. Tuto "masku" vytvoříš s tím, co máš doma. Je to rychlé, snadné, ale přesto efektní. Žádný latex, umělá krev nebo jiné vymoženosti.

Makeup-Revolution-by-Petra


K tomuto líčení jsem potřebovala pouze 3 základní produkty + ty další, které mám doma a dennodenně používám.
Začala jsem klasicky podkladovou bází, make-upem, korektorem, pudrem, můžeš si obličej vykonturovat a rozjasnit. Následně jsem si udělala pro mě neobvyklé obočí, jelikož jsem použila tmavší šedou až černou. Tento studený podtón mé sněhobílé kůži sedl, nicméně k velmi světle hnědé barvě vlasů to působilo jako pěst na oko. Na denní nošení rozhodně ne, ale takto na Halloween určitě ano! Obočí podpořilo look čarodějnice.

Makeup-Revolution-by-Petra

Následně jsem se vrhla na oční make-up. Použila jsem podkladovou bázi a následně nanesla tmavě šedý stín s názvem AllBlackEverything z paletky očních stínů Makeup Revolution by Petra do ohybů oka. Postupuj pomalu, jelikož s takto tmavým stínem se to snadno přežene. Nejprve můžeš nanést na celé víčko stín NoFilter, jelikož je známo, že stín se na stínu lépe blendí. Nanášej po troškách tmavě šedou a vytvoř tak kouřové líčení. Jelikož se jedná o Halloween, líčení může být nedbalé, nedokonalé, ošuntělé… to vše je vítáno. Následně jsem na celé pohyblivé víčko nanesla stín s názvem Hubby'sFave. To je nádherná modrá až petrolejová s třpytkami. Evokuje ve mně čarovno. Následně si můžeš dopomoct nějakým přechodovým matným hnědým stínem k doladění přechodů a nanést tělový matný stín pod obočí, případně rozzářit vnitřní koutky oka rozjasňovačem. Ve fantazii se meze nekladou, uzpůsob si look dle tvého gusta. Následovala řasenka.

Makeup-Revolution-by-Petra

Dermacol 16H Lip Colour dlouhotrvající dvoufázová barva a lesk na rty byla jasnou volbou. V případě výdrže je totiž bezkonkurenční. Jejich odstín 04 je nádherně sytě červená se studeným podtónem. Použila jsem ji také na vytvoření krve u koutku rtů. Tohle je přesně ten typ produktu, který na takové "blbnutí" můžeš bez problému použít. Pro ozvláštnění jsem ještě nanesla ke středu rtů prstem tmavě šedý stín z výše zmíněné paletky očních stínů.

Dermacol-16H-Lip-Colour-dlouhotrvajici-dvoufazova-barva-a-lesk-na-rty
Dermacol-16H-Lip-Colour-dlouhotrvajici-dvoufazova-barva-a-lesk-na-rty

Na namalování pavouků na tváři jsem použila Freedom Pro Eyeliner tekuté oční linky. To jsou linky za pár kaček, ale jejich kvalita je super. Aplikátor s tenkou špičkou precizně kreslí a navíc černota zasychá do úplného matna. S výdrží taktéž nemám žádný problém. Pavoučkům jsem nakreslila 8 nožiček. Tyto kresbičky jsou jednoduché, rychlé a efektní. Zvládne to každý! A k pavoučkům jsem také přidala 2 pavučiny - na každou tvář jednu. Pěkně ovšem budou vypadat například také na krku.

Freedom-Pro-Eyeliner-tekute-ocni-linky
Freedom-Pro-Eyeliner-tekute-ocni-linky
Freedom-Pro-Eyeliner-tekute-ocni-linky

Look čarodějnice můžeš doladit ještě nakreslením bradavice, harrypotterovské jizvy nebo brýlí (pokud nemáš, nakresli si je). Můžeš přidat více krve, umělé řasy, třpytky… zkrátka cokoliv tě napadne a máš k dispozici. Černé šaty s černými silonky a natupírované vlasy jsou již samozřejmostí pro halloweenskou párty!

Notino-Halloween

Žádné komentáře:

Okomentovat