neděle 4. listopadu 2018

HAUL trička s nápadem pro celou rodinu!

V tomto článku bych ti ráda představila e-shop www.bezvatriko.cz. Tato webová stránka nabízí ve svém sortimentu nápaditá trička, která nikde jinde neseženeš. Jsou tam trička pro dámy, pro pány, pro ty nejmenší, dále specifické kategorie pro těhotné, tatínky, maminky… V jednotlivých kategoriích pak můžeš vybírat potisky dle svého gusta. Je libo vtipný motiv? Trefná hláška? Nebo snad obrázek, který mluví za vše?

Kromě toho, že si můžeš vybrat tričko v nabídce e-shopu, máš možnost si také nechat vytvořit tričko s vlastním potiskem. Tuto službu jsem v minulosti již mnohokrát využila při tvorbě originálních osobních dárků pro mé blízké. Dle mého názoru je to skvělý tip na dárek!

Jednotlivá trička jsou pak k dostání ve všech možných velikostech a různých barvách. A pokud bys přece jen potřebovala něco upravit (logo, číslo, barvu), e-shop je velmi vstřícný. Stačí napsat a požadavkům bude vyhověno. Tento přístup je mi velmi sympatický.




Dámské tílko Jsem princezna vole

První tričko, které jsem si vybrala, je pěkným tipem na dárek pro kamarádku nebo třeba ségru. Nápis "Jsem princezna, vole!" je na internetu velmi populární a určitě máš ve svém okolí někoho, kdo ti na tento "popis" sedí jak prdel na hrnec. Já osobně nedokáži posoudit, zda jsem ten typ ženy, ovšem tričko mě na první pohled okouzlilo a musela jsem ho mít! Zrovna tento potisk můžeš mít buď v provedení na klasickém tričku, nebo na tílku. Já celý život dávám přednost tílkům, proto volba byla jasná. Také nad barvou jsem nemusela dlouho přemýšlet. Tahle nádherná růžová s kapkou fialové je božská! Navíc dost často ladím do těchto barev i líčení očí - nemohu se dočkat, až to takto vytáhnu do společnosti.


Kromě růžové je k dostání také v dalších 6 barvách v základní nabídce. Ovšem e-shop má k dispozici 33 odstínů, stačí napsat. Klasickou černou nebo bílou ovšem rozhodně nic nezkazíš. Objednala jsem si velikost XS a jsem nadšená, jak nádherně sedí! Jelikož mám poměrně úzký pás, běžně mi trička v oblasti pasu odstávají a vytváří to nehezký efekt krčení. Tohle tričko nádherně přilne k postavě a přizpůsobí se. Navíc je elastické, proto sedí. Líbí se mi, že střihem přesně myslí na ženy. Pas je zúžený a směrem dolů se tričko rozšiřuje. Geniální střih, který ovšem běžně v obchodech nevídám. Výstřih tam je, ale není nijak hluboký, tento decentní prvek se mi líbí.


Také potisk je kvalitně natištěn. Barva je nádherná sytá. Velikost perfektně sedí. Po oprání zůstalo tílko stejně příjemné, elastické a potisk nenarušený. Materiál je 100% bavlna, proto je příjemné na nošení a rychle se stalo mým oblíbencem. Cena 399 Kč je příznivá. Rozhodně mohu doporučit.




Bodyčko s potiskem Jdu na jedno

Dále jsem při výběru nemohla zapomenout na naši holčičku. V nabídce bodyček si lidé se smyslem pro humor rozhodně vyberou. Potisky jsou vskutku vtipné a to mě baví! Nakonec vyhrál nápis "Jdu na jedno" s klipartem lahvičky. K dostání je ve 3 základních barvách. Já zvolila modrou, ačkoliv máme holčičku. Na barevné rozlišení "kluci - modrá a holky - růžová" si v rodině nehrajeme. Krásná sytě modrá nás zaujala nejvíce. A opravdu, na živo je tato modrá ještě krásnější, než se jevila v počítači. Potisk je opět vysoce kvalitní.


Velikost 12 - 18 měsíců odpovídá velikosti 86, což momentálně naše dítko má. Perfektně sedí. Nikde netlačí, nikde nic neodstává, nepřebývá, žádné nitky nebo nedokonalosti jsme neobjevili. Kvalita je tedy rozhodně znát!

Materiál je to opět 100% bavlna a na omak je to znát. Body je příjemné na dotek a určitě se Emičce bude náramně nosit. Také po oprání se materiál nijak nezežmolkoval, neztvrdnul ani se nesepral. Pouze musím upozornit, že je lepší jej prát v ruce, jelikož barva spouští.


Cena 299 Kč za dětské body je sice trošku vyšší, ovšem je to originální kousek, který za tu kvalitu rozhodně stojí! Doporučuji jako dárek pro novopečené maminky a jejich ratolesti.



Pánské tričko Nesnáším být sexy, ale jsem...

A jako poslední ukázku sortimentu Bezvatriko.cz tu mám pánské tričko. Tentokrát jsem vybírala dárek k narozeninám pro mého kamaráda. Tričko mě zaujalo na první pohled, jelikož na sobě ukázkový kousek měl zrovna jméno kamaráda. Ono to prostě sedlo! E-shop nabízí desítky pánských triček s vtipnými popisy a opravdu dlouho jsem vybírala, které bude to nejlepší. Na vtipná trička si Tomáš potrpí, proto jsem věděla, že s tímto dárkem nešlápnu vedle.


K dostání je ve velkém spektru velikostí. E-shop nabízí dokonce i velikost 5XL! Doporučuji samozřejmě projít velikostní tabulku a vše pečlivě přeměřit, abys nemusela kousek vracet a znovu objednávat jinou velikost. Opět je možné tohle konkrétní tričko obdržet v různých barvách. Já zvolila klasickou černou, kterou rozhodně nic nezkazím. Do poznámek pak napiš, jaké jméno chceš do textu doplnit.


Popisek je opět bezchybně natištěn, materiál je kvalitní. Cena 349 Kč mi přijde adekvátní.



Já jsem s objednávkou nadmíru spokojená. Určitě se sama mrkni, zda tě také něco nezaujme!

Žádné komentáře:

Okomentovat