středa 14. listopadu 2018

Jak se připravuji na zimu?

Zima se nezadržitelně blíží a na mé pokožce je to znát. Jelikož trpím na chladovou alergii, a když je venku mráz, má kůže je ultra mega vysušená, žádá si toto období přípravu! V tomto článku bych ti ráda představila 3 produkty, které momentálně používám a také si je náležitě užívám.

Blistex-Lip-Brilliance-balzam-na-rty-s-kyselinou-hyaluronovou

Blistex Lip Brilliance balzám na rty s kyselinou hyaluronovou s sebou tahám neustále v kabelce. Když venku řádí mráz, mé rty jsou vysušené a vůbec nejsou ve stavu, kdy bych na ně mohla nanášet rtěnku (a už vůbec ne ty tekuté matné, které mají tendenci vysušovat). Dávám proto přednost zabarveným balzámkům. Značka Blistex je ve světě balzámů na rty jedna z nejlepších.

Balení má 3,7 g a cena je 87 Kč. Tento balzám je lehce zabarvený do hnědočervena a obsahuje shimmer, který však není nijak přehnaný. Rtům dodává lesk a šmrnc. K aplikaci nepotřebuješ zrcátko, stačí rty přetřít a je to. Jakékoliv nedokonalosti jsou odpuštěny. Balzám nezvýrazňuje šupinky nebo vrásky, naopak proti nim bojuje.

Blistex-Lip-Brilliance-balzam-na-rty-s-kyselinou-hyaluronovou

Díky tomu, že obsahuje kyselinu hyaluronovou, budou rty vyhlazené a docílíš jejich plnosti. Vitamin E je pak zjemní a výtažek z hedvábí vyživí a poskytne tu nejlepší péči. Tento balzám má SPF 15, což oceníš momentálně třeba na horách. Chrání rty před škodlivými vnějšími vlivy, které je vysoušejí a způsobují drobné prasklinky - to je přesně to, co potřebuji. Rty dělá hezčí, pečuje o ně, venku je chrání před mrazem, hydratuje… Já jej mohu jedině doporučit.

Mustela Bébé Hydra Stick ochranná hydratační tyčinka pro děti mně okamžitě zaujala, když jsem ji spatřila na e-shopu Notino. Tohle je to, co jsem hledala! Vzhledem k chladové alergii potřebuji pleť před vyjitím ven mazat hydratačními a extrémně mazlavými krémy (ideálně také vazelínou). Jenže jak to udělat, když jsem mimo domov? Mám po kabelkách neustále tahat kalíšek s krémem? Tohle je ideální cestovní balení.

Mustela-Bebe-Hydra-Stick-ochranna-hydratacni-tycinka-pro-deti

Jedná se o vysouvací tyčinku, která má 10 ml. Svými rozměry je skutečně malá, proto se vleze do každé kabelky a nezabírá mnoho místa. Tento produkt je primárně určen pro děti. K pokožce je vysoce šetrný, hypoalergenní, proto jsem po něm také sáhla. Doporučuje se pleti podrážděné i velmi citlivé. Vůně je velmi jemná, klasicky miminkovská.

Mustela-Bebe-Hydra-Stick-ochranna-hydratacni-tycinka-pro-deti

Jeho hlavní funkce by měla spočívat v péči o rty, nicméně já jej používám na celý obličej. V tyčince je tuhý, ale při kontaktu s teplou kůži roztává a aplikace je snadná. Navíc si ten pocit nanášení nadmíru užívám! Je to jako masáž pro obličej. Na kůži tvoří ochranný film. Je poměrně dost mastný, což by mnoho lidem mohlo vadit, mně nikoliv. Hydratuje, regeneruje, chrání pleť před vnějšími škodlivými vlivy (vítr, mráz…) a hloubkově vyživuje.

Nivea Wild Raspberry & White Tea hýčkající tělová pěna pro intenzivní hydrataci je produkt, který jsem měla na svém wishlistě ihned, co jsem zaznamenala jeho existenci. Produkty ve formě pěny mě baví! Mám sprchovou pěnu, pěnu na hydrataci rukou a nyní konečně také pěnu na tělo.

Nivea-Wild-Raspberry-White-Tea-hyckajici-telova-pena-pro-intenzivni-hydrataci

Balení má 200 ml a stojí 108 Kč. Prodává se také v několika různých variantách/vůních, ale mě nejvíce zaujala vůně divokého maliníku a bílého čaje. Je to velmi jemná sladká parfemace, která není nijak vtíravá, chemická nebo dráždivá pro nos. Používám ji již několik měsíců a stále se mi neočuchala.

Nivea-Wild-Raspberry-White-Tea-hyckajici-telova-pena-pro-intenzivni-hydrataci

Produkt slibuje intenzivní hydrataci díky glycerinu, dále představuje nový způsob péče, jak udržet v pokožce vlhkost a prodejce uvádí, že "zahaluje pokožku do smyslné a dlouhotrvající vůně". Skutečně je ta příjemná vůně cítit z mého těla ještě několik hodin poté.

Pěna je nádherně bohatá a jemňoučká stejně jako sprchová pěna od Nivey. Lehce se roztírá a celkově aplikace je moc příjemná. Velmi mile mě překvapila také rychlost vstřebávání! Po namazání mám vmžiku nohy neulepené, nemastné… mohu se tedy obléci a nemusím čekat. Navíc má na pokožku znatelný hydratační účinek. Tohle jsem od produktu chtěla a mé tužby se naplnily.

A také tě musím upozornit na fakt, že se na Notino chystá největší slevová akce v tento předvánoční čas. Black Friday určitě znáš, ale na Notino se rozhodli, že jen pátek zkrátka nestačí. Black Friday se proto bude slavit celý týden, a to od 19. do 25. 11. Tak ti přeji, ať ulovíš ty nejlepší kousky za nejlepší ceny!

Žádné komentáře:

Okomentovat