neděle 18. listopadu 2018

MLSÁNÍ čokoládový ráj ProMlsouny.cz

Kdo by nemiloval čokoládu? Já bych ti ráda představila e-shop, který ve svém sortimentu nabízí kvalitní čokolády značek Hands off my Chocolate, Johnny Doodle a Tony's Chocolonely. Tyto čokolády se však nevyrovnají těm, které vídáš v klasických potravinových řetězcích. Jedná se o originální a chutné čokolády netradičních příchutí z Belgie a Holandska. A jelikož se nám blíží Mikuláš, tohle je jeden z tipů na sladkost, jakou darovat. Pro gurmány a fajnšmekry přes čokolády to bude por*o.



Johnny Doodle - bílá čokoláda, drcené sušenky

Jakož to milovník bílé čokolády, byla volba jasná. Tato kráska má 180 g a to ji dělá největší z celé mé objednávky. Stojí 119 Kč. Jde o čokoládu belgického typu, která je posypaná drcenými sušenkami. Pokud čekáš pár drobínek, tak jsi na omylu, jelikož sušenek je zde opravdu hojně (17 %). To dělá tuto čokoládu unikátní. Nemusíš se však bát, že by nějaký kousek byl jen samé sušenky a žádná čokoláda, tudíž by byl suchý, čokoláda je v poměrně dost tlusté vrstvě. Miluji, jak to křupe mezi zuby! Křupínky nejsou vůbec tvrdá, naopak pěkně jemné, máslo. Ze sušenek cítím medovou chuť - to ovšem může být jen můj subjektivní pocit. Chutě k sobě báječně ladí.


Složení má na prvním místě cukru, což je u takové sladkůstky očekávatelné. Dále je tam kakaové máslo (nejméně 27 %), sušené plnotučné mléko, sušenky, sójový lecitin a přírodní vanilkové aroma. Je samozřejmé, že to není žádná zdravá záležitost, nicméně jednou za čas by si měl člověk dopřát. Takové mlsání je důležité pro naši psychickou pohodu. Držet 24/7 dietu a omezovat se… to nevede k ničemu dobrému. Čokoláda je navíc poměrně sytá, tudíž stačí uždibnout malý kousek a zbytek si nechat na další dny, kdy se čokoláda bude hodit - a jak všichni víme, ta se hodí vždycky! Jako oslava při úspěchu nebo jako uklidnění při špatném dnu.


Rozhodně tato čokoláda bude vypadat skvěle jako exkluzivní dárek. Již svým designem na sebe poutá pozornost. Obal je hravý, originální, a ačkoliv je důležitější obsah, tak mně se moc líbí!


Hands off my chocolate - bílá čokoláda, red velvet

Zbytek mé objednávky ovládla značka Hands off my chocolate. Tyto čokolády mají 100 g a stojí 109 Kč. Také design je hravý, nápaditý a jednoduše skvěle vypadá. Pokud plánuješ dělat dárkový balíček, pak se tato čokoláda bude zde náramně vyjímat.


Tentokrát se jedná o belgickou bílou čokoládu s red velvetem neboli červeným sametem. A co že je ten Red Velvet? V Americe je to tradiční dort s výrazně červeným korpusem a bílou polevou. U Američanů je velmi populární a také já osobně mám produkty s touto příchutí velmi ráda.


Čokoláda má po otevření atypický vzhled. Jsou to taková červená kolečka politá bílou polevou. Taková kolečka jsou ideální, jelikož si můžeš říct například "každý den si dovolím 3 kolečka" - dobře se to třídí. Uvnitř se opět nachází křupavé kousky sušenek! Tohle mě baví. Nic podobného jsem nikdy před tím nejedla. Tak jemná chuť čokolády… to se nedá s lacinou čokoládou vůbec srovnat! Rozpouští se na jazyku a zůstává po ní v puse slaďoučká mléčná chuť. Tohle je luxus! Z červené vrstvy cítím lehce jahodovou svěží chuť, zatímco bílá poleva je smetanově slaďoučká. Když jsem dávala ochutnat čokoládu mámě, tvrdila mi, že je rozhodně slaná! Slanost jsem já osobně necítila, ale obě jsme se shodly na tom, že tahle je z celé objednávky nejlepší!


Více informací o složení a výživových hodnotách se samozřejmě dočteš na webu. Nic ti není zatajováno!


Hands off my chocolate - hořká čokoláda

A jako poslední kousek tu mám něco krapet zdravějšího. V posledních letech jsem přišla na chuť hořké čokoládě. Řeklo si o ní samo tělo, kdy jsem trpěla neustálou chutí na něco hořkého (nebojte, magnesium samozřejmě doplňuji). A jelikož jsem tak trochu fajnšmekr, preferuji vysokoprocentní čokolády. Nejvíce mi chutnají od 85 % výše.


E-shop avizuje tuto čokoládu jako "ze všech hořkých čokolád ta nejčokoládovatější". Obsahuje totiž právě 85 % kakaa. Pokud si držíš zdravý jídelníček, ale čokolády se nechceš vzdát, pak tohle je ta správná volba (hořká čokoláda s vysokým obsahem kakaa patří mezi superpotraviny). Nejen že jedna kostička čokolády tvému tělu nijak neublíží a linii ti nezkazí, naopak má skvělé účinky na psychiku (+ vysoký obsah tělu prospěšných látek), která je mnohdy to nejdůležitější v celém hubnoucím procesu. Já miluji si dávat kostečku na kaše, krásně se rozteče a ochutí ji.


Jedná se o čokoládu belgické kvality. Na prvním místě ve složení se nachází kakaová hmota, hned za ní cukr a kakaové máslo. Jako emulgátor je použit sójový lecitin. Pro příznivce nízkosacharidové stravy je pak dobrou zprávou nízký obsah sacharidů. Tuků je až 50 g na 100 g. Výhodou hořké čokolády je ovšem to, že jí nesníš celou tabulku (tedy většinou). Stačí 1 - 2 kostečky (respektive kolečka) a touha po mlsání je ukojena.



Já jsem s objednávkou velmi spokojená a mile ráda jsem vyzkoušela něco nového! Takové ochutnávky bych si nechala líbit. Miluji totiž zkoušet nové chutě.

Žádné komentáře:

Okomentovat