pátek 16. listopadu 2018

MLSÁNÍ aneb Fit-day milkshake a protein

Ráda bych ti představila e-shop www.fit-day.cz. Tento internetový obchod nabízí ve svém sortimentu vše pro zdravé stravování. Od proteinů, mléčných koktejlů, koláčků po superfood, různá semínka a ořechy. Myslím si, že na své si zde přijde skutečně každý. Jejich produkty však mají mnohem více benefitů. Ve filosofii svého obchodu avizují produkty 100% přírodní, 0% chemie, 0% laktóza, sója nebo přidaný cukr. A to už stojí za povšimnutí!

Jelikož ráda zkouším něco nového a ještě k tomu v rámci čistého stravování, vytvořila jsem na e-shopu bohatou objednávku. Jednotlivé produkty ti v následujících článcích představím.

Fit-day Milkshake káva

Když jsem na e-shopu objevila v kategorii milkshaky příchuť káva, věděla jsem, že tohle musím vyzkoušet! Miluji koktejly a ještě více miluji kávu. Balení má 600 g, což je opravdu velká tuba. Nachází se v ní 20 porcí (30 g je jedna porce). Navíc je součástí balení také odměrka pro pohodlné dávkování. Cena je 579 Kč.
Jedná se o 100 % přírodní produkt, žádná chemie, soja nebo přidaný cukr. Vhodné také pro ty, kteří se vyhýbají laktóze, a pro vegany.



Prodává se také v dalších příchutích a já bych určitě ráda vyzkoušela také jahodu nebo čokoládu. Tento mléčný koktejl je vynikajícíjako doplněk ke snídani. Jelikož obsahuje kávu robusta, dodá ti potřebnou energii do práce či do školy. A jelikož je plný bílkovin, je vhodný také jako svačinka. Nasytí tě na dlouhou dobu, dodá potřebné živiny a tebe nebude honit mlsná. Doporučuje se také při redukční dietě a pro sportovce právě díky vysokému procentu bílkovin (45 %). Já aktivně sportuji a navíc nejím maso, proto si tuto dávku proteinu rozhodně mohu dovolit a je mi k užitku.


Příprava je jednoduchá a rychlá. Stačí přidat 30 g směsi do 200 ml vody nebo 300 ml mléko (je na tobě, zda zvolíš rostlinné nebo živočišné). Osobně přiznávám, že s mlékem je tato káva lepší. Poté protřepej v shakeru a je hotovo. Prodejci doporučují nechat mléčný koktejl přes noc vychladit v ledničce a tím ti vznikne ledová káva. Já ji vyzkoušela vychlazenou i s ledem a musím uznat, že je to pecka! Lituji, že jsem tento produkt neobjevila již v létě.


Složení mě velmi mile překvapilo. Hlavní složku tvoří hrachový proteinový izolát, dále sušený banán, kokosové mléko, rýžový protein, instantní káva, guma guar, přírodní aroma a slazeno stévií. Samotná směs v tubě nádherně voní. Není z ní cítit nic chemického, což je vždycky dobré znamení.

Jedna porce má krásných 133 kcal. Obsahuje 4,9 g tuků, 8,4 g sacharidů (čekala jsem mnohem více, tohle je super), 1,2 g vlákniny a 13,5 g bílkovin. Složení je chvalitebné a vyvážené. Navíc mohu potvrdit, že chutná prostě božsky! Pokud mám chuť na něco sladkého a dobrého, pak tohle je dobrá volba. Doporučená porce je tak akorát velká, aby zasytila, ale zároveň se necítím přeplněná. Nápoj není přeslazený (jen příjemně slaďoučký), ale velmi chutný. Vůně kávy je omamující! Tohle se povedlo! Navíc plánuji směs přidávat i při dělání lívanců nebo například do ovesné kaše.

Fit-day Protein čokoláda

Když už jsem byla u objednávky, nezapomněla jsem do košíku přihodit také nějaký protein. Tento mě velmi zaujal složením, proto jsem se těšila, až otestuji jeho chuť. Balení má 90 g a stojí 109 Kč. Je možné zakoupení také větší tuby 600 g za 459 Kč. V dostání je také v dalších příchutích a já si již nyní brousím zuby na ten datlový.


Produkt avizuje, že je 100 % přírodní, bez lepku, přidané chemie a cukru. Vhodný pro vegetariány i vegany a také pro ty z vás, kteří jsou alergičtí na laktózu. Ocení jej především sportovci před a po výkonu pro dodání energie a potřebných bílkovin k regeneraci a tvorbě svalů.

Složení je ze 72 % hrachový proteinový izolát, také se skládá z rýžového prteinu a navíc je tam kakao, mořská sůl, guar guma a celá směs je slazena stévií, což je přírodní sladidlo. Právě díky složení jej zároveň zařazuji mezi ty nejlepší na trhu. Obsahuje všechny esenciální aminokyseliny, až 73 % bílkovin, 4,5 g BCAA, které přispívají k podpoře regenerace a růstu svalů.

Jedna porce obsahuje 119 kcal, 2,6 g tuků, 1 g sacharidu, 2,2 g vlákniny a 21,9 g bílkovin.

Příprava je rychlá a snadná. 2 odměrky (30 g) přidáš do 200-300 ml vody či mléka. Rozmíchej v shakeru (ty najdeš také na e-shopu) a máš hotovo. Já osobně dávám přednost pití s mlékem, ale ještě raději protein přidávám do jiných potravin. Jsem zvyklá jej přidávat do jogurtu, tvarohu, (ovesné) kaše, když dělám kuskus nasladko, do lívanců a palačinek a také když peču. Kromě toho, že protein přidá výslednému jídlu bílkoviny, tak jej ochutí příjemnou čokoládovou chutí. A pokud ti vadí "vůně" proteinu, pak jej můžeš takto v jídle zamaskovat. Ucítíš jen onu čokoládu.


Na fotografii můžeš vidět, jak jsem přidala čokoládový protein do banánových lívanců. Recept je jednoduchý. Rozmačkáš jeden celý banán, přidáš 2 lžíce mandlové mouky, 30 g čokoládového proteinu, 5 lžic mléka a 1 vejce. Smažíš na oleji z každé strany cca 3 minuty. Jakmile se na povrchu začnou tvořit bublinky, je čas lívanec obrátit. Tato porce mi vyšla na 5 malých lívanečků. Podávám je s řeckým jogurtem, čekankovým sirupem, kakaovými boby a lískovými oříšky.

Slevový kód: michaela15 - tento slevový kód je platný do konce listopadu a sleva je na 15% z nákupu.

Žádné komentáře:

Okomentovat