středa 28. listopadu 2018

RECENZE přírodní balzámy na pleť

Ráda bych ti představila e-shop www.vcelarstvihorakovi.cz. Jedná se o malé a mladé rodinné včelařství, které se mimo jiné zabývá výrobou čistě přírodní kosmetiky. Filosofie jejich firmy je mi blízká a ihned mě také zaujala. V sortimentu najdeš chutné medíky, které můžeš darovat svým blízkým k narozeninám, k Vánocům nebo třeba novomanželům. Vzhledem k mé alergii na med mě ovšem více zaujaly produkty pečující kosmetiky.



Kávový balzám s opuncií

Do oka mi padl malý roztomilý balzám. Nachází se v hliníkovém kelímku, který je malý a skladný - ideální tedy jen tak do kabelky nebo na cestování. Prodává se v několika různých velikostech. Já mám konkrétně balení 30 ml, které stojí 200 Kč. Design je jednoduchý a nenašla bych pro něj lepší slovo než "milý". Tady jde zkrátka poznat, že se jedná o domácí výrobu, do které byla vložena láska. Balzám obsahuje vysoký podíl kakaového oleje z nepražených zrn kávy. Jak jsem se dočetla na webu, tak pro své ohromující účinky na pleť je jedním z nejvyhledávanějších olejů v luxusních salonech i mezi celebritami. To jsem prostě musela vyzkoušet!

Složení je čisté a přírodní. Neobsahuje nic víc než bambucké máslo, kávový olej, opunciový olej a jako přírodní konzervant je přidán vitamín E. Žádné blbosti a sra*ky na víc. Bambucké máslo má na mou velmi suchou pleť bombastické účinky - to mám již za dlouhá léta odzkoušeno. Máslo hydratuje, vyživuje, bojuje s popraskanými rty, odřeninami, omrzlinami… jeho účinky sahají ještě mnohem dál, více informací se dočteš na webových stránkách. Jelikož trpím nyní v zimě na velmi suchou pleť, tvoří se mi šupinky a navíc mě zachvátila chladová alergie - tohle je ideální produkt. Produkt je určen především pro zralou pleť. Obsahuje totiž opunciový olej, který je považován za přírodní botox. Je bohatý na antioxidanty, slibuje pleti regeneraci, obnovení pevnosti a podporuje tvorbu kolagenu. A jelikož je to olej, je jasné, že pleť také hydratuje.


Produkt voní lehce po kávě, ale rozhodně to není přehnaná a nos dráždicí parfemace. Čekala jsem "kávovou bombu", ale vůně je to velmi lehká a decentní. Na pleti skoro nejde cítit. Balzámu stačí nanášet pouze malé množství. V kalíšku je to tuhý krém, nicméně při kontaktu s teplou kůží roztává a velmi snadno se roztírá. Při aplikaci je hodně mastný, ale má velmi suchá pleť si to užívá. Jelikož mám 22 let, a to je nejvyšší čas začít s prevencí proti vráskám, balzám používám jako oční krém. Nanáším jej na oblast pod očima, kde se mohou začít tvořit první vrásky. Hydratace na tomto místě je u suché pleti obzvlášť důležitá. Sama cítím, že kůže zde už je lehce povolená. Po ránu nanáším malé osvěžující množství, abych dodala vitalitu pokožce. Večer nanáším silnější vrstvu a ulehám ke spánku.

Objednávej: http://www.vcelarstvihorakovi.cz/prirodni-kosmetika-c1/kavovy-balzam-s-opuncii-i61/

Tmavý lískooříškový balzám

Jako další jsem vyzkoušela kalíšek 30 ml s tmavým lískooříškovým balzámem. Cena za tohle množství je 150 Kč. Je možnost opět pořídit i větší nebo menší balení. Tento balzám nádherně voní po lískových oříšcích (což je zřejmé z názvu). Lískáče miluji, proto jsem se velmi těšila, až jej vyzkouším. Produkt je určen především suché a citlivé pleti. Pro obsah kakaového másla se nedoporučuje pro pleť se sklonem k akné.

Složení je mi opět velmi sympatické. Neobsahuje vodu, parabeny ani umělá aromata. Jedná se o čistý přírodní zázrak. Součástí je tmavé kakaové máslo, lískooříškový olej, mandlový olej a přírodní vitamín E. Na webu avizují, že právě tmavé kakaové máslo je té nejvyšší kvality. Mělo by chránit pokožku před nepříznivými vlivy počasí - nyní v zimě je tohle téma aktuální, jelikož ledový vítr a mráz dávají naší pleti pořádně zabrat. Lískooříškový olej pleť vyživuje, hydratuje, regeneruje a obnovuje elasticitu. Mandlový olej je pak dobře snášenlivý a proto vhodný pro všechny typy pleti - od suché přes citlivou se sklonem k zarudnutí až po stárnoucí pokožku (preventivně bojuje proti tvorbě vrásek).


Já mám s tímto balzámem problém v tom, že je zabarvený. Když jej nanesu na pleť, získám lehce tmavší nádech, což u tohoto produktu není pro mě žádoucí (mám velmi bledou porcelánovou pleť). Nicméně několikrát jsem jej použila jako masku na obličej, kdy jsem jej nanesla ve větší vrstvě. Efekt byl skvělý! Pleť byla krásně jemná, hebká, hydratovaná a vyživená, aniž by byla mastná (nezanechává mastný film na pokožce). Další využití jsem u tohoto produktu našla, jakož to balzám na rty. Díky své vůni (a chuti) je na tyto účely ideální. Krásně rty hydratuje a zvláční. Navíc je lehce zbarví a ony pak působí upravenější dojmem.


Mast pro nejmenší

A jako poslední tu mám mastičku pro mou neteř. U miminka je potřeba spoustu produktů nosit neustále u sebe, proto je ideální balení 30 ml za pouhých 120 Kč. Tento malý kalíšek pouze hodíš do kabelky a můžeš dítě kdykoliv namazat.
V péči o její pokožku dáváme přednost výhradně přírodní kosmetice. Čím méně výčtu surovin ve složení, tím lépe. Tento produkt obsahuje pouze bambucké máslo, meruňkový a mandlový olej a přírodní vitamin E, žádné parabeny, alergeny, umělá aromata či jiné umělé látky.

Produkt je certifikován pro děti od narození, proto není třeba se bát použít na novorozeně. Ideální je jako mastička po koupeli, kdy je dítě vysušené a my jej využíváme především jako ochranu před zimou a větrem - to je momentálně, když venku mrzne, velmi důležité. Chraňte citlivou pokožku dětí! Naší malé princezně vždy potíráme před vyjitím ven nosík a tvářičky, balzám bereme s sebou do kabelky, kdyby náhodou… jednou se nám stalo, že jsme balzám využili i my dospěláci, když jsme po dlouhém pobytu venku měli totálně zmrzlé a suché nosy - balzám zhydratoval, vyživil a pomohl od nevzhledných šupinek.


Konzistence je tuhá, nicméně při kontaktu s teplými prsty se roztéká a aplikace je snadná. Stačí ho pouze malé množství a ihned se vsakuje do kůže a vytváří ochranný film. Velkým plusem je také to, že je absolutně bez parfemace! Tento produkt mohu maximálně doporučit a jsem nadšená!


Žádné komentáře:

Okomentovat