středa 7. listopadu 2018

Singles Day s Notino!

I letošní rok se na Notino.cz slaví tzv. Singles Day. Oč se jedná? Je to takový malý svátek pro všechny, kteří nemají partnera a chtějí si udělat radost. Nekoupí ti partner dárek? Dopřej si sama něco pěkného, co tě potěší. Hýčkej se. Užívej si. V rámci Singles Day, které probíhají 11. listopadu tě na e-shopu potěší různé slevy a také doprava zdarma.

Mě tento "svátek" inspiroval k napsání článku o tom, jak si já představuji ideální chvilku sama pro sebe. Když si to chci udělat hezké, když si chci užít trošku té romantiky, pečovat o sebe, hýčkat se, odpočinout si a zrelaxovat tělo i duši. Jsem milovník večerní horké vany (obzvlášť když se venku ochladí). To je chvíle, kdy mě nikdo nemůže rušit, kdy vypínám hlavu od všech starostí a strastí života a věnuji se jen sama sobě. Rozhodně doporučuji jednou za čas si tento luxus dopřát. A jaké produkty si berou s sebou do vany? To se dozvíš v této recenzi.

Vyzivujici-maska-pro-suche-vlasy-Garnier-Fructis-Banana-Hair-food data-original-width=


Vyživující maska pro suché vlasy Garnier Fructis Banana Hair Food si velmi rychle našla své spokojené uživatele. Lidé o ní mluví, lidé ji chválí. Také já ji jako správná beauty bloggerka musela vyzkoušet! Balení má 390 ml a stojí 157 Kč. Dostane se ti opravdu velkého množství produktu za pár kaček, zde je poměr cena - množství naprosto bezkonkurenční. Navíc i kvalitou se může rovnat mnohem dražším high-end produktům. Tato maska se vyrábí ještě v dalších variantách, které se zas zaměřují například na poškozené nebo nepoddajné vlasy. Konkrétně tato banánová je určena vlasům suchým. Také máš po létě ještě stále vyšisované vlasy od sluníčka a připomínají tak trochu slámu? Ano, to je i můj problém. Proto jsem do této masky vkládala velké naděje.

Vyzivujici-maska-pro-suche-vlasy-Garnier-Fructis-Banana-Hair-food data-original-width=

Maska slibuje intenzivní hydrataci, výživu a regeneraci. Navíc dodá vlasům krásnou vůni. Vůně jsem se trochu obávala, jelikož banánům příliš neholduji. Ovšem jedná se opravdu o velmi jemnou parfemaci. Není přeslazená, což oceňuji. Skutečně je decentní, nevtíravá, pro nos příjemná, jen tak se neočuchá a navíc z ní nejde cítit chemie. Tohle se povedlo! Také složení tohoto produktu jistě mnohé z vás potěší. Obsahuje až 98 % složek přírodního původu. Je bez silikonů, parabenů a přidaných barviv. Tyto fakty prodávají a já jsem jedna z těch, které na to letí.

Masku lze použít jako kondicionér, masku či bezoplachovou péči. V dny, kdy se naložím do vany, si ji prostě nanesu na celou délku vlasů (vynechám kořínky) a nechávám působit. Poté vlasy opláchnu a je hotovo. Jednodušeji se rozčesávají, jsou krásně jemné, natolik čisté, že vržou mezi prsty a ta vůně? Omamující. Po pár použitích jsem se zbavila suchých, roztřepených konečků.

textilni-3D-hydratacni-a-vyzivujici-maska-Dermacol-Hydrating-Nourishing-Mask

Další produkt, který si beru s sebou do vany je textilní 3D hydratační a vyživující maska Dermacol Hydrating & Nourishing Mask. Tuto masku si kupuji opakovaně a doma mám neustálé zásoby. Jeden pytlíček se rovná jednomu použití. Cena 62 Kč však není žádná hrůza! Maska se prodává v několika různých variantách. Já preferuji tu hydratační a vyživující vzhledem k mé ultra suché pleti.

Plátýnkové masky jsou hit, který mě jen tak bavit nepřestane. Aplikace je jednoduchá. Nasadíš na obličej, maska pěkně drží a poté sundáš a vyhodíš. Nikde žádný bordel, žádné piplání nad umývadlem, složité oplachování a aplikace. Stačí nanést, nechat působit 10 minut (já běžně překračuji tento limit) a poté přebytky vmasírovat do kůže.

textilni-3D-hydratacni-a-vyzivujici-maska-Dermacol-Hydrating-Nourishing-Mask

Po aplikaci je pleť nádherně hebká, zhydratovaná, vyživená a plná vitality. I přes to všechno však nepůsobí mastně. Je určena pro všechny typy pleti a všechny věkové kategorie. Já bych ji doporučila především pleti suché a také i stárnoucí, jelikož dokáže pleť rozzářit a dodat ji trošku šmrncu. S tímto produktem mám pocit, že mé pleti dopřávám to nejlepší.

Yankee-Candle-Vanilla-vonna-svicka

A co dotvoří příjemnou atmosféru? No přece Yankee Candle Vanilla vonná svíčka. Pokud máš ráda skutečně intenzivní vůně, které provoní vmžiku celý byt, pak se porozhlédni v sortimentu značky Yankee Candle. Výběr vůní je naprosto uchvacující. Já dávám přednost klasice - vanilla. Jedná se o sladkou vůni s lehce hořkým ocáskem. Není to taková ta laciná přeslazená vůně, ale závan luxusu. Tohle chci cítit, když se vracím domů. Já mám malou verzi 104 g za 361 Kč. Někomu se to může zdát za svíčku mnoho, nicméně pro "fajnšmekry" na svíčky je to standard za kvalitu, které se ti dostane.

Yankee-Candle-Vanilla-vonna-svicka

Žádné komentáře:

Okomentovat