středa 21. listopadu 2018

RECENZE OGX - šampon a kondicionér pro husté a plné vlasy biotin-kolagen

Znáš značku OGX? Mile ráda ti ji představím. Jedná se o značku vlasové kosmetiky, která si dává především záležet na čistém složení. V jejich sortimentu najdeš produkty, jako jsou šampony, kondicionéry či různé balzámy a hydratační či regenerační oleje. Jejich výrobky neobsahují parabeny, nýbrž používají exotické ingredience a inspirují se produkty profesionálů. Kvalita je ti tedy zaručena.

Pokud tě filosofie této značky zaujala, objednat si produkty můžeš na e-shopu: www.klidnesiuzivam.cz.



OGX - šampon a kondicionér pro husté a plné vlasy biotin-kolagen

Asi nejvíce z celého portfolia značky mě zaujala řada pro husté a plné vlasy. Objem je právě záležitost, se kterou u mých vlasů bojuji. Mám vlasy velmi jemné a hlavně, díky jejich délce a hustotě, těžké. Šampon i kondicionér z této řady slibují právě větší hustotu a strukturovanost vlasů.

Nemohu nezmínit design těchto produktů. Ten se s klasickým vzhledem drogérkových vlasových produktů nedá srovnat. Působí vskutku luxusně. Kombinace fialové a zlaté, matu a lesku je rozhodně dobrá volba. Balíček těchto produktů by vypadal skvěle i jako dárek. Ber to jako tip takto před Vánoci.


Do čeho jsem se ale naprosto zamilovala, to je vůně! Něco tak krásného jsem u kosmetiky ještě snad nikdy necítila - a to nepřeháním! Je to vůně čistá, luxusní, sladká, ale ne moc, decentní a přesto výrazná - jednoduše dokonalá. Ve vlasech ji budeš cítit tak dlouho, dokud si je opět neumyješ. Vůně se mi ani po několika týdnech aktivního užívání neočuchala a stále si ji užívám. Dokonce padlo ze strany mého okolí několik komplimentů, jak krásně mi voní vlasy. Doporučuji si produkty minimálně očuchat!

Šamponu stačí skutečně málo (velikost padesátikoruny) a perfektně pění. Již po otevření víčka lahvičky se koupelnou rozline ona omamující vůně - božské! Mám ráda, pokud kondicionér a šampon spolu ladí. Pokud jsou stejné značky, mám jistotu, že si navzájem pomůžou a zvýší se tak jejich účinek. Asi jsem jediná na světě, ale spotřebovávám rychleji šampony než kondicionéry, proto mi u kondicionéru stačí menší balení. I ten má onu božskou vůni a stejný design. Zatímco šampon má 385 ml, tak kondicionér má obsah 88,7 ml. To je ideální cestovní balení.


Vlasy si myju dvakrát, následně je lehce pomačkám do ručníku, abych je krapet vysušila, a nanáším kondicionér. Pokud si vlasy nevysušíš, pak se ti kondicionér zředí a nebude mít takovou účinnost. Kondicionéru stačí opět jen kapka. Nanáším jej pouze do délky vlasů, nikoliv ke kořínkům, aby se mi u hlavy vlasy nemastily. Následně nechávám působit cca 5 minut a důkladně opláchnu. Dbej na to, aby ti nezůstal žádný šampon ve vlasech, jelikož by se ti mohly udělat lupy.


Dále je možné použít navíc jejich další produkt z této řady Amplifying Lotion. Jedná se o balzám, který se nanáší ke konečkům vlasům. Vlasy by měly být pouze vysušené ručníkem (ani mokré, ani suché). Není potřeba jej opláchnout. Díky tomu, že se neoplachuje, tak dělá vlasy ještě voňavější. Na roztřepené konečky je ideální, jelikož je krásně zacelí a narovná.

Nejvíce jsem uchvácena právě z vůně těchto produktů. Po použití mám vlasy perfektně umyté tak, že vržou mezi prsty. Na dotek jsou také hrubší, což majitelky jemných a nepoddajných vlasů ocení. Lépe se s nimi pracuje, drží svůj tvar - jednoduše kam je dám, tam jsou. Tímto se dá také nahnat onen větší objem. Nejsou vůbec vysušené, naopak se pěkně lesknou. Rozhodně nemohu říct, že by tyto produkty vyšťouchly z trůnu mé oblíbené, nicméně je to rozhodně nadprůměr v péči o vlasy a stojí za vyzkoušení.

Žádné komentáře:

Okomentovat