pondělí 26. listopadu 2018

RECENZE šampony a kondicionéry značky OGX

Znáš značku OGX? Mile ráda ti ji představím. Jedná se o značku vlasové kosmetiky, která si dává především záležet na čistém složení. V jejich sortimentu najdeš produkty, jako jsou šampony, kondicionéry či různé séra a hydratační či regenerační oleje. Jejich výrobky neobsahují parabeny, nýbrž používají exotické ingredience a inspirují se produkty profesionálů. Kvalita je ti tedy zaručena.

Pokud tě filosofie této značky zaujala, objednat si produkty můžeš na e-shopu: www.klidnesiuzivam.cz.



OGX - obnovující šampon a regenerační kondicionér marocký arganový olej

Arganový olej mám v rámci kosmetiky velmi ráda, proto mě tato řada zaujala na první pohled. Nemohu nezmínit ani úchvatný design produktů. Tyrkysová v kombinaci se zlato-bronzovou vypadá vskutku luxusně. Není to nic přehnaného, přeplácaného nebo infantilního. Naopak je to decentní a jednoduše krásné. Za to palec nahoru! Šampon i kondicionér má obsah 88,7 ml, což je ideální cestovní balení. Samozřejmě si můžeš zakoupit také větší verzi 385 ml za 199 Kč.


Parfemace tato značka prostě umí! Dlouho mě nic tak neoslnilo jako právě vůně těchto produktů. Je to vůně čistá, luxusní, sladká, ale ne moc, decentní a přesto výrazná - jednoduše dokonalá. Ve vlasech ji budeš cítit tak dlouho, dokud si je opět neumyješ. Vůně se mi ani po několika týdnech aktivního užívání neočuchala. Dokonce padlo ze strany mého okolí několik komplimentů, jak krásně mi voní vlasy. Doporučuji si produkty minimálně očuchat! Každá řada voní trošku odlišně, právě tato je nejvíce svěží a hravá. Troufám si říci, že se trefí do vkusu největšímu počtu lidí.

Tento šampon se zaměřuje na ochranu a regeneraci vlasů. Obsahuje arganový olej z Maroka, který vlasy regeneruje a zpevňuje. Pomáhá vlasy chránit před škodlivými účinky jejich úpravy. Pro mnohé z vás bude dobrou zprávou také to, že neobsahuje sulfáty ani parabeny. Kondicionér s regeneračním složením pak pomáhá zpevňovat a zároveň zhebčovat vlasy. Dohromady je to perfektní kombo.


Šamponu stačí skutečně málo (velikost padesátikoruny) a perfektně pění. Již po otevření víčka lahvičky se koupelnou rozline ona omamující vůně - božské! Mám ráda, pokud kondicionér a šampon spolu ladí. Pokud jsou stejné značky, mám jistotu, že si navzájem pomůžou a zvýší se tak jejich účinek. Vlasy si myju dvakrát, následně je lehce pomačkám do ručníku, abych je krapet vysušila, a nanáším kondicionér. Pokud si vlasy nevysušíš, pak se ti kondicionér zředí a nebude mít takovou účinnost. Kondicionéru stačí opět jen kapka. Nanáším jej pouze do délky vlasů, nikoliv ke kořínkům, aby se mi u hlavy vlasy nemastily. Následně nechávám působit cca 5 minut a důkladně opláchnu. Dbej na to, aby ti nezůstal žádný šampon ve vlasech, jelikož by se ti mohly udělat lupy.


Po umytí jsem měla vlasy skutečně nádherně jemné, lesklé a hebké na dotek. Na první pohled jsem si všimla, že i bez žehlení jsou rovnější než jindy! A skutečně tomu tak je. Produkty této řady dokáží vlasy krásně vyhladit až vyžehlit. Pokud nemáš vyloženě kudrliny, ale vlasy se ti všelijak kroutí, pak tohle může být tvá záchrana. Efekt se mi líbí (především ta vůně vlasů po umytý), nicméně vlasy se mi poměrně rychle s tímto šamponem mastí.

OGX - šampon a kondicionér Brazilian Keratin Smooth

Od této značky jsem vyzkoušela ještě jejich produkty s brazilským keratinem. Šampon i kondicionér mám opět v jejich menší verzi 88,7 ml. Je možné si však zakoupit také větší balení. Design je laděn do bronzova, což působí luxusně a decentně pro každou věkovou kategorii. Dárkový balíček s produkty této značky by jistě potěšil ne jednu ženu.


Oba produkty mají exkluzivní formuly s kokosovým olejem, keratinem, avokádovým olejem a kakaovým máslem. Složení napovídá, že se bude jednat o produkty, které mají vlasy vyhladit a narovnat. Tento fakt musím potvrdit. U výše zmíněného šamponu a kondicionéru jsem upozorňovala na fakt, že mám vlasy poté rovnější… tohle je ještě větší pecka! Vlasy jsou krásně vyhlazené, lesklé, jemné a rovné. Rozhodně vlasy přehnaně nevysušuje. Efekt je znát hned a navíc ta krásná vůně! Tento luxus si ráda nechávám dopřát.

Žádné komentáře:

Okomentovat