středa 22. července 2020

Letní barvičky na rtech

Rouškám nám (některým) již odzvonilo, proto jsem opět na scénu vytáhla rtěnky. Zejména v létě miluji barevné rtěnky, které jsou krapet výraznější a pozvednou tak nude líčení očí na zcela nový level. Právě tento typ produktu je můj vůbec nejoblíbenější. Doma mám již slušnou sbírku rtěnek. Ráda je střídám, obměňuji a také zkouším a objevují nové TOPky. 

V tomto článku jsem si pro tebe připravila tipy na 3 mé nejoblíbenější rtěnky na léto. Je to trojice, kterou nejraději a také nejčastěji nosím. Jedná se o tekuté matné rtěnky s vynikající výdrží a komfortem na rtech navíc. Zajímá tě více? Pak pokračuj ve čtení.


Na pomyslné první místo bych v mém seznamu dala Dermacol Matte Mania matná tekutá rtěnka. Tohle se Dermacolu totiž opravdu povedlo! Přivítá tě velmi příznivá cena 186 Kč, což je za onu kvalitu opravdová pecka. Na výběr mají také z mnoha různých odstínů. Na své si přijde každý – od milovníků oranžových až po růžové a červené odstíny. 


Já mám odstín 16. Jak bych tuto barvičku popsala? Jedná se o velmi nositelný odstín růžové. Není ani moc výrazný, ale zároveň ani nude natolik, aby splynul s přirozenou barvou rtů. Zkrátka jde vidět, že na rtech něco máš. Pokud jsi bleduje (jako já), pak na tobě tento odstín bude mnohem výraznější. Má spíše neutrální až studený podtón. Oceňuji absenci nahnědlých až oranžových podtónů, které k mé porcelánové pleti neladí.


Rtěnka kryje již v první vrstvě. Opravdu stačí nanést, nechat pár sekund zaschnout a drží jako přibitá. Zvládne pití i opatrné jezení. Samozřejmě po nějakém mastném jídle nebo třeba 6 hodinách mluvení už potřebuje poupravit. Jinak je to rtěnka, na kterou se s výdrží mohu spolehnout. Ale rozhodně tato fantastická výdrž není na úkor komfortu. Na rtech skoro není cítit, až po několika hodinách zapomínám, že ji mám. Nijak se nedrolí, nezalézá do vrásek ani se nerozpíjí do okrajů rtů či koutků.

Podle mě je tato matná tekutá rtěnka srovnatelná s high-end produkty. A pokud tě nějaký odstín zaujal, rozhodně doporučuji vyzkoušet!

Další krasavici, kterou mám velmi ráda, je Rimmel Stay Matte matná tekutá rtěnka. Balení má dokonce 5,5 ml (předchozí rtěnka má 3,5 ml) a stojí ve slevě i 134 Kč! Opět je na výběr z mnoha krásných hravých barviček na léto, ale i tlumenější méně výrazné odstíny.


Já mám konkrétně odstín 820 Heartbeat. Tato rtěnka mě na první pohled okouzlila právě tímto neobvyklým odstínem! Fialových rtěnek na trhu není mnoho a vyhledat nějakou kvalitní? To je panečku oříšek! Tato mě vůbec nezklamala. Fialový pigment umí být zrádný, ale tento nedělá žádné fleky, kryje již v první vrstvě a vypadá prostě fantasticky. Je to barva krapet výraznější, ale ne tolik „čučavá“, proto ji bez problému nosím i na běžné denní pochůzky.


Na rtech rtěnka vytváří opravdu tenoučkou vrstvu. Nejde skoro vůbec cítit! Dělá až takový sametový efekt. Dokonce bych doporučila pod ni rty nehydratovat, jinak by mohla ze rtů sklouzávat. Každopádně jinak drží opravdu velmi pěkně. Vzhledem k tomu, že je to barva, která neodpouští nedokonalosti, tak si pečlivě hlídám, kdy je potřeba rty opět přemáznout. Z tohoto důvodu bych řekla, že vydrží trošku kratší čas (než výše zmíněna rtěnka), ale stále je to slušné skóre. 

A poslední rtěnkou, kterou ti dnes představím, je Maybelline Super Stay Matte Ink dlouhotrvající matná tekutá rtěnka. Tato rtěnka má 5 ml a stojí ve slevě 142 Kč. Také se mi velmi líbí obal, který je minimalistický a vkusný. Z tohoto výběru barev se ti zatočí hlava! Navíc Notino má v aplikaci skvělou funkci, že si každý produkt můžeš vyzkoušet, jak by vypadal na tobě! Je to zábava, určitě to zkus.



Já si vybrala odstín 65 Seductress. Tentokrát jde o velmi neutrální nude barvičku. Ne vždy mám totiž náladu na růžovou či fialkovou, někdy se mi k oblečení více hodí nějaká nude barva a třeba výraznější líčení očí. Tato nude se mi trefila do vkusu. Řekla bych, že je podtónem ryze neutrální. Není to žádná oranžáda či přehnaná hnědá, ale zároveň ani růžová. Zkrátka tělová s kapkou meruňkové a cappuccinové. Jelikož mám opravdu hodně světlou pleť, tak je na mě vidět, nicméně u někoho opálenějšího si dovedu představit, že je takřka neviditelná. Velmi nositelný odstín na všední den – do školy i do práce. A navíc se hodí perfektně snad ke každému líčení!


Musím u této rtěnky zmínit také fajn aplikátor. Řekla bych, že všechny zmíněné rtěnky mají velmi propracované a precizní aplikátory, s kterými se snadno manipuluje. Tento konkrétně má tvar kapky, tudíž se s ním velmi snadno a rychle vykreslí srdíčko rtů. Co se týče výdrže, tato rtěnka má asi nejkratší výdrž ze všech. ALE stále je to super (to ne že ne)! Na rtech ne plně zasychá, zanechává lehce lepkavý film. Mně osobně to nevadí, jelikož trpím na velmi suché rty. Když mé rty nejsou v kondici, raději zvolím tuto velmi hydratační matnou rtěnku než výše zmíněné držáky. Rtěnka nezvýrazňuje nedokonalosti a vrásky. Zkrátka je vysoce komfortní. 

To jsou moji 3 oblíbenci na léto 2020! A jaké jsou tvoje oblíbené tekuté matné rtěnky? Poděl se v komentářích! Budu ráda za všechny tipy, co vyzkoušet příště!

Žádné komentáře:

Okomentovat