čtvrtek 9. července 2020

RECENZE proteinových tyčinek KetoFit

Ten, kdo mě zná, ví, že jsem milovník svačinek. Ráda jím spíše často a menší porce, než se pořádně nadlábnout 3krát za den. Každému zkrátka vyhovuje něco jiného. Já to mám snad již od dětství nastavené takto. A jelikož stále někde lítám a doma neposedím, mnohdy volím na svačinky nejrůznější tyčinky. Hodím je do kabelky a žádný hlad mě nezaskočí. Tyčinky ráda zkouším, ochutnávám a objevuje nové značky a příchutě.

V tomto článku jsem si pro tebe připravila recenzi na proteinové tyčinky z internetové stránky Ketofit.cz. Ne, neznamená to, že držím keto dietu. Tento e-shop má ve své nabídce produkty, které využije zkrátka kdokoliv. Ať už se snažíš zhubnout, věnuješ se fitness nebo jsi jen normální smrtelník, co rád zkouší nové chutě - na své si přijde každý.



Já se tedy do keto diety nechystám, ale rozhodla jsem se vyzkoušet jejich známé tyčinky. Objednala jsem si mix příchutí - celkem 18 tyčinek. Je to ideální balíček, pokud chceš vyzkoušet různé příchutě. Pak už si můžeš pořídit velké balení třeba tvé oblíbené příchutě. Tento pack stojí 820 Kč, tedy jedna tyčinka tě vyjde na cca 45 Kč. A jak jistě víš, tohle je normální cena klasických proteinových tyčinek. Není to nijak předražené.

Balení obsahuje 5 kusů proteinových tyčinek s příchutí vanilky, 5 kusů proteinových tyčinek s příchutí cappuccino a 8 kusů mléčných tyčinek s čokoládou. První dva druhy mají 60 g, což je ideální množství na svačinku (pro mě). Je dostatečně velká, tudíž zasytí. Mléčná tyčinka podlitá tmavou čokoládou má 32 g. Je tedy menší, skladnější, ideální na cesty nebo jako zákusek po obědě. Také se tak ráda někdy ještě po velkém jídle zaplácneš něčím sladkým?

Jak již název webové stránky napovídá, jedná se o nízkosacharidovou dietu zaleženou na vyšším příjmu bílkovin. Tyto tyčinky tomu samozřejmě odpovídají. Obsahují velké množství bílkovin, a to sice 24 g na jednu 60 g tyčinku. To je slušné množství! Pokud máš problém doplnit bílkoviny z běžné stravy (maso, mléčné výrobky…), pak tohle může být fajn sváča po tréninku. V menší tyčince je pak 10 g bílkovin.

Zaručeně tě také potěší velký obsah vlákniny. Vláknina má vysoce sytící účinky, tudíž nebudeš mít po takové malé svačince za půl hoďky hlad. Pozor však, pokud nejsi na vyšší příjem vlákniny zvyklá, může tě zpočátku nafukovat.

Pokud ses například vydala na výlet a tyčinku sis sbalila do batohu na cesty, pak ji zaručeně využiješ při velkém výdeji energie, kdy ti dodá potřebné živiny, sílu a zaplní žaludek. Cukr v tyčince je, ale v minimálním množství (1,9 g na 60 g tyčinku je opravdu skoro nic). Když to srovnáš například z raw tyčinkami a flapjacky, které jsou plné cukru, tohle je opravdu rozdíl.

Co se jinak týče složení, nemohu říci, že by složení bylo 100 % čisté. Obsahuje přece jen nějakou tu čokoládu a sladidla (v případě 60 g tyčinek). Mně osobně to nevadí, nejsem žádný maniak do čistého stravování "bez chemie". Jen na tuto skutečnost upozorňuji. Složení si samozřejmě můžeš přečíst na webu u produktů. Nic ti není zatajeno, vše si dohledáš!

A nyní již k samotným příchutím!

Vanilková tyčinka byla jasnou volbou vzhledem k tomu, jak se můj blog jmenuje. Miluji vše vanilkové! Tyčinka je měkoučká, příjemně v ní křupou křupínky. Je taková "žvýkavější", takže trvá déle, než ji sníš. To má rozhodně psychologický efekt! Dlouho jíš a jídlo si vychutnáváš, poté vydržíš déle "uspokojená", než když to do sebe naházíš. Vanilka je zde opravdu výrazná. Sladce voní a trošku mi tím připomíná nějaké vánoční cukroví. Jen si nemohu vzpomenout jaké…


Příchuť cappuccino je prostě skvělá! Miluji kávu a tahle pochoutka mě nezklamala. Tyčinka je velmi aromatická. Je opravdu dost sladká, proto si ji užijí ti nejmlsnější jazýčky.


Mléčná tyčinka podlitá tmavou čokoládou mi zachutnala nejvíce z celého balení! Je méně sladká, což mně osobně vyhovuje. Cítím z ní takovou ořechovou (arašídovou) chuť a v kombinaci s tmavou čokoládou je to skvělé kombo. Je nádherně měkoučká a na jazyku se rozplývá. Navíc i když je menší, dokáže mě zasytit na pěkně dlouho - to jsem si odzkoušela.


Tyčinky jsou skvělým řešením na cestování, když nestíháš si připravit nějaké jiné jídlo, jen sáhneš po tyčince a je to. Je to rozhodně lepší varianta, než hladovět a pak se přežrat ve fastfoodu. A jelikož jsou tyčinky sladké, je to zároveň takové lepší mlsání, kdy nepřijmeš tolik cukru, ale naopak i nějaké ty bílkoviny a vlákninu.

Žádné komentáře:

Okomentovat