pondělí 6. července 2020

Šťavnaté tváře s Makeup Revolution X Petra XOXO paletkou na tvář

Jsem typická porcelánová bledule, která se jen stěží opálí i v létě. Zatímco v zimě je nás takových víc, v létě tak trochu vyčuhuji z davu. Ráda svým sněhobílým tvářím dopomáhám různými konturovacími pudry, bronzery a rozjasňovači, abych získala do tváře trošku šmrncu.

makeup-revolution-x-petra-xoxo-paletka-na-tvar


Před nedávnem jsem zveřejnila recenzi na paletku očních stínů ve spolupráci s úspěšnou českou bloggerkou a youtuberkou Petrou LovelyHair. V její kolekci byla mimo jiné také Makeup Revolution X Petra XOXO paletka na tvář . Abych byla upřímná, tato paletka mě zaujala ještě více než právě již zmíněné paletka očních stínů. Přece jen je to opět něco nového - nový produkt s novou filosofií. Cena je 320 Kč, nicméně dá se sehnat ve slevě za pouhých 282 Kč.

Na první pohled tě zaručeně dostane ten obal! Krabička opět nádherně třpytivá a vnitřek v půvabné mauve barvě. Já si tento design prostě zamilovala. Mnoho lidí namítalo, že v paletce chybí zrcátko a já osobně musím souhlasit. Ne že by pro mě zrcátko bylo nutností, ale zrovna do této paletky by se zkrátka hodilo. Každopádně obal je plastový, poměrně bytelný a kvalitní, a funguje, jak má. V paletce není žádný zbytečný "holý" prostor, tudíž je perfektně skladná a využitelná i na cestování.

makeup-revolution-x-petra-xoxo-paletka-na-tvar

Paletka obsahuje celkem 8 stínů, při čemž každý má 2 g. Takové množství ti vydrží na pořádně dlouhou dobu. Při otevření tě oslní ta krásná vůně. Já bych ji mohla čuchat pořád! Tohle mě opravdu dostalo a zároveň překvapilo, protože jsem o tom v žádné jiné recenzi nečetla. Tohle se Petře a značce Makeup Revolution velmi povedlo!

Na levé straně se nachází 4 odstíny pro konturování a bronzování tváře - 2 odstíny jsou spíše teplejší a 2 studenější. Samozřejmě záleží na tvé barvě a podtónu pokožky. Na každém se barvička ukáže krapet jinak. Já jsem, jak jsem již zmiňovala, porcelánová bledule, proto pro mě nejsou použitelné na tvář všechny odstíny. Je samozřejmé, že se paletka nezavděčí všem. Zato ji využijí lidi, kteří například líčí i ostatní (ne jen sebe) nebo mají velký rozdíl v barevnosti pokožky mezi létem a zimou. Nemusí si tak na každé roční období pořizovat nový kosmetický arsenál.

makeup-revolution-x-petra-xoxo-paletka-na-tvar

2 vrchní konturovací pudry jsou naprosto fantastické! První narůžovělý stín se dá použít i jako tvářenka. Krásně pleť rozjasní, jelikož obsahuje jemný shimmer, dodá malinko barvičky a tvář zahřeje. Není to nic přehnaného a nepřirozeného, naopak působí velmi decentně. Zaručeně si jej oblíbí příznivkyně přirozeného make-upu. Odstín hned vedle je již matný a ideální na konturování tváře. S tímto stínem podtrhnu lícní kosti, opticky zmenším čelo a ráda jej také používám jako přechodový stín do ohybů víčka. Dalo by se říci, že je to takový ten multifunkční stín, který zkrátka potřebujete ve své kosmetické sbírce.

Spodní dva stíny jsou naopak teplejší. Stín nalevo je spíše neutrální a světlejší, proto jej vytáhnu, jakmile se alespoň trošičku opálím. Stín napravo je hodně tmavý a do oranžova, proto na mojí tváři nevypadá úplně hezky a přirozeně. Využití pro něj najdu při líčení očí, když dostanu chuť na teplé kouřovky v červených tónech.

Všechny 4 stíny jsou velmi pěkně pigmentované. Nemám ráda, když jsou stíny na tvář až moc pigmentované a dá se to s nimi lehce přehnat, tady je pigmentace tak akorát. Lehce "pošmrdlit" štětcem a aplikovat na tvář. Stíny práší jen minimálně, není to žádná hrůza. Lehce se ztrácejí, práce s nimi je bezproblémová. Výdrž je v pohodě, ale samozřejmě pokud je venku velké horko a zpotíš se, bude potřeba lehká úprava. Jinak si plní svou funkci na jedničku s hvězdičkou!

Na druhé straně paletky se pak nachází 4 odstíny rozjasňovačů. Vrchní dva jsou opět studenější - jeden šampaňský a druhý narůžovělý. To jsou přesně ty barvy, které já u rozjasňovačů vyhledávám! Na pleti vypadají vskutku nádherně. Jsou decentní, nic přehnaného a vyzývavého. Dodají pleti šťavnatý vzhled, který se v létě prostě nosí!

makeup-revolution-x-petra-xoxo-paletka-na-tvar

Spodní dva stíny jsou spíše teplejší. První je takový meruňkovo-broskvový s lehkým oranžovým podtónem. Perfektně sedne tmavší (opálené) pleti. Pro mě osobně není ideální, jde na mé pleti až moc vidět. Nicméně já jej využiji na líčení očí. K mé hnědé duhovce sedí fantasticky! Druhý stín napravo je takový jemnější, decentnější, tudíž si jej mohou dovolit i světlejší typy.

Rozjasňovače bych nerozeznala od high-end produktů! Jejich textura je taková krémová, máslová, při doteku teplých prstů se v pánvičce jakoby roztékají. Aplikace je snadná, zapracování velmi rychlé a výsledek efektní! Jak na tváři, tak na očích to dokáží pořádně rozjet! Ještě více to roztočí, pokud použiješ navlhčený štětec (třeba fixačním sprejem) nebo polštářky prstů. Nejsou to takové ty laciné rozjasňovače, kdy na tvář naneseš pár třpytek, ale stíny krásně odráží světlo a vytváří decentní lesk.

makeup-revolution-x-petra-xoxo-paletka-na-tvar

Za mě je paletka velmi povedená! Jsem nadmíru spokojená a mohu říci, že předčila moje očekávání. Pokud tě zaujala, seženeš ji na Notino.cz stejně jako i další produkty této značky ve spolupráci s Petrou LovelyHair.

Žádné komentáře:

Okomentovat