pátek 24. července 2020

RECENZE protein s příchutí kokosu od Ladylab

Dlouhou dobu jsem ulítávala na vanilkovém proteinu od Ladylab, který mi připomínal vanilkové mlíčko z dětství. Po čase jsem vyzkoušela novou příchuť, a to sice protein s příchutí Snickerdoodle. Ten mi opět zachutnal. Abych pravdu řekla, tak jsem odzkoušela různé proteiny od různých značek, ale málokterý jsem dokázala pít jen tak s mlékem či vodou. Vždycky jsem je spíše přidávala do pečení nebo na oslazení mléčných výrobků (jogurt, tvaroh…) a kaší. S maximální upřímností dokáži říci, že právě Ladylab proteiny jsou jediné, které mi chutnají i jen tak. 
 
Povětšinu času dokážu mé ideální množství bílkovin, na kterém nejlépe funguji (cítím se zasycená, nestrádám…), nahnat v klasické stravě. Ale samozřejmě se najdou i takové dny, kdy ráda sáhnu po proteinovém nápoji. Je to rychlé, chutné a zasytí to na pořádně dlouhou dobu. A řekněme taky, že je to také lepší varianta než nějaký milk shake z mekáče. 


Jsem moc ráda za možnost vyzkoušení další příchutě - PROTEIN Coconut. Již vůně tě naprosto okouzlí! Miluji kokos a pokud jej taky miluješ, pak tě tenhle protein nezklame. Krásně voní a překvapila mě také ona struktura proteinu. Vypadá skoro jako namleté kokosové plátky. Taková lehká… Příjemně kokosově chutná. Chuť to není nijak přeslazená, za což jsem ráda. Je sladká tak akorát. Necítím žádný umělý ocásek či jinou pachuť. Za mě velký palec nahoru!


Balení 300 g stojí 349 Kč. Je super, že začali prodávat i menší balení! Navíc mají novou příchuť Strawberry, na kterou mám také zálusk. Složení mě také potěšilo: „instantní syrovátkový koncentrát 95,9 %, zahušťovadlo guarová guma, aromata, sladidlo sukralóza“. Není tam nic, co by mi nějak vadilo a odrazovalo mě od koupi. 

Když si jej smícháš s mlékem, přidáš led a hezky si jej naservíruješ do skleničky s brčkem – to je prostě lahoda! Skvělý letní osvěžení po náročném tréninku. Je fajn mít takovou „mňamku“, na kterou se můžeš po tréninku těšit. Taková sladká tečka bez výčitek. 


A jelikož ráda kuchtím, tak proteinový prášek využívám i v kuchyni do dalších receptů. Velkou výhodou je ta, že protein dodá dezertu sladkou chuť a případně také příchuť (kokosové aroma). Ráda jej využívám do palačinek, lívanců, ale také do řeckého jogurtu, tvarohu nebo do ovesné a rýžové kaše. Příjemně osladí a já dodám ryze sacharidovým svačinkám pořádnou dávku bílkovin. Pokrm mě tak zasytí na delší dobu a já za hodinu nemám hlad, právě naopak! Jsem plná alespoň na další 3 hodiny. Tento sytící efekt oceníš zejména při redukci váhy.

A dneska tu pro tebe mám tip na svačinku, která je skutečně nabitá bílkovinami! 

Dopřát si ji můžeš mezi hlavními jídly, když tě chytne chuť na sladké, nebo třeba jako pořádnou dávku energie po intenzivním tréninku.


Budeš potřebovat:
  • 125 g nízkotučného tvarohu (to znamená ½ vaničky tvarohu)
  • 1 vajíčko
  • 15 g kokosového proteinu
  • 1 lžičku kokosu
Smíchej tvaroh s vajíčkem. Samozřejmě můžeš použít i polotučný či plnotučný tvaroh. To záleží na tvém stylu stravování a cíli. Dále přimíchej protein a kokos. Dej si záležet, ať je těstíčko pěkně rozmělněné – žádné hrudky. Směs přendej do silikonových formiček na muffiny. Použít můžeš samozřejmě i ty papírové nebo zapékací misku, pokud máš. Mně vyšla tato porce na 5 malých muffinů. Dále dej do trouby na cca 25 minut na 180 stupňů. Doporučuji však pečlivě hlídat, jak tvaroh vypadá. Jakmile začne na povrchu zlátnout, pak je na čase jej vytáhnout. 


Dále už jen servíruj na talířek. Já na dozdobení použila Ladylab karamelový sirup. Můžeš dat nahoru třeba ještě oříškové máslo nebo jiný topping. Ve fantazii se meze nekladou! 
Tvarohové „bochánky“ nádherně voní po kokosu! Jsou příjemně sladké díky proteinu a toppingu. Tvaroh je dělá svěží – proto také skvělá svačinka na léto.

Žádné komentáře:

Okomentovat