čtvrtek 2. července 2020

RECENZE VENIRA drink - kolagenový nápoj pro vlasy, nehty a pleť

S produkty s kolagenem jako by se roztrhl pytel. Všude kolem mě blogerky i kamarádky zkoušely kolagenové nápoje. Mnohé si je pochvalovaly a tím mě přivedly na myšlenku jeden také vyzkoušet. Ne vždy jdu s davem, ale právě "deformace beauty bloggerky" mě zkrátka nenechá v klidu a musím takový produkt zrecenzovat.


Rozhodla jsem se vyzkoušet VENIRA drink - kolagenový nápoj pro vlasy, nehty a pleť. S touto značkou mám již zkušenost a jelikož jsem byla spokojená, šla jsem i do testování tohoto produktu. Kúra trvá 30 dní, při čemž každý den vypiješ jeden nápoj. Cena je 699 Kč. Není to nijak závratně hodně, ovšem ani málo. Za kolagen v produktech i nápojích si holt musíš připlatit, s tím počítej.

Uvědomuji si, že u tohoto produktu řešit design je naprosto bezpředmětné, ale mě to prostě nedá! Tak nádhernou krabičku na pouhé nápojové pytlíky jsem snad ještě neviděla. Venira má nádherně sladěné všechny produkty své značky do bílé v kombinaci se zlatou. To působí skutečně luxusním dojmem! Jedním slovem - krása!

A oč se tedy jedná? Venira si dala záležet na propracovaé receptuře, která by měla působit na kvalitu pokožky, nehtů i vlasů. Je to instantní nápoj s vysokým obsahem kolagenu (více informací se dočteš na e-shopu).


Tento kolagenový nápoj má navíc jahodovou příchuť, což maximálně oceňuji. Jen tak něco nevypiju a abych byla upřímná, co se týče chutí, jsem pořádné vymyslo. Nápoj nádherně sladce voní po jahodách! To je opravdu božská vůně. Doporučuji si udělat drink spíše do menší skleničky, aby chuť byla koncentrovanější. Při větším množství vody je prakticky bez chutě. Je to jednoduché - vysyp obsah pytlíčku do skleničky, zamíchej a vypij. Při míchání se vytvoří jemňoučká pěna. Neměla jsem problém, že by se kolagen nechtěl rozpustit, jak tomu u takových nápojů běžně bývá. Vmžiku se rozpustil a já jej mohla vypít. Chuť není nijak výrazná. Prakticky skoro nulová jen s jemným jahodovým ocáskem. Intenzivnější je samotná vůně. Při pití mám pocit jako bych pila želatinu či něco podobného… nicméně je to skutečně jen voda s práškem.

A proč je lepší drink oproti kapslím? O tom si můžeš přečíst na webu Veniry. Mají zde velmi pěkně vysvětleno, jak to funguje, jaké je složení a další zajímavosti, které tě před koupí budou zajisté zajímat.


A nyní k samotným účinkům. Na rituál pití nápoje jsem si velmi rychle zvykla, jelikož to není nic nechutného… Aspoň malá změna v pitném režimu oproti holé vodě. Poctivě jsem si dávala každý den jeden pytlíček po dobu 30 dnů.

A výsledek? Raketově mi rostou jak vlasy, tak nehty. Vzhledem k dobré genetice a výživě jsem neměla ani před tím problémy s růstem, ale teď vidím ještě mnohem větší výsledky. Rozdíl je navíc v kvalitě! Nehty jsou pevnější. Vlasy se nelámou. Já kolagen začala užívat primárně kvůli pleti. Po "rouškové sezóně" jsem tak trošku bojovala s pupínky, začervenáním, zašedlou a tenkou kůží. Cítila jsem, že má pleť potřebuje nějakou výživnou bombu, která by ji zpevnila, rozzářila a navrátila ji zpět vitalitu. Kromě efektu na kráse jsem také ulevila svým věčně bolavým kolenům. Jako sportujícímu člověku mi suplementace kolagenu nadmíru pomohla od bolavých kloubů.

Pro někoho je to zbytečnost, ale já ráda do těla dodávám složky, díky kterým se bude cítit lépe, a navíc i bude vypadat lépe. Tohle není placebo efekt, ale skutečné účinky, které jsou znatelné na první pohled. Tak co? Vyzkoušíš jej?

Žádné komentáře:

Okomentovat