pondělí 13. července 2020

RECENZE produktů značky Saffee

Na produkty značky Saffee jsem narazila zcela náhodou a již na první pohled mě zaujaly. Rozhodla jsem se je tedy otestovat. Používala jsem je několik měsíců a nyní jsem se rozhodla konečně sepsat recenzi, abych tě navnadila na jejich koupi.


První z produktů, kterému se podíváme na zoubek, je Saffee Cleansing hydratační tonikum pro citlivou a suchou pleť a to je právě typ pleti, který já mám. Je k dostání lahvička 250 ml za cenu 289 Kč, nebo 100 ml, kterou mám právě já. Mnohem raději si vždy kupuji menší verze a jakmile zjistím, zda mi produkt vyhovuje, kupuji větší balení za výhodnější cenu. Těchto 100 ml je opravdu malá skladná lahvička ideální na cestování.

Obal vypadá vskutku luxusně! Modrý mat v kombinaci s lesklou stříbrnou působí až luxusním dojmem. Tohle se povedlo! Také je ryze praktický. Lehkým stlačením vysuneš "škvírku" a naleješ na tamponek. V tašce nehrozí, že by se ti produkt vylil. Samotná vodička je bez parfemace, tudíž vhodná i pro citlivější nosánky. Já osobně to cením, jelikož si na pleť nerada dávám přehnaně voňavé produkty.

saffee-cleansing-hydratacni-tonikum-pro-citlivou-a-suchou-plet

A co tonikum slibuje? Mělo by pleť tonizovat, zklidňovat a obnovovat hydratační rovnováhu pleti. Složení zaručuje výživnou péči pro suchou a citlivou pleť. Má optimální pH 5,5. Dále mírní podráždění a začervenání, které se vlivem sluníčka momentálně může častěji objevovat.

Velmi mě zaujalo složení produktu. Obsahuje populární kyselinu hyaluronovou pro hloubkovou hydrataci a anti-age efekt. Vše, co kyselinu hyaluronovou obsahuje, to musím vyzkoušet! S mou pletí souzní a báječně ji sedí. Dále obsahuje NMF, což je komplex látek pro okamžitou rehydrataci a extrakt ze šruchy, která redukuje zarudnutí a pomáhá proti podráždění pokožky. Navíc je 97 % látek čistě přírodního původu, což je taky fajn.

Filosofie produktu se mi zdá na jedničku! Nyní v parných dnech se příliš nemaluji, to ale neznamená, že se nemusím odličovat. Na pleť se mi usazují různé nečistoty z ovzduší, prach a také si někdy nevědomky na tvář prsty sahám (to je ale špatný zlozvyk). Nechci na tohle čištění pleti používat agresivnější micelární vody a jiná odličovadla, vystačím si pro svou citlivou pleť s tonikem. Tonikum krásně pleť dočistí, a navíc ji nevysušuje (právě naopak zhydratuje). To je prostě produkt k nezaplacení! Mé pleti vyhovuje, nesetkala jsem se s žádnými vedlejšími účinky, naopak je pleť ve výborné kondici.

saffee-advanced-rozjasnujici-pletove-serum

Tonikum navíc připraví pleť na následnou péči. Jako další jsem testovala Saffee Advanced rozjasňující pleťové sérum. Co jiného suchá a zašedlá pleť potřebuje než pořádně rozjasnit?! Tohle sérum se zdá být jako ideální pomocník pro mou pleť. Lahvička má pouhých 10 ml a stojí 255 Kč. Nemusíš se ale bát, takové balení ti vydrží skutečně dlouho, protože séra stačí jen kapka (já konkrétně dávám 3 kapky na celý obličej, ale doporučuje se 5 kapek). Navíc nyní v létě takové balení využiješ na cesty. Praktické!

Design je opět velmi povedený! Navíc balení obsahuje kapátko, které já mám v případě sér a olejů velmi ráda. Je to taková blbost, ale mě to přijde hravé na používání. Konzistencí je to takový tužší olejíček. Musím upozornit na to, že obsahuje poměrně výraznou parfemaci. Voní po damašské růži, což je vůně velmi smyslná, ženská, uklidňující a k mému velkému překvapení mi tolik nevadí. Když ji cítím, tak se naladím na relaxační mód. Připomíná mi nějaké aromatické olejíčky někde na kosmetických procedurách a masážích. Při používání jsem si tak vytvořila pěkný rituál, který mě naladí na pohodovou vlnu.

saffee-advanced-rozjasnujici-pletove-serum

A co produkt slibuje? Regeneraci, ochranu proti oxidativnímu stresu, energie pro pleť, redukci známek únavy a projevů stárnutí pleti a má i další benefity.

Já bych tento produkt doporučila zralejší, suché, našedivělé až unavené pleti, která potřebuje krapet rozzářit. Tohle sérum dodá pleti zpátky známky života! Pleť je rázem projasněná, hydratovaná, svěží, hladší, jemnější a působí mladistvějším dojmem. Dokonce bych řekla, že efekt je znát již po prvním použití. Ačkoliv je sérum takové "mazlavé", olejovité až mastné, velmi rychle se vstřebává a nezanechává na pleti žádný mastný film. Zbyde jen jemná vůně a rozzářená pleť.

Podle mě je to produkt, který určitě stojí za vyzkoušení. Celkově mě tato značka velmi zaujala. A pokud zaujala i tebe, seženeš ji na Notino.cz. Kromě toho bych tě ráda upozornila na to, že na Notino momentálně probíhá Summer Black Friday! Až 20 % sleva na vybrané značky a spousta dárků jako bonus! Stačí použít kód: notino. Určitě se mrkni a objev produkty za výhodné ceny, které potřebuješ vyzkoušet!

1 komentář: