úterý 8. ledna 2019

OBLÍBENCI v pečující kosmetice za zimu 2019

Které produkty jsem v průběhu zimy nejraději používala a stále používám? Co mohu doporučit? Co se skutečně povedlo? Co stojí za koupi? To se dozvíš v tomto článku.

Mým rozhodně nejspotřebovávanějším produktem vůbec je noční krém od Nivey pro citlivou pleť. Přestože díky blogování mi projde pod rukami mnoho krémů, tohle je ten, ke kterému se vždy ráda vracím. Mohu se na něj spolehnout, s mou pletí souzní. Nivea je levná a dostupná značka s dlouholetou tradicí. Ne každý na ni pěje chválu, ale však to znáš… 100 lidí, 100 chutí. Já ji s klidným svědomím mohu doporučit.

Zejména v zimním období nedám dopustit na Nivea Essentials zklidňující noční krém pro citlivou pleť. Kalíšek má 50 ml a stojí pouhých 119 Kč. Já sice preferuji spíše krémy s pumpičkou z hygienických důvodů a dokonce ani design produktu není nic moc, ovšem mé srdce na vzhled nehledí. K tomuto krému navíc používám i jeho denní verzi, která je mnohem řidší a méně výživná.

Nivea-Essentials-zklidnujici-nocni-krem-pro-citlivou-plet


Krém je bez parfemace, což je fakt, který maximálně oceňuji. Má citlivá očka by silnou vůni na pleti nezvládla. Konzistencí je krém velmi hutný, přesto se však snadno roztírá a poměrně rychle do pleti vsakuje. Tohle je přesně ta textura, kterou na noc vyhledávám. Pořádný nášup pro mou mrazem vysušenou pleť! Pozor však! Pleť dokáže do sebe vsáknout pouze určité množství, neplatí pravidlo, že čím více krému dáš, tím lépe.

Nivea-Essentials-zklidnujici-nocni-krem-pro-citlivou-plet

Krém dokáže pleť vcukuletu hydratovat a vyživit. Při dlouhodobějším používání si všimneš, že pleť působí vitálněji, je rozjasněná a zpevněná. Také pokud máš problém s podrážděním či zarudnutím, krém dokáže pleť zklidnit. Je to také taková moje záchrana, pokud přijdu v zimě z venku oprýskaná studeným vichrem a mrazem. Pleť je natolik šetrný pro citlivou pleť, že je určitě vhodný i pro děti. Krém od Nivey by měl být prostě nutnost pro každého - minimálně jeden vlastnit doma pro všechny případy.

V poslední době jsem si také velmi oblíbila produkty značky Freeman. Doposud pro mě byla tato značka velkou neznámou, ale přišla jsem jí na chuť. Zejména její masky rozhodně stojí za vyzkoušení! Já bych tu ráda zmínila například Freeman Beauty Infusion Charcoal + Probiotics čisticí látková maska s aktivním uhlím pro všechny typy pleti. V zimě si užívám masky ještě více než kdy jindy. Mám pocit, že má pleť vyžaduje zvýšenou péči. Navíc není větší pohody, než maska, film a horký čajík nebo káva - tohle já můžu!

Freeman-Beauty-Infusion-Charcoal-Probiotics

Konkrétně tato maska je plátýnková. Tento typ já mám nejraději, jelikož nikde není žádný bordel, je to nejpohodlnější a nejrychlejší. Žádné zdlouhavé stání nad umyvadlem a umývání. Maska má 25 ml a stojí 119 Kč. Je určena na jedno použití. Prodejce udává, že by měla zvyšovat čistotu pleti, obnovovat rovnováhu a čistit póry. Obsahuje aktivní uhlí (to je momentálně v produktech velmi populární), které jemně odstraní mastnotu a toxiny, aniž by došlo k vysušení pokožky. Je vhodná pro všechny typy pleti a všechny věkové kategorie. Maska nemá žádnou výraznou parfemaci.

Dermacol-Aroma-Ritual-hrejivy-sprchovy-gel

A jako poslední produkt z pečující kosmetiky ti představuji Dermacol Aroma Ritual hřejivý sprchový gel. Tohle je, panečku, zima/Vánoce v tubě! Záměrně jsem si vybrala variantu jablko + skořice, jelikož již z popisu tato vůně odpovídá zimní atmosféře okolo Vánoc. Je to vůně velmi výstižná, nikoliv chemická. Hřejivá, teplá, sladká… moc jsem si sprcháč užívala a nyní ho již spotřebovala. Mou pokožku nevysušuje a navíc poté příjemně voním ještě několik hodin. 250 ml stojí pouhých 58 Kč! To rozhodně stojí za koupi.

Dermacol-Aroma-Ritual-hrejivy-sprchovy-gel


Ráda bych tě také upozornila, že na Notino probíhají slevy až 15 % na veškerý make-up a skin care. A právě pleťová kosmetika ti může přistát v košíku za úžasnou cenu! Inspirovala jsem tě koupí například zmíněného krému Nivea?

Žádné komentáře:

Okomentovat