čtvrtek 17. ledna 2019

TUTORIAL ohnivé líčení s Makeup Revolution London Soph x Extra Spice

Paleta očních stínů od Makeup Revolution ve spolupráci s britskou youtuberkou Soph Does Nails obletěla celý blogerský svět. Slyšela jsem samou chválu, proto jsem neodolala a paletku si objednala, a to konkrétně jejich verzi Extra Spice, která mě zaujala svým neobvyklým složením barev.



Na paletu očních stínů Makeup Revolution London Soph x Extra Spice si již mohla číst zde na blogu samostatnou recenzi, kde se mimo jiné dozvíš, že paletku seženeš na e-shopu parfemy-elnino.cz za 288 Kč. Za kvalitu, které se ti dostane, je to naprosto senzační částka. V tomto článku bych ti ráda ukázala paletku v akci!

Vytvořila jsem s ní tohle dramatické teplé líčení, které bude slušet především zeleným očím a snědším typům. Pro mě osobně to není look na každý den, ale spíše na speciální události, jako třeba ples či večírek.


Nejprve jsem začala stínem Cookie Dough do ohybů. To je dle mého názoru ideální ztrácecí barva. Překvapilo mě, jak moc se na víčku ukazovala. Očekávala jsem ji světlejší. Dále jsem ztmavovala ohyb již mírněji stínem Cheesecake. To je teplejší hnědá s výrazně červeným podtónem. Na celé pohyblivé víčko jsem nanesla stín Romance - a to je pohádka! Nádherný třpytivý stín s vysokou pigmentací mě okouzlil svým vzhledem i kvalitou. Není potřeba jej ani nanášet navlhčeným štětcem a pořádně to rozjede! Poté jsem začala ztmavovat vnější i vnitřní okraj fialovým stínem Mulled Wine. To je krásná barva, která mi ladí k hnědým očím. Navíc je stín dobře pigmentovaný, matný, příliš nepráší, a přestože se jedná o fialkovou, tak ani neflekatí. Ještě krapet jsem líčení ztmavila stínem Enchanted, což je tmavší kámoška Mulled Wine. Poté jsem neodolala a ještě do ohybů poprášila trošku červené Twenty One pro oživení.


Na spodní víčko jsem nanesla do vnitřní poloviny i koutků oka třpytivý růžový stín Everyday. Za mě by v paletce mohl být ještě nějaký třpytivý světlý stín. Vnější koutek jsem pak propojila se stínem Enchanted na horním víčku. A je hotovo!


Vždycky jsem chtěla zkusit líčení v červených tónech. Trošku jsem se toho bála, jelikož jsem porcelánová bledule a preferuji spíše studenější tóny. Díky tomu, že jsem na spodní víčko nanesla světle růžový stín, tím se stal look nositelnější a jemnější, tudíž ke mně lépe také sedí. Už jen nahodit nude rtěnku a je to to pravé ořechové! S make-upem je sranda, miluji zkoušet nové produkty a postupy a naprosto nejlepší na tom všem je, že to pak můžeš sundat a začít opět malovat na čisté plátno. Není to permanentní, proto se není čeho bát. Za zkoušku nic nedáš.

Žádné komentáře:

Okomentovat