čtvrtek 31. ledna 2019

RECENZE Labello Crayon tónující balzám na rty v tužce

Když se na trhu objevila novinka od Labella, věděla jsem, že ji rozhodně musím otestovat na vlastní kůži (respektive rty)! Není žádnou novinkou, že na balzámy já si potrpím a je to produkt, který je v mé kosmetické sbírce také nejhojněji zastoupen.

labello-crayon-tonujici-balzam-na-rty-v-tuzce


Labello ve své reklamní kampani zmiňuje, že se jedná primárně o balzám, který o rty pečuje, ale zároveň je inovativní v tom, že dodá rtům barvu! Takové hybridy mezi rtěnkami a balzámy mám velmi ráda. Je to pohodlné, vhodné na zimu i léto, pro rty, které jsou v pohodě i nepohodě… mám na ně vždy náladu, takže když nevím coby, nasadím tento typ produktu.

Momentálně v zimě jsou tónovací balzámy velmi populární. Trpíme na popraskané rty a nechceme používat rtěnky, které by je ještě více vysušily a prasklinky či šupinky zvýraznily. Balzám je komfortní a navíc dodá díky své pigmentaci také upravený vzhled rtů, což je žádoucí.

labello-crayon-tonujici-balzam-na-rty-v-tuzce

Labello Crayon tónující balzám na rty v tužce je k dostání v několika barevných variantách. Na tento typ produktu je to chvalitebný výběr! Od výraznějších barviček po nude odstín. A právě nude varianta mě oslovila nejvíce (odstín rosy nude). Tmavší rtěnky neodpouštějí. Jde vidět jakákoliv chybka, a proto u těchto odstínů volím matné tekuté rtěnky s vynikající výdrží. U krémových rtěnek a balzámů je pro mě lepší možností neutrální odstín.

Trošku jsem se bála, aby na mě nebyl příliš teplý/hnědý. Na rtech ale vypadá fantasticky a s mou porcelánovou pletí ladí! Když si jej pak zkoušela moje sestra, tak se naopak tvářil více do tepla, zatím co u mě zůstává studenější. Je to velmi univerzální odstín, který se pravděpodobně dokáže přizpůsobit. Záleží také na samotné barvě tvých rtů. Trošku bych se bála, aby se na tmavších rtech vůbec objevil, je dost světlý….

labello-crayon-tonujici-balzam-na-rty-v-tuzce

Pigmentace mě velmi mile překvapila! Čekala jsem "pouze a jen" tónování, ale rtům dodává opravdu barvu! U tohoto odstínu je to zabarvení alá "mé rty ale lepší". Když jsem zkoušela i jiné odstíny, byly také velmi dobře pigmentované! Počítej s tím, že je to spíše krémová rtěnka než lehce zabarvený balzámek.

labello-crayon-tonujici-balzam-na-rty-v-tuzce

Nanášení je bezproblémové - jednoduše maluješ jako pastelkou. Také vůně je příjemná (ne přehnaná, velmi jemná). Na rtech je balzám lehký, skoro zapomeneš, že jej na rtech máš. Zaručí ti maximální komfort, aniž by docházelo k nepříjemnému stažení rtů. Mráz nemá šanci! Tvé rty jsou hydratované a vyživené (je to skvělá prevence k popraskání). Samozřejmě je tato krémová textura na úkor výdrže. Když balzám nanesu doma na rty a jdu ven, tak po půl hodině nenápadně zmizí ze rtů. Neslévá se do vrásek, nežmolkuje se, nerozpíjí se za kontury rtů… jednoduše se ztratí. To je ovšem vlastnost, kterou u tohoto typu produktu očekávám. Nejedeme na výdrž, jedeme na komfort…

V závěru musím konstatovat, že produkt splnil má očekávání. Dělá přesně to, co slibuje. Mám jej neustále v kabelce, a když je potřeba, rty přetřu. Za mě ideálka! Balzám seženeš na Notino.cz za 133 Kč.

Žádné komentáře:

Okomentovat