úterý 22. ledna 2019

Zimní limitovaná edice Ziaja

I letošní zimu si značka Ziaja připravila pro své zákazníky novou limitovanou řadu produktů. Když jsem ji spatřila na istagramovém účtu zmíněné značky, tak jsem věděla, že tyto produkty potřebuji! Na první pohled jsem usoudila, že tohle se prostě povedlo. Je to hravé, roztomilé, voňavé a rozhodně se jedná o typy produktů, které ráda využívám, zejména pak od Ziajy.

Je vidno, že se limitka skutečně povedla, jelikož je již na mnoha prodejnách vyprodaná a poslední kousky seženeš například na e-shopu www.ruzova10.cz.



Ziaja Lemon cake Cukrový peeling

Jednou z vůní této edice je vůně citronového dortu. Nedokázala jsem si tuto parfemaci z počátku představit a už vůbec jsem netušila, zda se mi trefí do vkusu. Vzhledem k citronu jsem měla předsudky svěží až kyselé vůně, která sedne lépe na letní dny. Ovšem jedná se o opravdu hodně sladkou, cukrátkovou vůni s lehce kyselým ocáskem. Ačkoliv by to měl být citron, trošku mi zavání limetkou. Každopádně - tento produkt budeš chtít sníst! To je prostě dezert jako vyšitý.


V této vůni jsem si pořídila karamelizovaný cukrový peeling. Tento typ produktu od Ziajy miluji a hojně spotřebovávám. Vyzkoušela jsem snad již všechny jejich voňavé varianty. Jedná se o scrub s přírodními krystalky cukru. Navíc právě cukr ještě více umocňuje tu iluzi, že se jedná o sladkůstku!


Tyto peelingy jsou velmi příjemné i na citlivé pokožce (dermatologicky testované). Kůži přehnaně nedřou a nedráždí. Naopak šetrně odstraní odumřelé buňky a tím zanechávají pokožku jemnou, hebkou a bez šupinek. Jelikož mám pokožku velmi suchou (obzvlášť v zimě), tak si peelingy užívám. Poté mě nesvědí nohy a navíc jsou také hydratované. Po použití mi zůstává na kůži ochranný film, který udržuje pokožku hydratovanou a vláčnou. Navíc ještě hodiny poté cítím ze sebe tu sladkou vůni.

Produkt stojí 189 Kč a balení má 300 ml. Tak velké množství ti vydrží klidně i 3 měsíce aktivního používání. Povedl se nejen produkt, ale také rozkošné balení.

Ziaja Lemon cake Krém na ruce hydratační

Se stejnou vůní jsem si pořídila také krém na ruce. Balení má 50 ml a stojí 69 Kč. Poměrně cena-výkon je naprosto úžasný. Jelikož se jedná o poměrně malou tubičku, je ideální jen tak do kabelky. V zimních měsících z domu nevycházím bez balzámu na rty a krému na ruce. Tento nezabírá mnoho místa a dělá to, co slibuje.


Je to vysoce hydratační krém. Konzistencí je hodně hutný, proto je potřeba jej déle vmasírovávat do pokožky, ovšem výsledek stojí za to. Vsákne se pod kůži a zde plní svou funkci. Během dne zanechává pokožku hydratovanou a vyživenou, aniž by byla mastná. Navíc krásně voní jako výše zmíněný produkt.

Žádné komentáře:

Okomentovat