neděle 6. ledna 2019

RECENZE Makeup Revolution London Soph x Extra Spice

Paleta očních stínů od Makeup Revolution ve spolupráci s britskou youtuberkou Soph Does Nails obletěla celý blogerský svět. Slyšela jsem samou chválu, proto jsem neodolala a paletku si objednala, a to konkrétně jejich verzi Extra Spice, která mě zaujala svým neobvyklým složením barev.


Paletu očních stínů Makeup Revolution London Soph x Extra Spice seženeš na e-shopu parfemy-elnino.cz za 288 Kč. Za kvalitu, které se ti dostane, je to naprosto senzační částka.


Již balení mě naprosto uchvátilo. Tohle je doslova a do písmene kosmetický klenot. V jednoduchosti je krása, proto jsem ráda, že paletka není nijak přezdobená a infantilní, ale na druhou stranu rozhodně ne nudná. Volba populární rose-gold barvy ve spojení s vysokým leskem je prostě pecka! Tohle vypadá jako produkt nějaké high-end značky za minimálně 1500 Kč.


Po otevření tě uvítá velké zrcátko, podle kterého je možné se bez problému nalíčit. Paletka je tenká a lehká, proto vhodná i na cestování. Zdobí ji dohromady 18 stínů a každý má svůj název. Nachází se v ní stíny matné, se shimmerem i ty extra třpytivé. Je to směsice vesměs teplých a neutrálních stínů, občas tam zasvítí nějaký studenější stín. Paletku využijí zejména snědší typy a nádherně bude ladit k hnědým a především k zeleným očím.

Já si paletku pořídila zejména kvůli přítomnosti červených tónů, které v mé kosmetické sbírce chybí. Na zimu jsem chtěla zkusit teplejší looky a tahle paletka je pro ně jako stvořená! Pro většinu lidí to asi nebudou stíny vhodné na každodenní nošení - ačkoliv se tam najdou i takové, s kterými bez problému vytvoříš jemné oční líčení, které na sebe nebude poutat pozornost a pouze podpoří tvou přirozenou krásu. Ovšem hlavní roli hrají v této paletce unikátní stíny, které se běžně jen tak nevidí - červená, oranžová, žlutá, světlá třpytivá modrá…




Kvalita je takový klasický Makeup Revolution a možná ještě krapet lepší. Matné stíny obvykle bývají méně pigmentované a prašivější, ovšem tyto nejsou tolik suché a pigmentace jim neschází. Třpytivé stíny a stíny se shimmerem jsou nádherně máslovité, krásně se chytají na víčko i bez použití báze, bez problému se blendí, dají se překrývat, což je známka kvalitní stínů, pigmentace je stoprocentní, neflekatí, neopadávají… Já opravdu nemám co vytknout. Práce s nimi je velmi jednoduchá a zvládne to i úplný začátečník. Na blbnutí prostě značka IDEÁL.


Nyní bych ráda "vyzdvihla" některé stíny. V první řadě je to stín s názvem EVERYDAY, který skutečně využiji na každý den. Je to princeznovsky třpytivá růžová, která k mým hnědým očím báječně ladí. Tento tón nosím nejčastěji a také nejraději. K mé porcelánové pokožce prostě sedí! Velmi rychle se stal mým oblíbencem. Další stín nese název INFINITY a tohle je teda pecka! Tento stín hází až kovové odlesky, je extrémně třpytivý, extrémně odráží světlo a na pokožce se tváří metalicky. Je to velmi velmi studená modro-šedá. Absolutní šok jsem měla ze stínu LA SUN - takovou zlatou jsem v životě neviděla! Extrémně pigmentovaný stín s nádherným třpytem. Tohle chválím! Naopak zklamáním je pro mě stín DREAMS. Čekala jsem bronzovou se třpytkami, ale na oko se přenáší pouze a jen třpytky, skoro žádný pigment. Třpytky navíc mají tendence z víčka opadávat a celkově si myslím, že tohle je přešlap. Makeup Revolution třpytivé stíny umí přece mnohem lépe! Méně pigmentovaný je také stín VITAMIN C, což se dalo u kanárkově žlutého stínu očekávat. Také na první pohled červená TWENTY ONE není tak úplně červená. Jedná se spíše o tmavě růžovou, ovšem dá se navrstvit. A také musím zmínit to, že černý stín REPUTATITON není zas tak uhlově černý, ale je to spíše antracitová. Mně osobně to nevadí, jelikož černočerná na mě bývá příliš tvrdá.

Nemůžu se dočkat, až se s tebou podělím o pár fotografií, kde uvidíš paletku v akci!

Žádné komentáře:

Okomentovat