úterý 15. ledna 2019

RECENZE Labello nebo Eos?

V tomto článku bych se ráda podívala na zoubek dvěma balzámům na rty. Balzámy na rty jsou v období zimy velmi skloňované téma, proto jsem jej nemohla opomenout.

Notino


První na řadě tu mám Labello Labellino Rapsberry & Red Apple. Když se Labellino objevilo na trhu, ihned jsem věděla, že jej potřebuji vyzkoušet. Mám tak trochu "úchylku" na balzámy na rty, ale na mou obhajobu musím říct, že je skutečně spotřebovávám a jen tak mi doma nesedí. Tento už není tak žhavou novinkou, mám ho doma již nějaký ten pátek, proto ho mám i pečlivě otestovaný.

Labello-Labellino-Rapsberry-Red-Apple

Balzám má 7 g (to je mnohem více než u klasického balzámu na rty) a stojí 119 Kč. Na první pohled tě pravděpodobně zaujme atypický tvar. Je to takové "vajíčko", které když hodíš do kabelky, snáze ho najdeš (než typické tyčinkové pidi balzámy). Jelikož mám od přírody plné rty, tak mi vyhovuje i velikost balzámu. Jednou přejedu rty a je to. Po otevření na tebe vykoukne růžově zbarvený balzám. Nenech se ale zmást, rty ti neobarví. Dodá jim pouze světlý lesk. Rty vypadají šťavnatě až k nakousnutí.

Labello-Labellino-Rapsberry-Red-Apple

Vybrala jsem si variantu malina a červené jablko. Jedná se o opravdu velmi sladkou vůni a několikrát jsem musela odolávat chtíči balzám sníst! Je to jak sladkůstka s lehce kyselým nádechem. Díky bohu se mi ani po několika měsících vůně nezprotivila. To se mi běžně u hodně parfemovaných produktů stává. Tohle je naštěstí natolik příjemná vůně, že jej stále ráda používám a následně si jej vychutnávám.

Tento produkt je ideální jako prevence popraskání rtů. Pokud jdu ven, nanesu jej a rty nejen že vypadají lépe/upraveněji, ale hlavně jsou chráněné před nepříznivými vlivy. Pokud rty nemám úplně v kondici a nechce se mi na ně dávat skrz šupinky rtěnka, pak sáhnu po tomto produktu. Upozorňuji však, že to není první pomoc při extrémně popraskaných rtech. Hojivé účinky jsem bohužel u balzámu nezaznamenala, ovšem prevence je to dobrá!

Labellino bych ráda srovnala s EOS Crystal Hibiscus Peach. Tento produkt je ještě stále žhavou novinkou. Značka Eos neustále přichází na trh s novinkami a mě to moc baví! Doma mám již slušnou sbírku jejich klasických vajíček a směle a ráda je spotřebovávám. Jeden mám vždy v kabelce, další na stole u počítače, na nočním stolku i v koupelně - zkrátka všude, abych si mohla rty kdykoliv hydratovat. Mnoho lidí namítá, že jsou tyto balzámy oblíbené jen kvůli vzhledu, já se jich ovšem musím zastat. Co se týče složení a účinků, podle mě nemají konkurenci.

EOS-Crystal-Hibiscus-Peach

Balzám má opět 7 g a stojí 142 Kč. Oproti Labellino je Eos méně mohutný a také lehčí. Design je opět laděn do růžova. Je to roztomilé, něžné a dívčí. Kosmetické produkty si ráda užívám a nebudu lhát, někdy je pro mě vzhled produktu velmi důležitý. Tohle je balzámový skvost! Při otevření na tebe vykoukne průhledný balzám, který má lesk jako blesk. Název Crystal je proto maximálně příhodný. WOW!

EOS-Crystal-Hibiscus-Peach

Zakoupila jsem si variantu meruňka a rozhodně jsem neudělala špatně. Jedná se opět o velmi sladkou vůni. Není ovšem až tak intenzivní jako u Labellina, pro nos jemnější a ještě příjemnější. Rozhodně se mi časem neočuchá.

EOS-Crystal-Hibiscus-Peach

Balzám rtům dodává lesk a šťavnatost, žádné zbarvení. Doporučila bych jej nejen jako prevenci, ale také jako první záchranu při popraskaných rtech. Tento balzám totiž také léčí! Bojuje se suchostí a šupinkami jako ďas! Kvalita je ti zaručena. Díky složení je mimořádně citlivý ke rtům a hypoalergenní. Obsahuje bambucké máslo a vitaminy C a E, žádná zbytečná chemie. Pro mě chvalitebným zjištěním je také to, že obaly Eosů jsou plně recyklovatelné! Za mě to vyhrál EOS balzám, ovšem ani Labellino nepřestanu používat a i na dále si budu oba balzámky užívat. Mé rty je potřebují!

Oba balzámy seženeš na Notino.cz.

Žádné komentáře:

Okomentovat