úterý 1. ledna 2019

TO NEJLEPŠÍ Z ROKU 2018!

V roce 2018 jsem objevila spousty a spousty úžasných produktů dekorativní kosmetiky. Po dlouhém rozmýšlení jsem se rozhodla vybrat 3 favority, které jsem v minulém roce objevila a naprosto si je zamilovala. Staly se mými svatými grály a nyní se již těším, co nového rok 2019 přinese!

Notino



Když jsem zjistila, že bloggerka a youtuberka Petra LovelyHair ve spolupráci s Makeup Revolution vytvořila paletku očních stínů, věděla jsem, že ji potřebuji. Makeup Revolution London by Petra paleta očních stínů má 28,8 g a stojí pouhých 359 Kč, ačkoliv by se dala srovnat s high-end produkty. Petra pro nás chtěla jen to nejlepší, tudíž se vykašlala na zrcátko v paletce (které já běžně stejně nepoužívám) a místo něj naplnila paletku dvojitou dávkou stínů. Dohromady se v ní tedy nachází 36 stínů. Některé jsou extra třpytivé, jiné se shimmerem a další matné.

Revolution-London-by-Petra-paleta-ocnich-stinu

Nemohu tady opomenout okomentovat také design samotné paletky. Krabičku navrhoval manžel Míra a koresponduje s kolekcí řas PLH beauty. Hnědý mramor a rose gold nápis působí luxusně, a přesto ne suše či nudně.

Revolution-London-by-Petra-paleta-ocnich-stinu

Jelikož jsem porcelánová bledule s šedým nádechem vlasů a růžovým podtónem pleti, věděla jsem, že studenou stranu paletky rozhodně vynosím. To jsou moje barvy! Maximálně oceňuji odstíny růžové a fialové, které navíc k mé hnědé duhovce nádherně ladí. Tyto barvičky nosím, pokud chci zazářit. V paletce není nouze o různé přechodové odstíny. Jedná se o matné hnědé v různých intenzitách a podtónech. Tohle mi ve všech paletkách chybělo! Navíc se tu pak nabízí ta možnost celomatného looku.

Teplejší strana paletky je pro mě možnost se vyřádit. Také se v paletce nachází exkluzivní "měňací" stíny, které stačí dát na celé pohyblivé víčko, ztratit okraje a udělají velkou parádu… aneb hodně muziky za málo peněz.

Revolution-London-by-Petra-paleta-ocnich-stinu

Co se týče kvality stínů, tak je to klasický Makeup Revolution - možná ještě krapet lepší. Stíny jsou nádherně máslovité, bez problému se blendí a vrství, skoro vůbec nepráší a neopadávají z víčka. V průběhu dne se neslévají do vrásek a neztrácí na intenzitě. Třpytivé stíny jsou maximálně pigmentované a ještě více to umí rozjet, pokud si navlhčíš štětec fixačním sprejem. Některé matné stíny jsou na tom s pigmentací hůře a jsou i krapet sušší, ale to je u této textury a finishe prakticky standard.

Nedávno jsem dopotřebovala již druhé balení L'Oréal Paris Paradise Extatic prodlužující řasenky pro extra objem a rovnou jsem si šla objednat nové. Tahle řasenka je naprosto skvělá! Kvalitou se bez problému vyrovná i high-end produktům. Má 6,4 ml a stojí v akci pouhých 245 Kč. Balení působí až luxusní dojmem. Rose gold barvu zbožňuji a tohle mě uchvátilo. Samozřejmě je však důležitější funkce než obal.

loreal-paris-paradise-prodluzujici-rasenka-pro-extra-objem

Kartáček má tvar přesýpacích hodin, což mi překvapivě vyhovuje. Byla jsem k němu trošku skeptická, jelikož jsem zvyklá na kartáčky do tvaru "C", které mé rovné řasy dokáží pěkně nadzvednout. Tahle jungle štětinek umí řasy jak nadzvednout, tak prodloužit a zahustit. Mám řasy opravdu bídné a s touto řasenkou mám pocit, že to není tak marné!

loreal-paris-paradise-prodluzujici-rasenka-pro-extra-objem

Konzistencí je spíše sušší, takže řasy tolik nezatíží a tudíž vydrží déle natočené. Vyhovuje mi to. Některé ženy sice namítaly, že jim řasenka příliš brzy vyschla, já ale tento problém neměla. Vydrží mi vždy cca 3 měsíce a poté (z hygienických důvodů) šla do koše. Textura je černo-černá, proto oči dokáže krásně zvýraznit. Pohled je smyslnější a oči otevřenější. Rozhodně si ji budu kupovat i nadále.

A poslední produkt, který rozhodně stojí za zmínku, je Dermacol Matte Mania matná tekutá rtěnka. Má klasických 3,5 ml a stojí v akci 183 Kč, což je velmi příjemná cena. Co mě maximálně okouzlilo, je vůně! Parfemace je velmi příjemná, nevlezlá, není přeslazená.

Dermacol-Matte-Mania-matná-tekutá-rtěnka

Nanášení probíhá pomocí klasického leskového aplikátoru. Je tenčí a delší, tudíž se s ním rtěnka dá precizně nanést.
Můj výběr padl na odstín 16. Světle růžovoučká pastelová perfektně sedí k opálené pleti. Zároveň ani nevypadá mrtvolně, v pohodě sedne i bledulkám. Je to spíše studenější až neutrální odstín, rozhodně ne teplý (takové mi ani nesluší). Není to odstín nijak výrazný, naopak je vhodný na každodenní nošení do práce nebo do školy. Snesou jej i mladší slečny, u kterých by velmi výrazné rty pobuřovaly okolí.

Pigmentace je fantastická! Rtěnka bez problému kryje v první vrstvě. Na nanesení na celé rty jsem aplikátor vymáchala dvakrát, což je slušný výkon. Finish je matný, což předesílá fakt, že rtěnka bude vysušovat. Doporučuji provést peeling rtů a dále je hydratovat před nanesením rtěnky.

Dermacol-Matte-Mania-matná-tekutá-rtěnka

Rtěnka na rtech úplně usychá. Odstín neflekatí. Ovšem je potřeba před tím vyhladit rty balzámem, aby nezvýrazňovala vrásky. Pokud nebudeš agresivně jíst a pít, pak s tebou vydrží klidně 8 hodin a poté se při mluvení ojí z prostředku rtů. Klasické pití zvládá bez problému, ačkoliv bych doporučila spíše brčko. Jídlo už není taková sláva, ovšem záleží na tom, jak je pokrm mastný a jak agresivně jíš. Například suché jídlo s ní vůbec nehne. Přesto jsem však názoru, že každá rtěnka by se po jídle měla upravit.

Dermacol-Matte-Mania-matná-tekutá-rtěnka

Tohle je ideální rtěnka do práce. Ráno přetřeš rty a poté se celý den nestaráš, maximálně si po obědě opravíš rty na toaletě. Je lepší spíše odlíčit celou rtěnku a nanést ji znovu, než ji vrstvit. To by nebylo pro rty pohodlné a rozhodně by to ani nevypadalo pěkně. Rtěnka je na rtech komfortní, když si na ni zvykneš, ani ji necítíš. Sem tam ji můžeš přetřít balzámkem, pokud budeš mít pocit vysušených rtů. Ale rozhodně to není žádná hrůza! Na rtech je lehoučká jako pírko.

Ráda bych tě také upozornila, že momentálně probíhají na Notino velké povánoční slevy až 70 % na celý sortiment. Třeba ulovíš nějaký ze zmíněných produktů za super cenu!

Žádné komentáře:

Okomentovat