pátek 25. ledna 2019

RECENZE Ziaja Marshmallow Mycí želé

I letošní zimu si značka Ziaja připravila pro své zákazníky novou limitovanou řadu produktů. Když jsem ji spatřila na istagramovém účtu zmíněné značky, tak jsem věděla, že tyto produkty potřebuji! Na první pohled jsem usoudila, že tohle se prostě povedlo. Je to hravé, roztomilé, voňavé a rozhodně se jedná o typy produktů, které ráda využívám, zejména pak od Ziajy.

Je vidno, že se limitka skutečně povedla, jelikož je již na mnoha prodejnách vyprodaná a poslední kousky seženeš například na e-shopu www.ruzova10.cz.


A jako poslední ze zimní limitované edice od Ziajy se mi podařilo ulovit mycí želé s vůní bonbonů marshmallow. Právě na tuto limitovanou edici jsem se těšila nejvíce! Marshmallow zbožňuji a už jen když je něco růžové, tak to potřebuji! Jaké malé dítě… Obal je rozkošný, něžný, dívčí, miluji všechny ty detaily okolo. Balení má 260 ml a stojí 139 Kč.

Název produktu - mycí želé se mi zdálo jako legrace. Dlouhé teplé koupele si umím užívat a mile ráda si do vany zvu nové produkty, které mi celý zážitek ještě více zpříjemní. A ano, je to konzistencí skutečně ŽELÉ. Stačí ho troška oddělat a položit do vany pod tekoucí vodu, případně pomoct mícháním rukama. Vytvoří se krásně jemňoučká až mléčná pěna, která božsky voní.


Vůně je to naprosto přesná a osobně mi sedí ještě více než citronový dort (z minulé části recenze). Je to sladké "jako cecek", tak moc jahodové, až skoro kyselé… k této parfemaci si člověk prostě musí přičuchnout sám, aby pochopil, o čem je řeč. Já to prostě žeru. Když mi želé přišlo domů, nemohla jsem se od něj odtrhnout. Pořád jsem zkoumala onu texturu, "fetovala" vůni a bylo mi skoro až líto, do něj hrábnou a zkusit jej v akci. Pokud máš malé dítě nebo sama si v jádru věčné děťátko, pak je tohle naprosto dokonalý produkt pro tebe!

Nejen že je to zábava, ale také dělá to, co slibuje. Koupelna je celá provoněná, vana je plná bohaté pěny a pokožka je krásně vláčná, měkká hebká a voňavá. Co více potřebuji? Snad jen to, aby to nebyla jen limitovaná edice!


Žádné komentáře:

Okomentovat