pondělí 28. listopadu 2016

České e-shopy s oblečením

Ahoj všichni,

tentokrát se na vás obracím s prosbou. Ačkoliv miluji kamenné obchody a mám ráda, když si vše můžu "ohmatat" a vyzkoušet, tak stejně tak ráda projíždím různé e-shopy a sním o tom, co si zase objednám. Poté mi přivezou balíček a já mám takové "malé Vánoce". Bohužel však internet je plný asijských e-shopů, které já zrovna nepodporují (hlavně tedy co se týče oblečení). Zkrátka si myslím své a nemám s nimi zrovna dvakrát dobré zkušenosti. Navíc samo objednávání je velmi komplikované.

PROTO bych se ráda zeptala, zda znáte nějaké české kvalitní e-shopy s oblečením? Jsou nějaké, na kterých rádi(y) objednáváte? Můžete mi nějaký tedy doporučit? Můžeme si takto navzájem v komentářích pomoct a doporučit si.

Mě momentálně napadá například:

https://www.luxusnipradlo.cz/

Na tomto e-shopu neprodávají pouze, jak název napovídá, spodní prádlo, ale také velmi pěkné kousky módního oblečení. Určitě mrkněte!



Budu se těšit na vaše tipy! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat