úterý 29. listopadu 2016

HAUL z e-shopu MARY Fashion

Slyšela jsi už o e-shopu www.mary-fashion.cz? Já si z něj objednala dva kousky oblečení a jsem odhodlána ti je upřímně zrecenzovat. Hned na úvod bych chtěla říct, že mi NIKDO nezaplatil, abych tento e-shop vychvalovala, proto má recenze bude ryze upřímná.

MARY Fashion

Objednávka byla bezproblémová. V pátek jsem si vybrala kousky a již v úterý mi přišel balíček službou PPL. Oblečení dorazilo i s cedulkami krásně zabalené. Dokonce nebylo ani nijak pokrčené, což je velké plus. Na rozdíl od asijských e-shopů také krásně voňavé.


Objednala jsem si dámské černé tričko s krajkou ve velikosti S.

Vždy si kupuji přes internet tuto velikost, nijak jsem se nepřeměřovala. Ovšem pro tebe jsem míry (které jsou uvedené na e-shopu) odměřila a musím souhlasit - sedí. Abych pravdu řekla, velmi jsem se obávala kvality materiálu. Když objednávám přes internet a nemohu si kousek "ochmatat". Obavy však nebyly na místě. Byla jsem až šokována, jak kvalitní kousek mi přistál doma. Materiál je 92% bavlna a 8% elastan. Krásně přilne k postavě a přizpůsobí se díky své elastičnosti. Moc se mi líbí krajkový detail v dekoltu, působí to sexy, ale ne až pobouřlivě. Zkrátka tak akorát. Je to velmi elegantní kousek, který se v mém šatníku rozhodně neztratí.

Objednávej: zde <<<

Druhým kouskem je dámský měkký kardigan nebo spíše svetr.

Opět jsem si jej objednala ve velikosti S a sedí mi tak akorát. Přesně takový to svetr jsem totiž již dlouho sháněla. V obchodech mají buď příliš tlustý/teplý svetry, které ani nenarvu pod kabát nebo naopak svetřík alá hadra. Tento je zlatou střední cestou. Je opravdu krásně měkoučký, že bych se s ním klidně i pomazlila. Zahřeje, ale není ti v něm vedro. Je tenký, ale ne až příliš hadrovitý. Materiál je 80% akryl a 20% polyamid. Na první sáhnutí je to kvalitní materiál. Navíc i zpracování mě potěšilo. Nikde nic netrčí, není roztržené a rozhodně nevypadá, že už za rok bude nepoužitelný. Je to takový univerzální kousek, který by neměl chybět v žádném ženském šatníku. Na e-shopu jej mají i v dalších barevných provedení, tak se můžeš podívat.

Objednávej: zde <<<

Žádné komentáře:

Okomentovat