úterý 15. listopadu 2016

Náramky Deltimo – stojí za koupi?

Již dlouho na mě na facebooku vyskakovaly náramky z webové stránky DELTIMO.com. Od prvního pohledu se mi nějaké zalíbily, ale stále jsem váhala, zda si je zakoupit. Zda je to něco, co potřebuji. Zda se vyplatí dát za to ty peníze. Pak si kamarádka jeden pořídila a já už věděla, že je musím mít taky!

Ne nadarmo mě mí blízcí přezdívají "chodící galerie". Miluji šperky a všelijaké doplňky. Pokud nemám na uších náušnice, na krku řetízek, na jedné ruce hodinky a na té druhé aspoň jeden náramek… pak se cítím nesvá. Jsou to zároveň mé talismany.


A teď už tedy k samotným náramkům!

Zlatý queen náramek s bílými perlami:

Moje první volba byla jistá - bílé korálky (korálky jsou navíc matné, což se mi velmi líbí) s korunkou. Je to náramek něžný, romantický a setsakramentsky dívčí. Nejčastěji nosím oblečení v barvách bílé, šedé a černé, proto jsem věděla, že se mi bude hodit pokaždé, když vyrazím ven. Navíc symbol koruny ve mně vzbuzuje vznešenost, sebevědomí a odvahu - to je na každém, co za podtext v těchto korálkách najde.
Trošku jsem se obávala velikosti, jelikož mám malou ruku a většina náramků běžně v obchodech je mi velká (dlouhé roky jsem ani žádné nenosila, protože jsem nemohla sehnat mou velikost). Naštěstí tento náramek je na pevné gumičce (skutečně pevné, jen tak se dle mého názoru neroztrhne), která se přizpůsobí. Sedne jak na mou malou ručku, tak i na ty širší, aniž by táhla.

Zlatý queen náramek s černozlatými perlami:

Poté jsem chtěla ještě jeden do páru. Tentokrát do kontrastu zlatý queen náramek s černozlatými perlami. Černé korálky jsou matné a ty zlaté jsou lesklé. Jednou budu mít náladu na pouze jeden, jindy si dám na zápěstí oba dva. Což podle mě tvoří pěkné kombo! Náramně k sobě ladí…


Leopard náramek z přírodních kamenů zlatý:

Když sestra viděla, že náramky objednávám, nemohla zůstat pozadu. Jelikož její styl oblékání je spíše sportovní, někdy sahá i do sportovní elegance - vybrala si náramek s motivem leoparda. Ten se dá totiž sladit jak se sportovním outfitem, tak s tím elegantním. Tento náramek je velmi různorodý. Jediný korálek není stejný jako druhý - to tomu dodává šmrnc. Co může asi symbolizovat takový leopard? Samozřejmě odhodlání, sílu, odvahu a kuráž. Podle mě je UNISEX, dovedu si jej představit i na ženě i na muži.
Opět je na pevné gumičce, která se přizpůsobí každé ruce (ovšem tato je krapet menší než u náramku s korunkou). Na stránkách píší: "Vibrace přírodních a lávových kamenů navozují pocit relaxace, uvolňují ztuhlé svaly, uklidňují a harmonizují energie." - tomu sice moc nevěřím, ale je to hezká pohádka k tomuto náramku.

Kožený náramek s lebkou:

Poslední volba padla na kožený náramek s tmavými stříbrnými lebkami. Přemýšlela jsem, zda vám ho vůbec ukazovat, když je spíše pro pány a tohle je ryze dívčí web. Ale může to být pro vás tip na dárek! Tento náramek je totiž dárkem pro přítele mé sestry. Deltimo totiž vyrábí spoustu pěkných náramků pro muže.
Tento je opět takový elegantno-sportovní. Černá kůže je elegantní, lebky naopak působí drsně a chlapácky. Zapínání jsem si zamilovala! Je totiž na magnet. Opravdu mě baví, jak to k sobě přilne. Tento náramek je mnohem větší, jelikož je primárně pro muže, kteří logicky mají širší zápěstí než my dívky. No mě by z ruky padal…


A co říci na závěr?

Za mě můžu říci, že cena není až tak vysoká (299-349Kč). Zpracování je kvalitní a není nic, co by mě na těchto náramcích zklamalo. Není to samozřejmě zázrak, bez kterého nedokážete žít, ale určitě by to byl pěkný dárek a doplněk to tvé sbírky.
Náramky přišly poměrně rychle a bezproblémově. Jediné, co mě zarazilo, je, že přišly bez krabičky, ačkoliv všude na fotkách byly vystaveny v dárkové krabičce. Sestře to tedy zkřížilo plány, a aby to vypadalo jako dárek dobře, bude muset krabičku dokoupit. Když jsem e-shopu psala e-mail, velmi se omlouvali, ale krabičky momentálně došly…. Ale to bych to nebyla já, kdyby jednou něco probíhalo úplně bez chybičky…

Tak se mrkněte, prodávají spoustu různých motivů (gladiátor, Buddha náramky, lev, Spartaň, fitness) a provedení (kožené, na gumičce, na provázku).

Žádné komentáře:

Okomentovat