středa 30. listopadu 2016

Tipy na vánoční dárky!

Vánoce jsou již za dveřmi a vy ještě stále nemáte dárky pro své blízké a kamarády? Připravila jsem si pro tebe článek plný tipů na kosmetické produkty z notino.cz, které by obdarovaným mohly udělat radost. Nechej se inspirovat, třeba ti něco padne do oka!

Nejprve tady mám nádherný tip na dárek pro babičku! Ten jsem již já sama objednala, protože jsem z něj byla naprosto okouzlená, když jsem ho na notino.cz uviděla. Moc se mi líbí, že letos má notino speciální rubriku Vánoční dárky, kde snadno najdeš kosmetické sady. Nevím, jak to máte u vás doma, ale my na Vánoce jedeme právě tyto sady. Dle mého názoru je to super. Dostaneš více věcí v jednom balíčku a vypadá to roztomile a vánočně.

Na této sadě je napsáno "Pro nejlepší babičku" a na obalu se tyčí nádherný obrázek jakési babičky. Je to vtipné a zároveň pěkné. Sada obsahuje sprchový gel, který se vždycky hodí (300ml), a 3x ručně vyráběné mýdlo s glycerinem (60g). Moje babička miluje všelijaká mýdélka, proto tato volba byla jasná. Cena je krásných 133Kč.

Dále tu mám jeden tip na dárek pro maminku, pro tetu nebo kohokoliv jiného. Taktéž je od stejné značky, jako byl výše zmíněný dárek pro babičku. Tato značka vyrábí i sadu s nápisem "Pro nejlepší maminku" <<<, ale ta se mi až tolik nelíbila, jelikož obsahuje pouze jeden sprchový gel a jedno mýdlo.

U této značky najdeme pouze čisté bylinné a ovocné výtažky. Tyto přírodní extrakty mají pečující a hydratační účinky, osvěžují pokožku a dodají tělu příjemný pocit. Kosmetika Bohemia Gifts & Cosmetics má navíc okouzlující vůni.

Tato sada obsahuje: koupelová lázeň (200 ml), sprchový gel (100ml) a jedno větší (25 g) a menší (15g) mýdlo. Na první pohled vypadá senzačně. Obal je naprosto k sežrání a mega roztomilý! Můžeme na něm vidět všelijaká lízátka, bonbony a jiná cukrátka. Je to růžové a pěkně zabalení - ideální dárek. Cena je 239Kč.

Nedávno jsem psala článek ještě o této sadě <<<, o které si myslím, že je taktéž báječným dárkem!
Teď tady mám něco z trochu dražší škály. Vidím to jako dokonalý dárek pro sestru nebo kamarádku. Já osobně to mám na svém wishlistu. Jedná se o velmi známou značku Versace.

Sada obsahuje toaletní vodu (90ml), což je dost velké balení, tělové mléko (100ml) a navíc i pěknou a praktickou kosmetickou taštičku (24 x 5 x 15cm). Složení vůně: Hlava - yuzu, ledový akord, granátové jablko; srdce - magnólie, lotos, pivoňka; základ - pižmo, dřevo, ambra. Cena je 1395Kč.


A samozřejmě jsem nezapomněla ani na muže. Tedy na naše tatínky, dědečky, kamarády nebo lásky. U nás v rodině nedáme dopustit na značku Nivea. Já její krémy a sprchová tělová mléka používám už roky a jsem maximálně spokojená s hydratací, jakou mi dodávají.

Tato sada pro muže vypadá naprosto parádně! Vše můžete dát v praktické kosmetické taštičce. Sada navíc obsahuje: gel na holení (200ml), balzám po holení (100ml), kuličkový antiperspirant pro muže Men Fresh Active (50ml) a balzám na rty Labello Original (4,8g). Můžeme tedy usoudit, že váš muž dostane vše potřebné, co určitě využije a jen tak se neztratí. Cena je krásných 374Kč.

Žádné komentáře:

Okomentovat