čtvrtek 1. prosince 2016

RECENZE paletka Sleek Oh so special

Jak jsem již v předchozích článcích psala, z e-shopu www.lilibela.cz jsem si objednala paletku od Sleeku. Jedná se konkrétně o paletku Oh so special, která stála 279Kč.

Paletka mě na první pohled zaujala svým složením barev. Vždy si před koupí paletky říkám: "kolik stínů z ní skutečně využiji?" a tady má odpověď byla značně pozitivní. Růžové, hnědé a vínové odstíny nosím nejraději a nejčastěji. Krásně se hodí k mé porcelánové pleti a hnědým očím a obzvlášť nyní v zimě jsou tyto barvy aktuální.



Obal je minimalistický, černý matný a působí luxusně. Ovšem trošku nepraktický, jelikož jsou na něm vidět otisky prstů. Paletka je malinká, proto se hodí také na cestování. Aplikátor, který je přiložen k paletce určitě nevyužiji, mám raději štětce. Ovšem tento není úplně ten, který se nedá použít, v případě nouze se dá použít. Naopak co využiji, je praktické velké zrdcádko.

Nejprve bych ráda řekla něco k vlastnostem paletky. Stíny jsou krásně máslové, příliš nepráší ani neopadávají. Práce je s nimi velmi jednoduchá, dají se navrstvit a dobře rozblendit.

Paletka obsahuje jak matné stíny, tak třpytivé. Nechybí ji stín na rozzáření koutku oka a pod obočím (Bow) a ani matný studený hnědý stín na blending (Wrapped up) + černo černá na ztmavování nebo linku podél oka.
Některé stíny jsou lépe pigmentované, některé hůře. Ty méně pigmentované jsou Bow a Pamper. Jsou příliš světlé, na víčku nejdou ani vidět (swatche nejdou na fotografii ani vidět). Naopak maximálně pigmentované jsou Gift basket, Glitz, Celebrate a Gateau. Zejména do stínu Gateau jsem se naprosto zamilovala! Na první pohled se tváří jako růžovka, ovšem má v sobě "měňací třpytky", takže se z různých úhlů tváří různě. To samé bych mohla říci o Glitz. To jsou prostě stíny, které stojí zato!


Paletka je použitelná, jak na jemné denní líčení, tak na večerní kouřovky. Já jsem z paletky prostě nadšená!

Paletku objednávej: zde <<<

Žádné komentáře:

Okomentovat