čtvrtek 22. prosince 2016

Dárková sada The Body Shop!

K Vánocům bezesporu patří všelijaké kosmetické vánoční sady. Když nevíš, co dotyčnému darovat, porozhlédni se po sadě nebo vytvoř svou vlastní na míru. Mně absolutně okouzlila sada The Body Shop Vitamin E z e-shopu www.parfemy-elnino.cz.
Objednávej: zde <<<



Sada stojí 766Kč, což za ten obsah a kvalitu je dle mého názoru skvělá cena! Dárková kazeta pro ženy obsahuje čisticí mléko 60 ml + hydratační čisticí voda 60 ml + hydratační krém 50 ml + hydratační noční krém 50 ml+ oční krém 15 ml + čisticí kartáček + taška. Obsahuje prakticky vše, co žena určitě využije.
Značku The Body Shop jsem měla již dlouho na svém wishlistě, že bych ji ráda vyzkoušela. Nyní jsem konečně měla tu možnost.


Kosmetická taška je velikostně pro mě tak akorát. Sama mám těchto taštiček nedostatek. Využiji ji na cestování. Vypadá kvalitně a její design je jednoduše krásný. Nic přeplácaného a přesto dívčího.
Jako takový bonus byl v sadě také Face Brush - Pleťový kartáč. Vypadá poměrně příjemně, určitě není na pleti nijak drsný. Ovšem já jej zřejmě nevyužiji. Na takové "blbůstky" moc nejsem.


Cream Cleanser 60ml - Čistící pleťové mléko
"Pleťové mléko The Body Shop Vitamin E Cream Cleanser jemně čistí pokožku a odstraňuje veškeré nečistoty. Obsahuje vitamín E, který chrání pokožku a zároveň ji zjemňuje. Zanechává pokožku čistou, svěží a hebkou na dotek."
Jelikož mám velmi citlivou pokožku, ne každé čistící mléko mi sedne. S tímto jsem neměla nejmenší problém. Nádherně mi dočistilo pleť. Nijak mou pokožku nedráždí.

Hydrating Toner 60ml - Čisticí toner
"The Body Shop Vitamin E Hydrating Toner dokonale čistí pleť a odstraňuje veškeré nečistoty. Šetrně čistí pokožku bez vysušování nebo podráždění. Vitamín E pokožku hydratuje, vyživuje a zjemňuje. Zároveň chrání pokožku před nepříznivými škodlivými vlivy."
Tuto vodu nyní používá na odličování očního okolí. Nijak mě v očích nedráždí, nemám je poté zarudnuté a bez problému odlíčí i řasenku, ovšem ne voděodolný make-up. Krásně příjemně voní.


Moisture Cream 50ml - Hydratační pleťový krém
"Hloubkově pokožku hydratuje a vyživuje. Lehká konzistence krému se ihned vstřebává a nezanechává na pokožce mastný film. Složení obsahuje antioxidační složky a vitamín E, které pokožku chrání a bojují proti předčasnému stárnutí. Zanechává pleť svěží a jemnou."
Ráda testuji krémy, jelikož mám velmi suchou pleť a hydrataci potřebuji. Jsem schopna si denní krém nanést klidně 4krát denně, abych pokožce dodala trochu života. Tento je bez parfemace, je spíše řidší. Je pravda, že se poměrně dobře vstřebává. Za minutu je již vsáknutý. Poměrně dobře hydratuje a poté je moje pokožka nádherně hebká. Ovšem měla jsem již i lepší krémy. Tohle je takový pěkný průměr. Jako detail bych ještě zmínila, že tento krém má černé víko a naopak noční krém má bílé víko, určitě bych to udělala naopak - takto se mi to dost plete.

Moisture Night Cream 50ml - Noční hydratační pleťový krém
"Šetrně o pleť pečuje během noci. Lehká konzistence krému se ihned vstřebává a nezanechává na pokožce mastný film. Složení obsahuje antioxidační složky a vitamín E, které pokožku chrání a bojují proti předčasnému stárnutí. Zanechává pleť svěží a jemnou."
Nikdy bych nešla spát bez nanesení nočního krému. To je produkt, který nejčastěji spotřebovávám. Prakticky bych mohla říci, že má stejné vlastnosti jako krém denní (výše zmíněný). Akorát je mnohem hutnější, tedy hydratace je vyšší. Je bez jakékoliv výrazné parfemace, pouze z něj cítím lehkou "krémovitou" vůni. Nemám mu rozhodně co vytknout.


Eye Cream 15ml - Oční krém
"Šetrně pečuje o citlivou oblast kolem očního okolí. Pleť vyhlazuje, zpevňuje a regeneruje. Redukuje výskyt vrásek a jemných linek kolem očního okolí. Viditelně snižuje otoky a kruhy pod očima. Den po dni bude pleť pevnější, vyhlazená a mladistvá."
Oční krémy - to je něco, co jsem dříve velmi zanedbávala. V poslední době si však všímám, jak mám oční okolí unavené, a objevují se mi velké modrofialové kruhy pod očima. Proto jsem se na tento krém těšila snad nejvíce z celé sady. Krém je bez parfemace. Je spíše řidší, což je pro oční okolí rozhodně lepší (než hutnější). Aplikace je velmi příjemná - lehce chladí pod očima. Zatím nepociťuji žádné velké změny, ale musím říci, že si krém jinak užívám.

A jaký je verdikt? Ze sady jsem úplně unešená. Produkty jsou malé, proto ideální na cestování. Taštička je krásná a kvalitní. A hlavně mě žádný z výrobků nezklamal!

Žádné komentáře:

Okomentovat