neděle 11. prosince 2016

RECENZE paletka E-styl 02 Charm

Na e-shopu www.lilibela.cz jsem si objednala paletku značky E-style. Tuto značku jsem měla již dlouho na svém wishlistě (stejně jako Milani nebo Sleek, které se na e-shopu také prodávají, a já již psala recenzi). Slyšela jsem o ní samou chválu, proto jsem se rozhodla ji otestovat na vlastní kůži! A jak to dopadlo? To se dočteš v článku.



Vybrala jsem si verzi 02 Charm a ty už asi tušíš proč… Mnohokrát jsem již zmiňovala, že miluji na svých víčkách růžové a hnědé odstíny. Přijde mi, že k mé porcelánové pleti a hnědým očím ladí nejvíce. Cítím se v nich dobře a vím, že to není nic dramatického. Dají se nosit jak na běžné denní nošení, tak když vyrážím někam o víkendu do víru města.

Cena je 259Kč, což mi za tuto kvalitu přijde málo. Paletka váží 9,60g. Je malá (148 x 52mm), proto je vhodná na cestování nebo jen tak do kabelky. Obsahuje celkem 5 stínů, každý má 26mm v průměru. Paletka navíc obsahuje praktické zrcádko (ačkoliv je tenké, dá se v něm bez problému nalíčit). Naopak součástí paletky není aplikátor ani štětec (jen místo na něj), ale jsem ráda, jelikož aplikátorky stejně nevyužívám, mám vlastní štětce. Obaly E-style prostě umí! Je to minimalistické, jednoduché, elegantní a hlavně bytelné. Vypadá, že skutečně něco vydrží. Obal je matný, nápis lesklý.


Co se týče složení paletky, mohu opět potvrdit jak dokonalá na cestování je. Obsahuje jak světlý růžový stín na prozáření koutku očí a pod obočí (nebo na rozjasnění obličeje), tak dále postupuje od tmavšího stínu po ten nejtmavší - dokonale s ní tedy vytvoříte kouřové líčení jak na den, tak na noc. Jen druhý stín zleva je matný (ideální na blendění), první stín zleva je se shimerem a ostatní jsou třpytivé. Jen mě mrzí, že pro stíny nevymysleli nějaké peckovní názvy!

Stíny jsou pěkně máslíčkovité. Poměrně však práší (se správným štětcem nebo namočeným aplikátorem je to ovšem lepší).


Jejich pigmentace je naprosto božská! V popisku píší, že není potřeba používat podkladovou bázi… to ti nepovím, jelikož ji nikdy nepoužívám. Má víčka to totiž nevyžadují. Je to doslova čistý pigment! Pro docílení ještě větší pigmentace jsem použila lehce navlhčený aplikátor a byla to pecka!

Za mě mohu tyto stíny určitě doporučit! Za tu cenu jsou božské. Opravdu jsem si je oblíbila natolik, že teď nepoužívám nic jiného. Barvy a vlastnosti stínů mi na 100% vyhovují. Objednávej: zde <<<

A co ty? Máš nějakou zkušenost s paletkami od značky E-style? Poděl se v komentářích o své zkušenosti!

Žádné komentáře:

Okomentovat