pondělí 5. prosince 2016

RECENZE produkty na pleť FOR LIFE & MADAGA

O této značce jsem sice mnohé slyšela, ovšem ještě jsem neměla tu možnost ji odzkoušet. Je velmi populární mezi bloggerkami a já jsem vděčná, že mám tu možnost a mohu ti napsat mé postřehy a dojmy z některých jejich produktů. Vybrala jsem si konkrétně 4 produkty, které jsou vhodné pro mou pleť a mé "problémy".

Když mi balíček přišel, byla jsem okouzlena. Vše bylo v taštičkách, dostala jsem navíc nějaké vzorečky, dárkovou taštičku a různé letáčky/časopisy s jejich produkty. Jde vidět, že zákazníků si váží a hýčkají je!


Tónovací krém

Na tento krém jsem byla obzvlášť zvědavá. Nikdy jsem nic podobného před tím nevyzkoušela. Na běžné denní nošení make up nenosím, pouze zamaskuji nedokonalosti na pleti pomocí korektoru. Tohle se mi zdálo jako vhodná volba právě pro mě!
Trpím na velmi suchou pokožku, krém mi tedy pleť zhydratuje a zároveň ji lehce sjednotí. Zpočátku se mi zdál velmi tmavý a spíše do oranžova, ale jakmile se rozetře, přizpůsobí se tónu pleti. Já ho navíc přepudrovávám - lépe pak na pleti sedí. Nemáte tedy pocit, že na sobě máte "tunu make-upu", působí to velmi přirozeně a nosí se komfortně. Krytí je opravdu nízké, je to vyloženě na sjednocení, proto nečekej zázraky. Pokud máš problematickou pleť, doporučila bych ti tento tónovací krém používat jako denní krém či podklad pod make-up.
Cena je 334Kč (50ml), objednat si však můžete i vzoreček za 35Kč (4ml). Obal je minimalistický a působí na mě luxusním dojmem - tomu nemám co vytknout. Navíc pumpičku považuji za velmi praktickou záležitost.

Hydratační krém

Dále jsem si vybrala hydratační krém. Jak jsem již zmiňovala, mám velmi suchou pokožku, proto jsou pro mě tyto krémy denní nezbytností. Tento je určen pro všechny typy pleti. Možná se budeš divit, ale i smíšená a mastná pleť potřebuje hydratovat, obzvlášť pokud ji neustále vysušuješ různými přípravky proti akné.
Krém je velmi lehoučký, řídký (nikoliv hutný) a také se dobře vstřebává. Po minutce už je vsáknutý. Navíc popis říká, že obsahuje také vitaminy - tedy potřebnou výživu pro pleť. Píší, že je bez parfemace, ale já z něj cítím lehkou vůni kokosového mléka - je to vůně nedráždivá, slabá a velmi příjemná.
Aktivní látky: včelí vosk, panthenol, vitamin E, derivát kokosového oleje.
Stojí 255Kč (100ml), ale opět si můžeš objednat i menší vzorek za 35Kč (4ml). Obal je taktéž jednoduchý, bílý, čistě pěkný a také praktický.

Obklad na oční okolí

Jeden z dalších problémů, která moje pleť má, je podrážděné oční okolí. Kruhy pod očima jsou u mě denní kávou, neustále mám oční okolí unavené, začervenalé a suché. Navíc pracuji na počítači, což tyto problémy umocňuje. Ačkoliv se to dá bez problému zakrýt pomocí "růžového" korektoru, kdy růžová barva neutralizuje fialovo-modrou, přesto bych ráda očím dodala trochu péče.
Ráda si užívám veškeré zkrášlovací procedury. Jednou za čas si udělám nové nehty, masku, dopřeju si dlouhou koupel… umím si to užít. A nyní mám nového pomocníčka!
Návod říká: "Navlhčete kosmetický tampon, zavřete oči a přiložte na oční okolí. Nechte působit dle potřeby 5 - 20 minut a přitom relaxujte."
Dvakrát jsem to již zkoušela a nemůžu si to vynachválit. Je to velmi příjemná chvilka. Nějaké velké změny tedy nepociťuji, ale (jak jsem již zmiňovala) ta chvilka sami se sebou a relaxace mi stačí k uspokojení. Konzistencí je tento produkt jako voda, opravdu velmi tekutý. Voní velmi svěže, připomíná mi to nějaké citrusy. Ovšem je to vůně velmi slabá a nedráždivá, tedy mi nevadí.
Aktivní látky: extrakt světlíku lékařského, glycerin, hydratační složky, ultračistá voda PHARMA PUR a přírodní silice meduňky jsou určeny ke zmírnění napětí a zklidnění očního okolí (víčka, podoční váčky).
Cena je 236Kč (200ml), menší verze je za 35Kč (15ml). S obalem se již budu opakovat - je bílý, minimalistický, elegantní a praktický.

Odličovač očního make-upu

A posledním kouskem je odličovat očního make-upu. To se vždycky hodí a někdy se velmi často hledá ten správný. Lidé mívají problém, že je odličovač pálí v očích, těžce se s ním odličuje, musí oko drhnout, mají poté oční okolí podrážděné… Proto jsem chtěla vyzkoušet tento, abych zjistila, jak je na tom.
Jedná se o odličovač s dvoufázovou formulí. Mně odlíčil i voděodolnou řasenku, jiné produkty zvládá bez problému. Abyste oko nedřeli, namočte tamponek, přidržte na oku a poté jemným tahem odličte. Odličovat mi nedráždí oči, nepálí, bez problému odlíčí. Není nijak parfemovaný. Jeho konzistence je opravdu zajímavá: něco mezi vodou a gelem.
Extrakt světlíku lékařského a panthenol se vyznačují zklidňujícími vlastnostmi. Babasu olej optimálně dočisťuje pleť.
200ml stojí 223Kč a 15ml stojí 35Kč. Obal je totožný s výše zmíněným produktem (obklad na oční okolí).


Poznámka: po kliknutí na jméno produktu se ti zobrazí e-shop, kde produkt můžeš zakoupit!

Kdybych měla říct nějaký ten verdikt: Jsem velmi mile překvapena. Produkty mi sedí, prakticky jim nemám co vytknout. Oceňuji také design výrobků, který je jednoduše krásný. Určitě tato značka stojí za zkoušku.

Žádné komentáře:

Okomentovat