neděle 18. prosince 2016

Ideální parfém na období vánoc!

Do rukou se mi dostala parfemovaná voda pro ženy Katy Perry's Mad Love. Ačkoliv zpěvačka Katy Perry nepatří mezi mé největší oblíbenkyně, tento parfém mě velmi mile překvapil! A jelikož jsem si jej oblíbila právě v tomto krásném vánočním období, rozhodla jsem se vám jej doporučit. Může to být například i pěkný dárek pod stromeček.



Já mám verzi 50ml, ale zakoupit se dá i 100ml. Cena se pohybuje okolo 500 - 600Kč, což dle mého názoru není vůbec žádná hrůza. Dá se koupit online, ale i v drogerii. Vůně byla uvedena na trh v roce 2016, jedná se tedy stále o novinku.

Co se týče designu flakonku, Katy vsadila na velký hit mramoru a rozhodně tím nešlápla vedle! Sama krabička obsahuje barvy jako je světle růžová, bílá a dále textura mramoru. Lahvička je celorůžová (nazvala bych to starorůžovou neboli velmi jemnou růžovou) s kulatým mramorovým uzávěrem. Vprostřed parfému dominuje srdíčko s nápisem MAD LOVE. Působí na mě tedy velmi jemně a sladce. Ideální pro princezny. Flakonek je sám o sobě velmi těžký, což je nepraktické do kabelky. Zato bude pěkně vypadat vystavený na poličce.


Složení:
Hlava: jahoda, jablko, růžový grapefruit, sorbet
Srdce: jasmín, květinové tóny, pivoňka
Základ: pižmo, santalové dřevo, kokos

Složení napovídá, že se bude jednat o sladší vůni. Její kompozice se skládá ze sladkých tónů, opojných květin a rafinovaného dřeva. Já osobně nejsem zastáncem příliš sladkých vůní. Většinou mi po chvíli začnou "vadit", očuchají se a bolí mě z nich hlava. Tato vůně je sice sladká, ale ne přehnaně, proto ji dokáži bez problému snést. Parfém ve mně evokuje teplo domova, vánoční cukroví a cítím z něj vanilku. Rozhodně to není svěží lehká vůně, které tě roztančí. Naopak tato tě uklidní a navodí příjemný pocit předvánoční atmosféry.

Výdrž není nijak ohromující, ale ani to není propadák. Jedná se o průměrný parfém této cenové kategorie. Ovšem není třeba se v něm smáčet od hlavy až k patě, postačí skutečně jen lehce stříknout na krk a zápěstí.

Vůně není příliš intenzivní. Určitě bych ji doporučila spíše mladší věkové kategorii. Pro teenagerky jako dělaná! A také si i myslím, že právě tuto věkovou kategorii Katy zamýšlela.

Žádné komentáře:

Okomentovat