čtvrtek 15. prosince 2016

Daruj svým blízkým originální dárek!

Vždy, když se mě někdo zeptá: "hele, nevíš, co mám dát dotyčnému k Vánocům?", tak odpovídám, že by to mělo být něco pěkného, originálního a od srdce. Takové dárky jsou podle mého názoru ty nejlepší a nejvíce obdarovaného potěší.

Dnes budu mluvit o webové stránce www.trikomarket.cz. Je to stránka, kde si můžeš nechat udělat jakýkoliv kus oblečení s vlastní fotkou/případně vlastním designem, například: tričko různých stylů (dlouhý/krátký rukáv), tílko, mikinu různých druhů, tašku, dětské body, zástěru, kalhotky, tanga, boxerky nebo čepici.



Pro mámu nebo babičku by byla pěkným dárkem zástěra s fotografií a trefným popiskem. Kamarádkám nechej vyrobit tanga nebo kalhotky s vtipným obrázkem. Kamarádům nebo přítelovi zase tričko či boxerky. Tátovi třeba mikinu. A pro nastávají maminku personalizované dětské body. Vše prodávají v různých provedeních (barvách), různých velikostech a v pánské, dámské a dětské variantě.

A proč o tom vlastně píši? Protože originální dárky se shánějí velmi špatně. Ne všichni jsme zruční a dokážeme udělat pro naše blízké nějaké to DIY. Tohle je verze, kde dáš ty svůj návrh a vytvoří to za tebe někdo jiný. Dáš do toho to úsilí, nápad a třeba i srdíčko. Já osobně jsem dala vloni mé nejlepší kamarádce na narozeniny tričko s koláží našich fotek a doplnila jsem to o dojemný popisek. Sama jsem si jedno nechala také vytvořit a jsem ráda, že je naše přátelství takto "hmotně" zvěčněno.


Nyní ti předvedu ještě jednu variantu, proč se mi Trikomarket zamlouvá. Již dlouho jsem hledala nějakou teplou mikinu přes hlavu s kapucí, která by byla podle mých představ. JENŽE na většině byl nějaký obrázek nebo nápis, který se mi moc nezamlouval. Měla jsem v hlavně prostě představu určité mikiny a žádný z obchodů nehodlal mou představu naplnit.
Co jsem udělala? Vytvořila si objednávku na www.trikomarket.cz. Přišla mi mikina velikosti M (chtěla jsem, aby byla trošku větší/volnější a taky že je, běžně nosím velikost XS/S), šedá (to je přesně ta barva mikiny, kterou jsem hledala) a s nápisem, který jsem si sama vybrala (je skvělé, že na stránkách mají různé šablony, které ti pomohou kus oděvu vydesignovat). A teď jsem naprosto spokojená! Přišla mi mikina velmi kvalitně provedená, z kvalitního materiálu a poměrně teplá. Skutečně zahřeje. Není to jen taková hadra, ale uvnitř má mikina teplý kožíšek, který je navíc mega příjemný!

Žádné komentáře:

Okomentovat