úterý 13. prosince 2016

RECENZE mýdla MusK

Jestli mám na něco "úchylku", pak to jsou všelijaká mýdélka. Někdo ti potrpí na bomby do koupele, někdo na svíčky… no u mě to jsou mýdla. Vyzkoušela jsem jich už desítky, některé byly lepší, některé horší. Jsem velmi náročný zákazník, jelikož očekávám kombinaci líbivé vůně, roztomilého designu a samozřejmě bezproblémového užití.

Byla jsem velmi potěšena, že můžu vyzkoušet mýdla ze slovenského e-shopu www.musk.sk. Jejich nabídkou produktů jsem byla doslova uchvácena! Tolik možností, designů a vůní. Nazvala bych to "mýdlovým rájem".



OHŇOSTROJ BAREV

Objednávej: zde <<<
Jako první mi padlo do oka mýdlo, které nese název "Ohňostroj farieb". Cena je 4,10€-4,50€. Je veliké asi 8 x 6 x 2,5-3 cm a hmotností je 100g ± 5g.

V popisu stálo: "Prírodné dizajnové mydlo s včelím voskom a sviežou citrusovo-bylinnou vôňou. Jednoduché biele mydlo doplnené farebnými iskrami. Ohňostroj farieb je prírodné, ručne robené mydlo vyrobené kombináciou olivového, kokosového a ricínového oleja. Je obohatené o včelí vosk a preto vhodné aj na citlivú pokožku. Pomáha ošetrovať a čistiť pokožku bez známok podráždenia a chráni ju pred vysušením. Kombinácia esenciálnych olejov pôsobí sviežo s príjemným podtónom bylín. Ich vôňa pôsobí upokojujúco a antidepresívne, mydlo má antiseptické účinky, pôsobí ako prírodný repelent."

Mýdlo mi přišlo v papírovém pytlíku pečlivě zabaleno. Samo o sobě je světle žluté, ale obsahuje v sobě barevné růžičky - to mi přijde jako roztomilý nápad! Voní mi velmi jemně svěže. Myslím, že by bylo ideální na jaro a léto, ale nebrání mi ho využívat i teď. Vůně opravdu skoro nejde cítit, proto je vhodné i pro ty, co mají citlivé nosánky. Překvapilo mě, jak bohatou pěnu dokáže mýdlo vytvořit!
Jsem majitelkou velmi suché pokožky, a proto mě mýdla velmi často ještě více vysušují. Trošku jsem se tohoto problému obávala. Ale právě díky obsahu olejů mou pokožku naopak zanechává pěkně vitální, jemnou a také voňavou. Skutečně ještě několik hodin po koupeli na sobě cítím lehkou vůni citrusů v kombinaci s medem (ten ve mně evokuje vánoční čas).


ZELENÝ HÁJ

Objednávej: zde <<<
Jelikož jsem chtěla udělat také radost prarodičům, nechala jsem druhé mýdlo vybrat babičku. Vybrala si mýdlo s názvem "Zelený háj". Cena i rozměry zůstávají stejné jako u předchozího mýdla. Mýdlo mi přišlo v praktické papírové krabičce.

"Pánske prírodné mydlo s včelím voskom a zemitou, korenistou vôňou. Dizajnové, pánske mydlo v kombinácii bielej a zelenej farby. Zelený háj je prírodné, ručne robené mydlo vyrobené kombináciou olivového, kokosového a ricínového oleja. Je obohatené o včelí vosk a preto vhodné aj na citlivú pánsku pokožku. Pomáha ošetrovať a čistiť pokožku bez známok podráždenia a chráni ju pred vysušením. Kombinácia esenciálnych olejov kajeput a patchouli obsiahnutých v tomto mydle má zemitú, sladkastú, bylinno-korenistú vôňu, pôsobí stimulačne a protizápalovo."

Jak název napovídá je to zelené mýdlo velmi jednoduchého designu. Ačkoliv se jedná o pánské mýdlo, nazvala bych ho spíše unisex. Jeho vůně je výraznější (určitě vhodná pro pánský nosánek). Není to však nic přehnaně dráždivého. Babička mi potvrdila (nezávisle na mě) moje tvrzení. Mýdlo dělá bohatou pěnu, splňuje všechna očekávání a samotné použití je velmi příjemné.


DOPORUČILA BYCH TATO MÝDLA?

Jelikož jsem darovala mýdlo prarodičům, chtěla jsem tím naznačit, jak krásný tip na dárek tato mýdla jsou. Dají se koupit opravdu originální designové kousky, které když nápaditě zabalíte, splní svou funkci pěkného dárku.

Velmi se mi líbí filozofie celého e-shopu. Mýdla jsou vyráběna ručně na Slovensku. Jsou dermatologicky testované. Vždy u každého produktu najdeš, co obsahuje a vybere si tam snad úplně každý, jelikož mají rozpracované velmi přehledné kategorie.

Mýdla mě nezklamala. Splňují vše, co od kvalitního mýdla potřebuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat