úterý 27. prosince 2016

RECENZE Guerlain La Petite Robe Noire rtěnka

O této značce jsem, abych řekla pravdu, ještě nikdy neslyšela. O to více jsem na ni byla zvědavá. Prodávají ji na stránkách www.parfumy-elnino.cz.

Objednávej: zde <<<



Její cena je 393Kč a má 2,8g. Na první pohled mě zaujal vzhled této rtěnky/tedy obal. Vypadá velmi luxusně a zajímavě. Není to nic přeplácaného, je to decentně zpracované - to je velké plus. Rtěnka mi přišla ve velmi pěkné papírové krabičce s logem značky.

Já jsem si vybrala odstín 072 Rose Pompon. Je to taková nude barvička lehce do růžova a lehce do oranžova. Dle mého naprosto neutrální odstín vhodný pro všechny podtóny pleti. Mně osobně dělá odstín alá mé rty ale lepší. Bohužel však pigmentace je opravdu nízká, je to spíše balzámek pro náctileté slečny, než plnohodnotná rtěnka. Navíc obsahuje malé třpytečky, které na e-shopu nebyly vidět.


Z výběrů odstínů, který mají na e-shopu, se mi přímo zatočila hlava! Pro rtěnkového maniaka je to naprostý ráj rtěnek. Najdeš tam snad všechny odstíny světa! Je libo fialová, hnědá, vínová nebo růžová? Najdou se tam i opravdu originální odstíny, které se velmi špatně shánějí. Proto určitě plánuji objednat i nějaký další (trošku prdlejší) odstín.


Rtěnka nádherně sladce voní. Tuto vůni mám u rtěnek velmi ráda. Není to nic vtíravého nebo dráždivého, jen lehká vůně.

Jedná se o užší rtěnku, ale určitě se nemusíš bát, že by se snadno zlomila. Bála jsem se, že jelikož je v průřezu kulatá, že aplikace bude složitější. Nikoliv však! Velmi precizně se s ní dají vykreslit kontury rtů.

A nyní k samotným vlastnostem rtěnky. Je to rtěnka s krémovým finishem. Je krásně hydratační, takže není třeba rty před tím hydratovat. Ovšem, jak to tak bývá, je to na úkor výdrže. Není to celovečerovka, dá pouze pár hodin, při jídle a pití se ze rtů vytrácí a nezbyde po ní ani stopa. Ovšem u této barvy ani nepotřebuji dlouhou výdrž. Strčím ji do kabelky a přetřu, kdykoliv budu potřebovat. Nezalézá do vrásek. Lehce zvýrazňuje nedokonalosti (šupinky)… Hlavním úkolem této rtěnky je, že dodá rtům šmrnc!


Rtěnku hodnotím kladně, pokud od ní příliš neočekáváte. Není to nic, co bys potřebovala nutně doma, ale je to fajn oživení rtěnkové sbírky. Kdybych ji měla doporučit, s klidným svědomím ji doporučím jako velmi příjemnou rtěnku na denní nošení.

Žádné komentáře:

Okomentovat