pátek 2. prosince 2016

RECENZE maska Pilaten

Určitě jsi už o této masce již slyšela! Testovalo ji již spousta blogerek a youtuberek a i na mě neustále vyskakuje na facebookové zdi. Neodolala jsem a masku jsem prostě musela také vyzkoušet! Zajímalo mě, zda je opravdu tak skvělá a funguje. Tady jsou mé postřehy a pocity.

"Vysoce efektivní maska, která obsahuje aktivní bambusové uhlí, dokáže s pletí zázraky. Přírodní síla tohoto produktu dokonale zbaví Vaši pleť všech nedokonalostí, jako jsou černé tečky na tváři, odumřelé buňky, či akné. Účinek masky je velmi viditelný, protože všechny nečistoty maska zachytí. Budete se divit, co všechno skrývala Vaše pleť! Navíc zlepšuje prokrvení obličeje, což způsobuje, že se Vaše pleť rozzáří a získá zdravou barvu. Přírodní produkt a síla bambusového uhlí zbaví pleť nečistot, vyléčí akné, je perfektní na černé tečky a mastnou pleť. Výsledek je okamžitě viditelný!"



Aplikace masky

Nanes na obličej. Osobně si myslím, že je nutné nanášet pouze na T-zónu. Jelikož by sis zbytečně vydepilovala chloupky na tvářích a čele. Je to však na tvé volbě. Dále počkej 15-20minut. A masku sloupni od spoda nahoru.
Já osobně jsem nejprve zkoušela nanášet masku štětcem, abych se neušpinila, ale nakonec jsem usoudila, že jednoduše prsty to bude preciznější a nanesu rovnoměrnější vrstvu (to je důležité). Ruce jsem si poté bez problému opláchla. Masku jsem nanesla pouze na T-zónu. Jak čas ubíhal, cítila jsem, jak maska pomalu tvrdne. Trošku mě to omezovalo při mluvení, ale zároveň to byl takový "příjemný" pocit, že dělám něco pro svou pleť. Konečně jsem se dočkala a po 26 minutách (raději jsem čekala déle, než je psáno, jelikož jsem nanesla větší vrstvu a cítila jsem, že maska není plně zaschnutá) jsem masku začala sloupávat. Trošku to zabolelo, ale rozhodně ne tolik, jak by to bolelo, kdybych ji nanesla po celém obličeji.

A funguje to?

To je samozřejmě ta nejdůležitější otázka. Jelikož jsem si před pár týdny čistila póry náplastmi na obličej proti černým tečkám, bála jsem se, že tato maska již nic více nevytáhne. Mýlila jsem se však! Opravdu vytáhla spoustu nečistot (vyfotila bych to, ale přišlo mi to trošku nechutné). Pleť krásně dočistila. Zvládla to, co náplasti nezvládly. Takže od teď už jedině tato maska! Nyní je má pleť krásně jemná/hebká a může dýchat. Je to opravdu skvělý pocit.

Doporučila bych masku?

Masku bych doporučila všemi deseti! Je to opravdový zázrak. Chtěla bych apelovat na všechny dívky, aby se toho nebály. Cena není nijak vysoká (můžeš si objednat různě velká balení, já měla malé "pytlíčky" a jeden vystačil na ještě další 2 osoby), vyplatí se za to ty peníze dát.
Udělejte si zkrášlovací chvilku, pusťte si k tomu film a relaxujte. Vaše pleť se vám potom odvděčí! Navíc máte jistotu, že na sebe neplácáte chemikálie (složení: oves extrakt, grapefruit, vitamin B5, extrakt z rozmarýnu, extrakt z měsíčku lékařského, aktivní uhlí - bambusové uhlí, vitamin A, vitamin E).

Objednávej na: www.maskapilaten.cz <<<

Žádné komentáře:

Okomentovat