středa 14. prosince 2016

Plesová sezóna začíná!

Letos jsem se rozhodla řešit plesovou sezónu velmi brzy, abych pak nemusela stresovat, že něco nemám, něco mi chybí a musím to narychlo objednávat. Absolutně miluji plesy a užívám si každičký jeden již od mých 14 let, co jsem objevila jejich kouzlo. Minulý rok se konal můj maturitní, tak letos budu na vše nahlížet trošku jinak, jelikož již vím, jaká velká práce za tím vším je.


Šaty a doplňky již nakoupené mám. Chtělo to ještě kosmetiku a tady jsou mé úlovky, bez kterých bych se na plesech neobešla!



Ačkoliv v běžných dnech jsem spíše pro přirozenost, na plesech se obvykle vyřádím. Ke kouřovému líčení tedy nesmí chybět nalepovací řasy. Řas jsem vyzkoušela již desítky. Povětšinou to byly nějaké levné z drogerie, které se tedy rozhodně nevyplatily. Kromě toho, že vypadaly až příliš uměle, tak se s nimi špatně zacházelo a na mé oko mi ani neseděly.
Nedám dopustit na značku Ardell! Výběr řas (mrkněte na notino.cz) je opravdu skvělý, každý si vybere. Já vždy vybírám z řady Natural a kolikrát se mi stalo, že nikdo nepoznal, že mé řasy jsou nalepené, jak přirozeně to vypadalo. Dodají objem, zahustí, a přesto to není nic dramatického.
Řasy mi sednou pěkně na víčko a není třeba je ani nijak upravovat nůžkami (ale mám velké oči, menší by možná potřebovaly nějak připomoct). Jsou krásně měkké, tedy i tvárné, tak se s nimi velmi snadno pracuje. Vydrží i mnohem více použití, takže je to investice na delší dobu. A stejně… ta cena není nijak vysoká (109Kč).


K nalepení řas potřebuji samozřejmě i lepidlo. I lepidel jsem vyzkoušela mnoho, ale žádné mi nevyhovovalo tolik jako tohle Duo. Je v praktickém balení, nestane se mi, že bych na řasu ho nanesla až příliš díky tubičce. Je třeba poté počkat zhruba 30 sekund, aby zaschlo a lépe se s ním pracovalo. Pak přiložím řasy na víčko pomocí pinzety. Nejprve lepím prostředek řas a poté přilepím boky - tato metoda se osvědčila jako ta nejlepší (aspoň pro mě). Lepidlo je nejprve bílé a poté zprůhlední, což je to největší plus! Cena je 239Kč. Mám již několikáté balení a jsem si jistá, že ještě jich za život hodně nakoupím.


Ráda ze sebe dělám pandu, ne nadarmo mi tak dlouho kamarádi přezdívali. Užívám si černou linku na dolní i horní vodní lince. Je to takové moje poznávací znamení už od 14 let. Vyzkoušela jsem za tu dobu různé tužky různých značek. A jelikož moje tužka už má asi jen 2 cm délku, potřebovala jsem novou.
Hledala jsem voděodolnou krásku, která by mě nezklamala a vydržela celou noc taková, jakou ji nanesu. Nosím kontaktní čočky, a proto často slzím, tak voděodolnost byla hlavní priorita.
Tato je od značky Bourjois, která je známá svou velmi dobrou kvalitou a já doufala, že mě nezklame. Tužka je rozhodně lepší než všechny ostatní nevoděodolné, ovšem taktéž nevydrží celou noc a je třeba ji obnovovat, ale ne tak často, jako jsem byla zvyklá u tužky od Avonu. Takže jsem relativně spokojená, přestože by to mohlo být i ještě lepší! Odlíčení je pak snadné.

Žádné komentáře:

Okomentovat