čtvrtek 29. prosince 2016

NÁKUP z e-shopu Blueberry Hill

Dostala jsem možnost otestovat produkty z e-shopu www.blueberryhill.cz. Zaujalo mě tam toho opravdu hodně, ale nakonec volba padla na bělící sérum. Nyní po testování máte možnost nahlédnout do recenze!


Dulcia Natural bělící sérum na zuby

Tohle bělící sérum má 50ml a stojí 210Kč, což je naprosto krásná cena! Mělo by bojovat proti tvorbě zubního kazu, uzdravuje zuby a dásně, předchází tvorbě aftů a hlavně má navíc i bělící efekt! Dá se používat denně místo zubní pasty. Pasta se doporučuje skladovat v ledničce!

Velmi se mi zalíbila filozofie tohoto produktu. Jelikož je to běžná zubní pasta, která zuby perfektně vyčistí, ale zároveň při dlouhodobějším užívání docílíte bělejšího chrupu.
  • Antibakteriální kokosový olej ve spojení s olejem z pšeničných klíčků hubí bakterie, které způsobují zánět dásní, jejich bolest či krvácení.
  • Jedlá soda je skvělou prevencí proti tvorbě zubního kazu, má bělící efekt a osvěžuje dech.
  • Extrakt z grapefruitových jader a esenciální oleje z citrónu, rozmarýnu a skořice potlačují infekce, afty, záněty, tvorbu zubního kazu a účinně dezinfikují ústní dutinu.

Nyní k samotnému užívání. Velmi mě překvapila konzistence této pasty (není to gelové, ale velmi tuhé) a také vůně a chuť. Ovšem není to nic nechutné, něco co by mi vadilo, dá se to v pohodě snést. Vždycky jsem si nanesla malou špachtličkou (přišla mi v balíčku) trošku na kartáček, zuby jako běžně vyčistila a pro větší efekt jsem nechala chvíli působit na zubech. A samozřejmě opláchla.

Po asi týdnu a půl jsem konečně začala vidět nějaké výsledky. Upozorňuji, že se nejedná o žádné chemické bělení! Jedná se spíše o čištění barevného nánosu od čaje či kávy. A musím uznat, že zuby jsou skutečně o odstín bělejší a úsměv je zářivější. Nemůžeš však opravdu čekat nějaké závratné bělící účinky! Já jsem ale určitě spokojená. Příliš jsem od produktu neočekávala a tohle mě mile překvapilo.

Žádné komentáře:

Okomentovat