pondělí 12. prosince 2016

RECENZE štětec značky Real Techniques + tvářenka Jordana

(Recenzi na paletku E-style, kterou vidíte na fotografii, jsem dělala v předchozím článku)

Značka Real Techniques je celosvětově známá svými kosmetickými štětci. Já zatím vyzkoušela štětce jiných značek, u této značky jsem měla zatím kosmetickou mezeru. Ze stránky www.lilibela.cz mi jedna velmi milá slečna zaslala štětec na oční stíny právě již zmíněné značky.



Cena je 239Kč. Je primárně určen na nanášení očních stínů, ovšem najde využití i při aplikaci korektoru, na rty nebo konturování nosu. Ve fantazii se meze nekladou. Ať jej každý využívá na to, na co se mu hodí nejvíce. Jedná se o v průměru kulatý štětec fialové barvy (to se mi zrovna nelíbí, na barvy příliš nejsem, raději bych čistě černý nebo bílý).


Štětec má hliníkovou rukojeť a syntetický vlas. Rozhodně oceňuji, že není přírodní. Velmi dobře se drží, manipulace s ním je precizní a na váhu je lehoučký (je opravdu malinkatý). Syntetický chlup je navíc snadný na údržbu. Štětce umývám mýdlem, otírám je do kapesníčku, dokud nejsou 100% čisté a poté nechávám zasychat štětinkami dolů, aby se nedostala voda k lepidlu, mohly by pak chlupy začít vypadávat. Ty mi u tohoto štětce zatím pěkně drží.

A jaký je můj názor? Se štětcem jsem maximálně spokojená. Zastane skvělou práci, nabere dostatečné množství stínu, nedělá šmouhy, neopadává z něj nic, dá se použít jak na nanesení stínu na víčko, tak na blendění… Jde vidět, že tady se platí skutečně za kvalitu. Mohu jedině doporučit! Štětce jsou důležitější, než si mnozí myslí… dokáží líčení posunout na úplně nový level! Takže se rozhodně vyplatí investovat.
Objednávej: zde <<<

Navíc v balíčku se štětcem byl i další produkt jako dáreček, což mi udělalo velkou radost! Jedná se o tvářenku značky Jordana v odstínu Blushing rose za 59Kč (objednávej: zde <<<).


Obal je minimalistický a bytelný - nemám co vytknout. Na stránkách vypadá tvářenka poměrně výrazně, ve skutečnosti je to barva tlumenější. Pigmentace je velmi vysoká. Snadno to s touto kráskou přeženete. Kdyby to byl ještě krapet hnědší a tmavší stín, dal by se použít i na konturování. Ovšem obsahuje malé třpytečky. Já preferuji matné tvářenky, ale tyto třpytky jsou tak mikro, že mi to tolik nevadí.

Žádné komentáře:

Okomentovat